Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni vähätteli esimiehensä naisen ulkonäköä ja suuttui kun en lähtenyt mukaan haukkumiseen

Vierailija
19.09.2018 |

Esimiehen vaimolla on itsestään kuvia instagramissa. Tyttöystäväni oli katsellut kuvia ja tokaisi minulle että kyllä voi olla filtteröityjä kuvia eikä näytä livenä yhtään tältä. Minä olen tuon vaimon nähnyt ja sanoin että kyllä hän minun mielestäni on samannäköinen livenäkin.

Tyttöystävä suuttui ja alkoi tivata pitäisikö hänen olla myös tuon näköinen että kelpaa.
Lapsellista.

Onko tällainen käytös ihan tavallista naisilla? Tämä on ensimmäinen suhteeni aikuisiällä joten ei ole paljon kokemusta yhteiselosta muiden aikuisten naisten kanssa.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörit ei osaa. Tässä yhtenä kesänä sain naisen kilpailemaan kumpi bongaa enemmän vähäpukeisia naisia.

Arvatkaa laskinko kumpi voitti? Katso tuolla ja tuolla, minä näin ensin. Sou? Näinpähän nekin jotka olisivat muuten saattaneet jäädä huomaamatta.

Naisen manipulointi on taitolaji. Harmi ettei siitä jaeta minkäänlaista urheilustipendiä tai muuta rahallista tukea.

On se vaikeampaa kuin shakki mutta helpompaa kuin pokeri. Oletuksena että kaikki on hyviä pelaamaan.

Vierailija
42/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amatöörit ei osaa. Tässä yhtenä kesänä sain naisen kilpailemaan kumpi bongaa enemmän vähäpukeisia naisia.

Arvatkaa laskinko kumpi voitti? Katso tuolla ja tuolla, minä näin ensin. Sou? Näinpähän nekin jotka olisivat muuten saattaneet jäädä huomaamatta.

Naisen manipulointi on taitolaji. Harmi ettei siitä jaeta minkäänlaista urheilustipendiä tai muuta rahallista tukea.

On se vaikeampaa kuin shakki mutta helpompaa kuin pokeri. Oletuksena että kaikki on hyviä pelaamaan.

Vau, kun olet taitava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olen oppinut naisen kanssa seurustelusta:

- Älä vaan seuraa ketään mallia missään somessa. Ystävät ja sukulaiset on ok, mutta aikalailla kaikki muut on ei. 

- Älä tykkää muiden naisten kuvista somessa ja äläkä vaan kommentoi kuviin mitään. (Naiset kyllä huomaa)

- Jos nainen kysyy "Onko tuo nainen kaunis" niin vastaus on aina ei, sinä olet kaikkein kaunein

- Älä ikinä kritisoi mitä naisesi pukee ylleen

- Älä koskaan puollustele ketään naista missään asiassa tai tilanteessa. Ole aina yhtä mieltä naisesi kanssa

Ja tästä syystä tapailen vanhempia naisia.

Haha mun mies tekee noita kaikkia, paitsoi kommentoi tuntemattomien kuvia. :D

Olen kieltänyt häntä sanomasta, että minä olen kaikkein kaunein koska se on vale, olen tavallisen ihan perusnätin näköinen.

Muita naisia saa kehua. Minullekin voi sanoa jos näkee jonkun kauniin naisen(tai minä voin sanoa jos näen komean miehen); kaunis ihminen on kuin taideteos, mukava katsella :)

Olen myös pyytänyt , että sanoo jos joku vaate ei sovi minulle, niin harkitsen sen käyttöä uudestaan. (toki jos oikeasti itse tykkään niin pidän sitä silti...)

Vierailija
44/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväsi käy kuumana esimieheensä.[/quote

Tämä. Ei ole mitään muuta syytä vahdata esimiehen kumppanin Instaa.

Nää on jotenkin hauskoja kommentteja, kun tuntuu että monella on suuri tarve saada minussa tietynlainen reaktio aikaan. Kuten jo tuossa aikaisemmin vastasin, niin ei minua haittaa vaikka kuolaisikin.

Ap

Vierailija
45/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin aivan saatanasti. Ihme äijä. Jätä se jos et ole sille kaunein - ei todellakaan silloin rakasta sinua.

Vierailija
46/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mistä tuon naisen käytös johtuu. Joko sinä tai edelliset poikaystävät ovat tyhmyydessään vähätelleet tyttöystäväsi ulkonäköä (vaikka oliskin kaunis) ja vastaavasti kehunut jopa samaan aikaan tai toisena päivänä jotain toista naista. Tällaista paskaa jos tapahtuu enemmän kuin yhden kerran, (epävarma) nainen joutuu tahtomattaan tilanteeseen, jossa joutuu vertaamaan itseään muihin naisiin. Nainen alkaa kuvittelemaan, että noilla miehen kehumilla naisilla on jotain, mitä hänellä ei ole ja hänen itsetuntonsa laskee.

Tiedän tämän kokemuksesta. Ennen poikaystäviä en koskaan tuntenut kateutta muita naisia kohtaan (paitsi tervettä sellaista) tai verrannut itseäni muihin. Pidin ulkonäöstäni ja itsetuntoni oli ihan ok. Kunnes pari poikaystävää oli törppöjä, olimme tietenkin nuoria, mutta ehkä juuri sen takia sitä pahemmalle se tuntui. Se, että oma poikaystävä arvostelee esim rintojasi tai painoasi tuntuu kamalalle...ja jos vastaavasti poikaystävä kehuu ja ihailee leikeltyjä malleja, jotka eivät ole aitoja, se tuntuu vielä kamalammalle.

Moni mies/poika ei osaa suodattaa puhettaan ja kenties tietämättään loukkaa useasti tyttöystävänsä ulkonäköä. Sen takia meistä naisista tulee kilpailunhaluisia ja kateellisia. Haluamme olla sen näköisiä tai paremman näköisiä kuin miestemme kehumat naiset. Tällaiset asiat jättää syvät haavat nuoren naisen elämään ja käytös on sitten tällaista.

Tyttöystäväsi kaipaa sinulta enemmän kehuja ja haluaa vaan tuntea itsensä kauniiksi, niin kuin me kaikki naiset. Älkää pliis miehet kehuko muita naisia vielä nuorille ja keskenkasvuisille tyttöystävillenne. Teette siinä vaan itsellenne hallaa.

Tämä oli alusta loppuun Word.

Vierailija
47/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimiehen vaimolla on itsestään kuvia instagramissa. Tyttöystäväni oli katsellut kuvia ja tokaisi minulle että kyllä voi olla filtteröityjä kuvia eikä näytä livenä yhtään tältä. Minä olen tuon vaimon nähnyt ja sanoin että kyllä hän minun mielestäni on samannäköinen livenäkin.

Tyttöystävä suuttui ja alkoi tivata pitäisikö hänen olla myös tuon näköinen että kelpaa.

Lapsellista.

Onko tällainen käytös ihan tavallista naisilla? Tämä on ensimmäinen suhteeni aikuisiällä joten ei ole paljon kokemusta yhteiselosta muiden aikuisten naisten kanssa.

Huono itsetunto, epävarma ja lapsellinen. Ei ole aikuinen nainen, ei ainakaan henkiseltä iältään.

Vierailija
48/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen epävarma ja ilkeä nainen. Hoikkana, mutta povekkaana olen saanut jatkuvasti kuulla silarivihjailuja.

Muistan yläasteella miten koulun nätein tyttö nujerrettiin toisten naisten toimesta hutsu huhuilla. Nainen on naiselle susi.

Vierailija
49/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi sortua noin alkeelliseen virheeseen :D Oppia ikä kaikkki ja jatkossa osaat myötäillä, kun nainen kommentoi jonkun ulkonäköä.

Voi jestas sentään. Kasvakaa aikuisiksi. Ai että koskaan ei saa ketään muuta kehua 😂 pitää valehdella, että muut naiset rumia ettette romahda. Siis ihan totta..ja sitten naiset vielä pitäisi ottaa vakavasti.

Vierailija
50/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe, että suhteenne jatkuisi kovin kauaa, kun et vaikuta yhtään arvostavan ja ymmärtävän tyttöystävääsi. Siis toivottavasti nainen ei jää kärsimään huonoon suhteeseen.

Vierailija
51/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi sortua noin alkeelliseen virheeseen :D Oppia ikä kaikkki ja jatkossa osaat myötäillä, kun nainen kommentoi jonkun ulkonäköä.

Tai sitten voit seurustella aikuisten, vahvojen ja itsevarmojen naisten kanssa, jolle ei tarvitse valehdella ja jota ei tarvitse suojella ettei hänen itsetuntonsa romahda.

Vierailija
52/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe, että suhteenne jatkuisi kovin kauaa, kun et vaikuta yhtään arvostavan ja ymmärtävän tyttöystävääsi. Siis toivottavasti nainen ei jää kärsimään huonoon suhteeseen.

Juu vaihda tuo lapsellinen ja nolo johonkin aikuiseen naiseen.

Vierailija
53/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olen oppinut naisen kanssa seurustelusta:

- Älä vaan seuraa ketään mallia missään somessa. Ystävät ja sukulaiset on ok, mutta aikalailla kaikki muut on ei. 

- Älä tykkää muiden naisten kuvista somessa ja äläkä vaan kommentoi kuviin mitään. (Naiset kyllä huomaa)

- Jos nainen kysyy "Onko tuo nainen kaunis" niin vastaus on aina ei, sinä olet kaikkein kaunein

- Älä ikinä kritisoi mitä naisesi pukee ylleen

- Älä koskaan puollustele ketään naista missään asiassa tai tilanteessa. Ole aina yhtä mieltä naisesi kanssa

Ja tästä syystä tapailen vanhempia naisia.

En ikinä jaksaisi katsella noin epävarmaa naista tai pelailla tuollaisia pelejä. Maailma on täynnä naisia, miksi katsella tuollaista primadonnaa...

Vierailija
54/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa AP epävarma nainen. Tuo pahenee vaan tuosta. Jos on noin huono itsetunto se heijastuu kaikkeen. Kohta sulla ei saa olla naispuolisia työkavereita tai kavereita. Vahtii katsotko kadulla naisia tai telkkarissa kauniita naisia.Kokemusta on. Lähde karkuun nyt!!

Vierailija
55/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ruman naisen kanssa?

Vierailija
56/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mistä tuon naisen käytös johtuu. Joko sinä tai edelliset poikaystävät ovat tyhmyydessään vähätelleet tyttöystäväsi ulkonäköä (vaikka oliskin kaunis) ja vastaavasti kehunut jopa samaan aikaan tai toisena päivänä jotain toista naista. Tällaista paskaa jos tapahtuu enemmän kuin yhden kerran, (epävarma) nainen joutuu tahtomattaan tilanteeseen, jossa joutuu vertaamaan itseään muihin naisiin. Nainen alkaa kuvittelemaan, että noilla miehen kehumilla naisilla on jotain, mitä hänellä ei ole ja hänen itsetuntonsa laskee.

Tiedän tämän kokemuksesta. Ennen poikaystäviä en koskaan tuntenut kateutta muita naisia kohtaan (paitsi tervettä sellaista) tai verrannut itseäni muihin. Pidin ulkonäöstäni ja itsetuntoni oli ihan ok. Kunnes pari poikaystävää oli törppöjä, olimme tietenkin nuoria, mutta ehkä juuri sen takia sitä pahemmalle se tuntui. Se, että oma poikaystävä arvostelee esim rintojasi tai painoasi tuntuu kamalalle...ja jos vastaavasti poikaystävä kehuu ja ihailee leikeltyjä malleja, jotka eivät ole aitoja, se tuntuu vielä kamalammalle.

Moni mies/poika ei osaa suodattaa puhettaan ja kenties tietämättään loukkaa useasti tyttöystävänsä ulkonäköä. Sen takia meistä naisista tulee kilpailunhaluisia ja kateellisia. Haluamme olla sen näköisiä tai paremman näköisiä kuin miestemme kehumat naiset. Tällaiset asiat jättää syvät haavat nuoren naisen elämään ja käytös on sitten tällaista.

Tyttöystäväsi kaipaa sinulta enemmän kehuja ja haluaa vaan tuntea itsensä kauniiksi, niin kuin me kaikki naiset. Älkää pliis miehet kehuko muita naisia vielä nuorille ja keskenkasvuisille tyttöystävillenne. Teette siinä vaan itsellenne hallaa.

Se oli alusta loppuun 💩💩💩

Tyypillistä syyttää naisille ominaisesta käytöksestä miehiä. Naisten kilpailuhalu ja kateellisuus on synnynnäistä. Sanon tämän ihan naisena. Turha koittaa syyttää miehiä tästä(kin). Kannetaanpa nyt aikuismaisesti ihan itse vastuu omasta käytöksestämme.

Vierailija
57/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä syyttää naisille ominaisesta käytöksestä miehiä. Naisten kilpailuhalu ja kateellisuus on synnynnäistä. Sanon tämän ihan naisena. Turha koittaa syyttää miehiä tästä(kin). Kannetaanpa nyt aikuismaisesti ihan itse vastuu omasta käytöksestämme.

Vahvistit juuri omat sanasi omalla käytökselläsi. Juurihan kerroimme parisuhdekiusaamisesta, joten hus pois siitä vähättelemästä.

Vierailija
58/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen parempi nainen siellä :D

Vierailija
59/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
60/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas te olette skitsoja naisia kumppaniksi valinneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi