Jos saisit mahdollisuuden korjata elämässäsi yhden tekemäsi virheen tai hölmöilyn menneisyydestäsi, mikä se olisi?
Kommentit (52)
En menettäisi neitsyyttäni maailman hirveimmälle miehelle.
Olisin ollut joutumatta laitokseen
Olisin pyrkinyt teininä vaihtamaan terapeuttia enkä vain lopettanut turhautuneena koko juttua. Mietin välillä olisiko elämäni mennyt kovin toisella tavalla silloin.
Olisin lukenut enemmän fysiikkaa lukiossa.
Olisin sanonut eksälle ei kiitos, kun tuli hakemaan tanssiin.
Kaikki tekemän virheet ovat tulleet ja tulevat opiksi. Mitään en korjaisi.
Olisin jättänyt bilettämättä teininä, siis sehän sisältää aika monta mokaa, joista joillain oli aika kamalia seurauksiakin. Mutta siis jos näin laajasti voi vastata niin alkoholiton teini-ikä jos voisi mennä ajassa taaksepäin. No kaipa siitä jotain oppi ainakin omasta itsestään, omia rajoja ja vastuunottoa.
Olisin jättänyt eksäni jo aiemmin. Tai oikeastaan olis voinu jättää seurustelematta kokonaan.
Omasta elämästäni ei osaisi löytää yhtä yksittäistä "mokaa", mutta varmaan menisin isälleni neuvomaan yritystoiminnassaan. Myisi vaan, vaikka tarjous ei ollutkaan kummoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olisin jättänyt bilettämättä teininä, siis sehän sisältää aika monta mokaa, joista joillain oli aika kamalia seurauksiakin. Mutta siis jos näin laajasti voi vastata niin alkoholiton teini-ikä jos voisi mennä ajassa taaksepäin. No kaipa siitä jotain oppi ainakin omasta itsestään, omia rajoja ja vastuunottoa.
Minä taas olisin avannut korkin sen sijaan että olin se tiukkapipoinen absolutisti, jolta jäi kaikki teinisekoilut kokematta.
Tuntuu että kehitykseni junnaa vieläkin osittain teinin tasolla tuon takia, kun yritin runnoa itseni tuon kehitysvaiheen ohi.
t. M40
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin juomatta alkoholia.
Samoin :(
Ottaisin vakavasti parhaan ystäväni itsemurhauhkauksen nro. 100(?) ja estäisin häntä tekemästä sitä.
Kertoisin yhdelle kiinnostavalle pojalle, että hän oli käsittänyt väärin erään asian. Hän luuli, että olin ollut sängyssä toisen kanssa, koska tämä toinen poika/mies antoi ymmärtää että oltiin ja että olisin hänen pokansa, mutta ei oltu. Oltiin nuoria aikuisia silloin, mutta näinkin lapsellista meininkiä voi olla.
Kävisin sanomassa isälleni heipat autotalliin ennen kuin lähdin kylille, koska isä sattui kuolemaan kolarissa pari tuntia sen jälkeen kun olin lähtenyt kotoa sanomatta heippoja...