Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit mahdollisuuden korjata elämässäsi yhden tekemäsi virheen tai hölmöilyn menneisyydestäsi, mikä se olisi?

Vierailija
19.09.2018 |

Niin?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin puhunut vaan aina totta ja jättänyt valehtelematta muiden puolesta.

Vierailija
42/52 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi alkanut seurustella ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Todella, todella paha virhe. Mielenterveys meni siinä hässäkässä aivan palasiksi. Yhä keräilen sirpaleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin jättänyt eksäni jo aiemmin. Tai oikeastaan olis voinu jättää seurustelematta kokonaan.

Sama täällä. Ei olisi kannattanut ottaa ensimmäistä vastaantulijaa...

Vierailija
44/52 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mennyt armeijaan.

Vierailija
45/52 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi pitänyt tilaisuuden tullen iskeä erästä pitkältä ajalta tuttua, ihanaa miestä, johon olin jo kauan ollut ihastunut. Mieskin hiukan vastasi iskuyritykseeni mutta varattuna säikähti sitten niin, ettei halua olla enää kanssani missään tekemisissä. Siihen sinänsä ihan pieneen juttuun loppui vuosien ystävyys ja innostava kanssakäyminen, nyt en saa enää koskaan häntä edes nähdä :(

Vierailija
46/52 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi.

Tekisin määrätietoisemmin töitä opiskeluissani.

Vierailija
47/52 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt vaan mennä armeijaan tai sivariin eikä mennä ennen kutsuntoja psykologin juttusille, joka tietämättäni kirjoitti minulle C-paperit (siis lausunnon että ”en kelpaa” minkäänlaiseen palvelukseen). Se ei pitänyt paikkaansa, ja jälkikäteen olen harmitellut kuinka palveluksessa olisin oppinut monia taitoja ja aikuistunut.

Vierailija
48/52 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt asunnon ostamatta. Henkilökohtainen vararikko alkoi siitä :(

Vierailija
49/52 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliisn mennyt nuorena naimisiin, nyt ei ole ketään

Vierailija
50/52 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin käynyt lukion loppuun ja opiskellut jonkun hyvän ammatin. Nyt on jo vähän myöhäistä.

Vierailija
51/52 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt exän silloin, kun hän jäi ensimmäisen kerran kiinni pelaamisesta selkäni takana. En jättänyt ja kertoja tuli, tuli ja tuli. Vietin 5 vuotta tämän kusipään kanssa. Erosta on 3 vuotta ja itsetuntoni on mennyttä, en usko, että kelpaan enää koskaan kenellekään. 

Olisin jättänyt nuoruuden kännäykset tekemättä. Olin todella kiltti tyttö, joka sai viinasta voimaa ja rohkeutta. Sitten tuli tehtyä kaikkea todella typerää :(.

Vierailija
52/52 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt ulkomaille opiskelemaan. En mennyt, miehen takia. Ihana mies edelleen, mutta silti harmittaa. Tai sitten se, että koskaan aloitin tupakoinnin (olen kyllä jo lopettanut, mutta silti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi