Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni vähätteli esimiehensä naisen ulkonäköä ja suuttui kun en lähtenyt mukaan haukkumiseen

Vierailija
19.09.2018 |

Esimiehen vaimolla on itsestään kuvia instagramissa. Tyttöystäväni oli katsellut kuvia ja tokaisi minulle että kyllä voi olla filtteröityjä kuvia eikä näytä livenä yhtään tältä. Minä olen tuon vaimon nähnyt ja sanoin että kyllä hän minun mielestäni on samannäköinen livenäkin.

Tyttöystävä suuttui ja alkoi tivata pitäisikö hänen olla myös tuon näköinen että kelpaa.
Lapsellista.

Onko tällainen käytös ihan tavallista naisilla? Tämä on ensimmäinen suhteeni aikuisiällä joten ei ole paljon kokemusta yhteiselosta muiden aikuisten naisten kanssa.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista on joo.

Vierailija
2/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi käy kuumana esimieheensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voi sortua noin alkeelliseen virheeseen :D Oppia ikä kaikkki ja jatkossa osaat myötäillä, kun nainen kommentoi jonkun ulkonäköä.

Vierailija
4/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Aika epävarmalta kuulostaa tyttöystäväsi, jos noin pahasti ottaa luonnon päälle se, ettet suostunut lähtemään pikkumaiseen ja pinnalliseen haukkumiseen mukaan.

Sano nyt vaikka ensalkuun sille, että ei sinulla ole mitään ulkonäkökriteerejä siinä mielessä, että hänen "pitäisi" näyttää siltä ja tuolta. Näyttää tarvitsevan itsetunnon kohotusta, ilmeisesti hänen tapansa saada parempi mieli on tuollainen muiden mollaaminen sekä sinun kiristäminen asialla.

Vierailija
5/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälsningar från Borgå!

Vierailija
6/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tyttöystäväsi kuolata pomoaan. Olisin siitä enemmän huolissani.

Vierailija
7/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että kerrankin mies ei lähtenyt haukkumaan naisen ulkonäköä.

Vierailija
8/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa välttyä riidalta ja ettei nainen loukkaannu, niin myönny siihen jos hän vähättelee toisten naisten ulkonäköä. Älä vaan sano mitään positiivista muista, vaan kehu kuinka kaunis oma naisesi on. 

Ja kyllä, on lapsellista. 

Vierailija
9/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Jos on hyvä itsetunto, niin ei ole tarvetta haukkua muita naisia. Itse en lähtisi tuollaiseen toisten ihmisten ulkonäön haukkumiseen mukaan. Ihan sama, vaikka toinen alkaisi haastaa riitaa sen jälkeen. Miettisin tarkkaan, haluanko edes olla henkilön kanssa, jonka mielestä sopuisa parisuhde edellyttää muiden naisten ulkonäön haukkumista. 

Vierailija
10/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin perus.

Olen ollut suhteessa 4 naisen kanssa ja jokaikinen on ollut yhtä lapsellinen. Ei voi vilkaistakaan toisen naisen suuntaan jos se toinen nainen on vähänkään kauniinpuoleinen.

Vierailija
11/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olen oppinut naisen kanssa seurustelusta:

- Älä vaan seuraa ketään mallia missään somessa. Ystävät ja sukulaiset on ok, mutta aikalailla kaikki muut on ei. 

- Älä tykkää muiden naisten kuvista somessa ja äläkä vaan kommentoi kuviin mitään. (Naiset kyllä huomaa)

- Jos nainen kysyy "Onko tuo nainen kaunis" niin vastaus on aina ei, sinä olet kaikkein kaunein

- Älä ikinä kritisoi mitä naisesi pukee ylleen

- Älä koskaan puollustele ketään naista missään asiassa tai tilanteessa. Ole aina yhtä mieltä naisesi kanssa

Ja tästä syystä tapailen vanhempia naisia.

Vierailija
12/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että et lähtenyt mukaan, mutta sitten toinen ihmetykseni.

Miten ihmiset näkevät nämä Instagram-filtterien läpi otetut kuvat ylipäätään?  Oma ongelmani on päinvastainen. Miespuolinen kollegani huomauttaa joskus, että näytän ihan erilaiselta Instagramissa kuin luonnossa. Naispuoliset ystäväni ja oma miesystävä taas sanovat, että näytän ihan samalta luonnossa kuin Instagramissa.

Miten samasta kuvasta voi olla niin monta eri mielipidettä?

Tiedän itsekin naisia jotka MINUN mielestäni näyttävät ihan erilaiselta somessa kuin luonnossa. Silti heidät tunnistaa kyllä, jotkut ovat kuvauksellisempia kuin toiset.

Yksi syy voisi olla se, että still-kuvassa kohde on paikallaan ja kuvattuna yhdestä (usein edustavasta) kuvakulmasta. Videossa ja järkkärin läpi toisen kuvaamana taas ihminen on monipuolisempi, moniulotteisempi jne.

Vierailija
13/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hälsningar från Borgå!

Kuinka monen naisen kanssa sä oot ollut parisuhteessa kun pidät tälläistä käytöstä erikoisena..

Mies, 42v, 5 parisuhdetta takana

Vierailija
14/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanoisin että sun nainen tunsi olevansa rumempi kun tää nainen ja ois oikeasti kaivannu sitä että sanoisit hänelle että se on kauniimpi kuin tämä pomonainen, eikä sitä että olisitte yhdessä sitä haukkuneet. Se, että sanoit sille että se nainen on oikeastikin sen näköinen kui niissä kuvissa vaan sai sun naisesi ajattelemaan että sanoit epäsuorasti sitä toista naista kauniimmaksi = paska juttu koska sun ois pitäny vaan ignoorata se toinen nainen ja tokasta että sun oma nainen on kaunein :D aika moni nainen hakee tälleen vana sitä huomioo omalta mieheltä kun haluais et sanot sitä kauniiksi, varsinkin jos et muuten yleensä sano tai kehu hänen ulkonäköä. Itselläkin on huono itsetunto ja oirelen samaan tapaan, toki se hävettää ja myönnän että on lapsellista mut ihmiset on aika usein lapsellisia. Ja joo, miehet ei näitä juttuja ajattele samalla tavalla kun naiset mikä on sitten suhteissa vähän huono juttu. Itellekin oli aluks kova paikka myöntää tää tosiasia itselleni, ja monta kertaa mielini pahoitin- nyt vähän kokemusta kartuttaneenpana jo osaan olla sortumatta tähän ja jos mun mies ohimennen jotain tollasta kommentoi niin koitan ingoorata sen kokonaan ja mietin että aina on maailmassa mua kauniinmpia naisia ja sille en mitään voi :D mut toki välillä edelleen tulee sorruttua tällaiseen lapselliseenkin käyttäytymiseen...

Vierailija
15/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin perus.

Olen ollut suhteessa 4 naisen kanssa ja jokaikinen on ollut yhtä lapsellinen. Ei voi vilkaistakaan toisen naisen suuntaan jos se toinen nainen on vähänkään kauniinpuoleinen.

Oletko ikinä ajatellut, että saatat jostain syystä etsiä tämäntyyppisiä naisia suhteeseen kanssasi?

Vierailija
16/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, palstanaiset haluaa kääntää tämän nyt niin että miehen tulisi tuntea itsensä huonoksi, olihan aloittajamies niin paha kun meni sanomaan ettei nainen näytä erilaiselta livenä.

Vierailija
17/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olen oppinut naisen kanssa seurustelusta:

- Älä vaan seuraa ketään mallia missään somessa. Ystävät ja sukulaiset on ok, mutta aikalailla kaikki muut on ei. 

- Älä tykkää muiden naisten kuvista somessa ja äläkä vaan kommentoi kuviin mitään. (Naiset kyllä huomaa)

- Jos nainen kysyy "Onko tuo nainen kaunis" niin vastaus on aina ei, sinä olet kaikkein kaunein

- Älä ikinä kritisoi mitä naisesi pukee ylleen

- Älä koskaan puollustele ketään naista missään asiassa tai tilanteessa. Ole aina yhtä mieltä naisesi kanssa

Ja tästä syystä tapailen vanhempia naisia.

Ottaako se muka oikeasti näin paljon naisten itsetunnon päälle jos ei osallistu muiden naisten ulkonäön haukkumiseen tai kehu omaa naista joka hetki universumin kauneimmaksi olennoksi, naurettavaa.

Vierailija
18/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tässä miettii, ettei ole aavistustakaan minkä näköisiä puolisoita nykyisillä ja menneilläkään pomoilla on kun ei kiinnosta edes googletuksen verran. En myöskään tunne ystäväpiirissäni ketään naista (tai miestäkään), jonka kanssa olisimme keskustelleet jonkun puolitutun hyvännköisyydestä, tai eroista kuvissa ja luonnossa. Varmasti sellaisiakin naisia on joita asia kiinnostaa, mutta jos asia häiritsee teitä ettekä törmää muunlaisiin, niin liikutte väärässä seurassa ja kannattaa hakeutua uusiin piireihin, kaikissa naisissa ei tuollaista esiinny.

Vierailija
19/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen myötäileviä mikki hiiriä täällä on? Ei naisen tarvitse aina olla oikeassa.

Vierailija
20/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan tuota rauhassa kuolata ketä haluaa. Enhän minäkään laput silmillä kulje.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän