Tyttöystäväni vähätteli esimiehensä naisen ulkonäköä ja suuttui kun en lähtenyt mukaan haukkumiseen
Esimiehen vaimolla on itsestään kuvia instagramissa. Tyttöystäväni oli katsellut kuvia ja tokaisi minulle että kyllä voi olla filtteröityjä kuvia eikä näytä livenä yhtään tältä. Minä olen tuon vaimon nähnyt ja sanoin että kyllä hän minun mielestäni on samannäköinen livenäkin.
Tyttöystävä suuttui ja alkoi tivata pitäisikö hänen olla myös tuon näköinen että kelpaa.
Lapsellista.
Onko tällainen käytös ihan tavallista naisilla? Tämä on ensimmäinen suhteeni aikuisiällä joten ei ole paljon kokemusta yhteiselosta muiden aikuisten naisten kanssa.
Kommentit (68)
Ei vittttu näitä jatkuvia vaimosatuja. Nykyään olet vaihtanut vaimon tyttöystävään ja luulet, että menee läpi. LOPETA JO, AIKUINEN NAINEN.
Joka ainoa nainen, jonka kanssa olen seurustellut alle 30v. ovat käyttäytyneet jotenkin noin. Vertailleet itseään muihin, kyselleet mielipidettä ulkonäköasioista ym. +30v. naisten kohdalla en ole samaa huomannut. Kai se on sitä nuoruuden epävarmuutta ja "pitäisi näyttää tältä ja tuolta". Muuten naiset ovat olleen oikein fiksuja ja tasapainoisia, mutta tuo ulkonäön tuoma jonkinlainen epävarmuus/kateus on ollut läsnä.
Naisille tuntuu toisten naisten kauneus olevan kova paikka. Miehillä ei ole samanlaisia ongelmia, vaikka se isokaluinen tumma Mauricio herättääkin osassa happamia tunteita. Kuitenkin suurin osa miehistä on ihan ok itsensä kanssa. Miehet eivät mm. häpeä ylipainoaan samalla tavalla kuin naiset. Kovin olette epävarmoja ja ulkonäkökeskeisiä te naiset..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tyttöystäväsi kuolata pomoaan. Olisin siitä enemmän huolissani.
Hehe, palstanaiset haluaa kääntää tämän nyt niin että miehen tulisi tuntea itsensä huonoksi, olihan aloittajamies niin paha kun meni sanomaan ettei nainen näytä erilaiselta livenä.
Mulle tuli täysin samat vibat :D
N
Alle 30-vuotiaana oli samaa. Nyt kun oon 32 voin vain ihailla että maailmassa on kauniita naisia. Ei ole multa pois, itse olen sinut itseni kanssa.
munaton tossu kirjoitti:
Naisille tuntuu toisten naisten kauneus olevan kova paikka. Miehillä ei ole samanlaisia ongelmia, vaikka se isokaluinen tumma Mauricio herättääkin osassa happamia tunteita. Kuitenkin suurin osa miehistä on ihan ok itsensä kanssa. Miehet eivät mm. häpeä ylipainoaan samalla tavalla kuin naiset. Kovin olette epävarmoja ja ulkonäkökeskeisiä te naiset..
Miehillä se toimiikin aivan eri tavalla, koska eri sukupuolet arvottavat eri ominaisuuksia eri tavalla.
Kun mielestäsi lipevä ja ilkeä, tai no sanotaan että mulkvisti, naapurin Tero, joka on toimari ja saa 10k liksaa ja ajaa uudella luxusautolla on vaimon mielestä ihan tosi ihana ja mukava mies, alkavat kupit olla aikalailla tasan tämän keissin kanssa.
Voi kyynel ja yhyy yhyy miten epävarma luuseri on tällainen amiksen käynyt köyhä varastotyömies, joka tietää tasan tarkkaan että Tero on lipevä naistennaurattajamulkku ja selkäänpuukottaja, kun suuttuu vaimolle siitä että tämä jaksaa väittää että Tero on ihana, hauska ja empaattinen mies ihan oikeasti!
Täällä on taas joukkohysteria ja tyttiksen mollaus käynnissä ilman järjen hiventäkään koko keskustelussa. Miehet ja naiset on ihan yhtä lailla toisinaan epävarmoja kun oikeista naruista vetää. Ensimmäisenä tuli ap:n jutusta mieleen että tyttis on kateellinen _pomon_ tyttiksestä _koska on ihastunut pomoon_, eikä mitään sen enempää. Eikä ihme, jos tyttiksen poikkis etsii av-palstalla tukea sille että oma rakas tyttis on paska.
Kiertoon vain tuollainen poikkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, mistä tuon naisen käytös johtuu. Joko sinä tai edelliset poikaystävät ovat tyhmyydessään vähätelleet tyttöystäväsi ulkonäköä (vaikka oliskin kaunis) ja vastaavasti kehunut jopa samaan aikaan tai toisena päivänä jotain toista naista. Tällaista paskaa jos tapahtuu enemmän kuin yhden kerran, (epävarma) nainen joutuu tahtomattaan tilanteeseen, jossa joutuu vertaamaan itseään muihin naisiin. Nainen alkaa kuvittelemaan, että noilla miehen kehumilla naisilla on jotain, mitä hänellä ei ole ja hänen itsetuntonsa laskee.
Tiedän tämän kokemuksesta. Ennen poikaystäviä en koskaan tuntenut kateutta muita naisia kohtaan (paitsi tervettä sellaista) tai verrannut itseäni muihin. Pidin ulkonäöstäni ja itsetuntoni oli ihan ok. Kunnes pari poikaystävää oli törppöjä, olimme tietenkin nuoria, mutta ehkä juuri sen takia sitä pahemmalle se tuntui. Se, että oma poikaystävä arvostelee esim rintojasi tai painoasi tuntuu kamalalle...ja jos vastaavasti poikaystävä kehuu ja ihailee leikeltyjä malleja, jotka eivät ole aitoja, se tuntuu vielä kamalammalle.
Moni mies/poika ei osaa suodattaa puhettaan ja kenties tietämättään loukkaa useasti tyttöystävänsä ulkonäköä. Sen takia meistä naisista tulee kilpailunhaluisia ja kateellisia. Haluamme olla sen näköisiä tai paremman näköisiä kuin miestemme kehumat naiset. Tällaiset asiat jättää syvät haavat nuoren naisen elämään ja käytös on sitten tällaista.
Tyttöystäväsi kaipaa sinulta enemmän kehuja ja haluaa vaan tuntea itsensä kauniiksi, niin kuin me kaikki naiset. Älkää pliis miehet kehuko muita naisia vielä nuorille ja keskenkasvuisille tyttöystävillenne. Teette siinä vaan itsellenne hallaa.
Tämä oli alusta loppuun Word.
Se oli alusta loppuun 💩💩💩
Tyypillistä syyttää naisille ominaisesta käytöksestä miehiä. Naisten kilpailuhalu ja kateellisuus on synnynnäistä. Sanon tämän ihan naisena. Turha koittaa syyttää miehiä tästä(kin). Kannetaanpa nyt aikuismaisesti ihan itse vastuu omasta käytöksestämme.
Tossa ei ole mitään tyypillistä. Tää taas oli tyypillinen vastaus ihmiseltä, joka ei kykene katsomaan pakan ulkopuolelta.
Kun ihailla haluat niin ota jonotusnumero.