Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia yleiseen kauneusihanteeseen sopimattomia piirteitä pidät kauniina?

Vierailija
19.09.2018 |

Esim. yhdellä ystävistäni on aika iso rako etuhampaiden välissä ja se on minusta aivan hurmaavan ihana. Tulen automaattisesti hyvälle tuulelle kun hän hymyilee leveästi.

Pidän myös jykevästä leuasta naisilla.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat naisella.

Ja miesten mielestä ”pienet” on joku d/kuppi. Me aa-kuppiset ei olla teille edes olemassa sillä emme ole miesten silmissä edes naisia.

Kyllä mä tunnen miehiä jotka tykkäävät oikeasti pienistä rinnoista, ovat tämän kertoneet vaikka esim. tyttöystävällä on isot rinnat. Makuja on monia, ei kaikki naisetkaan tykkää vaikka pitkistä miehistä.

Vierailija
42/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat naisella.

Ja miesten mielestä ”pienet” on joku d/kuppi. Me aa-kuppiset ei olla teille edes olemassa sillä emme ole miesten silmissä edes naisia.

Pienillä tarkoitetaan B-kuppia. Ehkä A tai C menee vielä.

Niin eli kuten sanoin aa-kuppin omaavat naiset eivät ole miehille edes naisia vaan oksettavia pikkupoikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat naisella.

Kyllä mä tunnen miehiä jotka tykkäävät oikeasti pienistä rinnoista, ovat tämän kertoneet vaikka esim. tyttöystävällä on isot rinnat. Makuja on monia, ei kaikki naisetkaan tykkää vaikka pitkistä miehistä.

Tykkäävät pienistä rinnoista MUTTA... aina se kuuluisa mutta. Kas kummaa kun tyttöystäviksi valikoituu silti aina vaan ne isotissiset.

Vierailija
44/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

natural man kirjoitti:

Nenä ja silmät.

Kenestäköhän ei ole kiva että naisella on nenä ja silmät?

Vierailija
45/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiukset, pitkät hiukset miehillä, pienet rinnat naisilla, molemmilla pienet vatsamakkarat, luomet, kasvojen rypyt, naisilla suora ja isohko nenä. Aloittajan mainitsema hammasrako - jopa vähän harmittaa että omani oiottiin aikanaan.

Vierailija
46/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lihavat vatsat ovat mielestäni todella kauniita ja naisellisia. Ei niinkään kiinteät raskausmahat, vaan pehmeät pömpöt ja jopa ihan kunnolla roikkuvat valtavat mahat. Kai mulla on joku fetissi näihin, vaikka olen hetero nainen.

Vierailija
47/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat miehet, punatukkaiset miehet ovat hottiksia. Ylipaino on ok  jos mukana on myös lihasta, sellaiset 6-pacin kuivan kesän oravat ovat inhottavia. Korvat saavat olla persoonalliset, hörökorvat tms ok.

Ylipäätään ei saa olla sen näköinen että geeliä on tukassa ja vaatteita valikoitu puoli tuntia aamulla. Tosin näin sanovat kaikki mun naispuoliset ystävät myös...

Vierailija
48/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat naisella.

Pienillä tarkoitetaan B-kuppia. Ehkä A tai C menee vielä.

Niin eli kuten sanoin aa-kuppin omaavat naiset eivät ole miehille edes naisia vaan oksettavia pikkupoikia.

Olette te naisia siinä missä muutkin. Ja jos olet vielä hoikka niin varmasti on kuolaavia miehiä.

Vierailija
49/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot puolipallon muotoiset silikonitissit yhdistettynä vaaleisiin hiuksiin.

Vierailija
50/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudonneiden maitohampaiden jättämä rako edessä ylhäällä.

Vierailija
51/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä ystävälläni on leveä ienhymy, jonka näkeminen saa itsenikin hyvälle tuulelle. Kaunis nainen ja kaunis tarttuva hymy.

Vierailija
52/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiset vitjapallit naisella on kiva ylläri.

Vierailija
53/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän voimakas vartaloisista naisista. Missi ovat jotenkin aneemisia.

Pienet rinnat on kauniit.

Vierailija
54/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alipainoisuutta naisessa. Ei anorektisuutta, mutta kuitenkin selvästi alle normaalipainon.

Taisi jäädä otsikko lukematta, tai asut ihan eri todellisuudessa kuin minä. Alipainoon kauneusihanne numero 1, varsinkin jos miehiltä kysytään. Normaalipainoinen on jo hirrrrrveä läski hyi.

Niin missä planeetalla se alipaino on kauneusihanne? Nyt varsinkin kun on kaikki body positivity kampanjat sun muut niin saa jatkuvasti kuulla miten naisessa täytyy olla jotain mistä ottaa kiinni ja luurangolta ei saa näyttää koska se on kuvottavaa.

Vierailija
55/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat naisella.

Tykkäävät pienistä rinnoista MUTTA... aina se kuuluisa mutta. Kas kummaa kun tyttöystäviksi valikoituu silti aina vaan ne isotissiset.

Minä en tykkää kaljuista enkä pitkistä miehistä. Silti yksi pitkäaikainen poikaystävä oli kalju ja 195 cm. Eiköhän vastaavia tapauksia löydy miehistä suhteessa mielipiteeseen kivoimmasta tissikoosta.

P.S. Tuttavista löytyy tosi monta pienirintaista joilla ei ole ollut seurasta puutetta.

Vierailija
56/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naururypyt, näkyvät luut esim selässä 

Vierailija
57/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään miehellä aknearvista, esim. Tommi Korpelaan tuovat juuri sitä ns. rujoa komeutta. Naisillakaan eivät näytä pahalta, en vaan ole koskaan pohtinut asiaa heidän osaltaan

Vierailija
58/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen tukka on ihan hemmetin kuuma, ihan hemmetin, hemmetin kuuma

Vierailija
59/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään että mies saa olla suht lyhyt, n 175 maks,, ja mielellään vähän roteva, siis käytännössä vähän ylipainoinen niin että se paino on tasaisesti. Mshaakin voi olla. Tähän yhdistettynä kohtuullinen kaljuuntuminen ja ihan lyhyeksiajellut hiukset. Jos tällaisella miehellä on hyvä hymy ja kiva luonne, niin olen myyty. Maskuliinisuutta minun makuuni.

Vierailija
60/63 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat naisella.

makuja on monia, totta. Vain 99,99% naisista pitää pitkistä miehistä.