Millaisia ovat rumat piirteet ihmisen ulkonäössä?
Millaisia piirteitä pidät rumina? Saduissa pahiksilla on noita-akkamaiset piirteet, mutta tosielämässä moni kapeakasvoinen ja pitkänenäinen on todella kaunis.
Kommentit (186)
Paksu nenä. Pitkäkin ja isohko voi vielä mennä jos on suht kapea, mutta paksu kärsä nyt ei vain voi olla kaunis.
Kohollaan olevat luomet on jotenkin ällöjä.
Ehkä se, kun nuoret (vaaleat) naiset piirtävät itselleen paksut ja mustat kulmakarvat, joiden tyylisiä näkee yleensä pizzaa paistavilla miehillä.
Leuattomuus tai vastaavasti moni leukaisuus.
Vierailija kirjoitti:
- pienet siansilmät
- valkoiset ripset
- keltaiset vinot ja pienet rotanhampaat
- pieni leuka
- ohuet huulet
- ohut hiiriletti- hiukset
- paha akne
- iso peruna tai töpselinenä
Kuvailit hyvin minut muuten paitsi ettei minulla ole aknea.
Todella lihavien kasvot. Kaikki samannäköisiä viirusilmiä ja leuattomia, piirteettömiä taikinanaamoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se, kun nuoret (vaaleat) naiset piirtävät itselleen paksut ja mustat kulmakarvat, joiden tyylisiä näkee yleensä pizzaa paistavilla miehillä.
Valitettavasti noita yliampuvia kulmakarvoja näkee ihan joka toisella nuorella naisella johtuen nykyhetken Kardashian-Jenner-ihanteista.
Suuri ja näkyvä töpselinenämäisyys on jossain määrin ulkonäköä heikentävä piirre, samoin kuin liian jykevät ja kulmikkaat (miesmäiset) kasvonpiirteet (tarja halonen). Ja jossain määrin myös kallonmuoto, jos esimerkiksi on liian lyhyt takaraivo, eikä kallo muutoinkaan ole ihanteellisen siron pyöreä. Mutta naiset saavat onneksi hiuksillaan peitettyä aika hyvin kallonmuotoa, vaikkei se olisikaan täydellisin.
Mielestäni liian kaukana toisistaan olevat silmät saa ihmisen näyttämään vähän oudolta, hieman jopa alienilta. Tällä en tarkoita normietäisyyttä toisistaan mikä ihmisillä vaihtelee hieman vaan sillä tavalla että ne ovat ERITTÄIN kaukana toisistaan kuten vaikkapa Uma Thurmanilla.
Vierailija kirjoitti:
Silmät lähellä toisiaan, matala otsa
Tuohon lisäksi liian pitkä väli ylähuulen ja nenän välissä niin tulee vääjämättä apina mieleen. Mut apina onkin esi-isämme.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on läskin kertyminen naaman, ja tämä EI tarkoita esim muuten siroja kasvoja joissa on pulleat poskipäät, vaan sitä että taikinamaista ihraa löytyy kasvojen ympäriltä niin, että oikeat piirteet hukkuvat.
Mutta monella hoikalla voi olla muuten vaan ruma naama, finnejä, torahampaat, ohuet hiukset, kierot silmät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaleuat ovat järkyt! Ei sovi edes miehille vaikka jotkut ihailevat takaleukaisia miehiä ja pitävät heitä jotenkin maskuliinisina. En ole koskaan tätä ymmärtänyt...
Mikä on takaleuka? Uusi termi mulle, mutta jos se tarkoittaa sitä, mitä luulen, niin kyllä, samaa mieltä!
Olen nainen ja mulla on melko leveät leukaperät. Olen oppinut pitämään niistä ja mielestäni sopivat minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmät lähellä toisiaan, matala otsa
Tuohon lisäksi liian pitkä väli ylähuulen ja nenän välissä niin tulee vääjämättä apina mieleen. Mut apina onkin esi-isämme.
Olen huomannut miten kuitenkin monella em. kaltaisella "neandertal"-kasvonpiirteet omaavalla miehellä on ihan normikaunis nainen. Kais se on se jokin alkukantaisuus, mikä vetoaa moneen naiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaleuat ovat järkyt! Ei sovi edes miehille vaikka jotkut ihailevat takaleukaisia miehiä ja pitävät heitä jotenkin maskuliinisina. En ole koskaan tätä ymmärtänyt...
Mikä on takaleuka? Uusi termi mulle, mutta jos se tarkoittaa sitä, mitä luulen, niin kyllä, samaa mieltä!
Olen nainen ja mulla on melko leveät leukaperät. Olen oppinut pitämään niistä ja mielestäni sopivat minulle.
Frendien Rachelin semi-takaleuka on ihan kaunis, mutta tuota jytkympi takaleuka on jo ruman puolella.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oikeastaan mikään muu ällötä kuin rumat hampaat. En ikinä ymmärrä miksi jotkut suhteellisen nuoretkin ihmiset pitävät esim. suuria ulostyöntyviä hampaita, kun ne saisi suoristettuakin.
Kustannuskysymys?
Tiettyyn pisteeseen asti pieni pyöreys jopa kaunistaa monia naisia, mutta lihavuus sekä miehillä että naisilla vaan haihduttaa kaikki kauniit/komeat piirteet kasvoissa. Myös alipaino rumentaa ja vanhentaa.
Olen monillakin naisilla nähnyt noita ketjussta lueteltuja ominaisuuksia eivätkä ole olleet rumia. Rumuutta on vaikea määritellä mutta sellainen on ruma ,joka herättää voimakasta inhoa. Sellaiset kasvot ovat rumat joita ei tee mieli katsoa.
Selkeä epäsymmetria kasvoissa.