Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat rumat piirteet ihmisen ulkonäössä?

Vierailija
19.09.2018 |

Millaisia piirteitä pidät rumina? Saduissa pahiksilla on noita-akkamaiset piirteet, mutta tosielämässä moni kapeakasvoinen ja pitkänenäinen on todella kaunis.

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta ruma naama om sellainen jossa kaikki osaset on liian lähellä toisiaan ja otsa jää paljaaksi. Esim. The Rasmuksen Lauri ja Maajussi Mauno.

Vierailija
82/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikokoinen nenä

Olemattomat huulet

Superohuet hiukset

Liian lähellä tai syvällä olevat silmät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin suomalaisilla ylipaino rumentaa kasvoja niin että kasvot eivät erotu läskin alta. En tiedä miksi amerikkalaisilla ylipainoisilla ihmisillä, max 100 kiloa painavilla erottuu kasvonpiirteet todella hyvin. Yksi syy miksi suomalaisilla kasvot hukkuu jo pienestäkin ylipainosta on se että suomalaisilla on heikko leuka. Monilla hoikillakin ihmisillä on ns. pulloposket ja jopa kaksoisleukaa. Mitä hoikempi on, sitä enemmän kasvojenluusto erottuu. Jos haluaa edes vähänkään selkeät kasvonpiirteet, kannattaa laihduttaa ja pitää itsensä normaalipainoisena.

Vierailija
84/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaleuat ovat järkyt! Ei sovi edes miehille vaikka jotkut ihailevat takaleukaisia miehiä ja pitävät heitä jotenkin maskuliinisina. En ole koskaan tätä ymmärtänyt...

Mikä on takaleuka? Uusi termi mulle, mutta jos se tarkoittaa sitä, mitä luulen, niin kyllä, samaa mieltä!

Olen nainen ja mulla on melko leveät leukaperät. Olen oppinut pitämään niistä ja mielestäni sopivat minulle.

Frendien Rachelin semi-takaleuka on ihan kaunis, mutta tuota jytkympi takaleuka on jo ruman puolella. 

Taisin ymmärtää tuon termin vähän väärin. Tässä ketjussa oli aiemmin linkattu kuva "takaleuasta" jota en aiemmin huomannut, minun leukani ei ole kuitenkaan läheskään yhtä massiivisen näköinen. Muistuttaa enemmän jälkeen- kuvaa, tosin ei ole niinkään kulmikas. On siis aika leveät leuat, mutta ei tuolla tavalla jykevät.

Vierailija
85/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaleuat ovat järkyt! Ei sovi edes miehille vaikka jotkut ihailevat takaleukaisia miehiä ja pitävät heitä jotenkin maskuliinisina. En ole koskaan tätä ymmärtänyt...

Mikä on takaleuat? Tarkoitatko takapurentaa, jossa alaleuka työntyy yläleuan yli?

Vierailija
86/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on takaleuat? Tarkoitatko takapurentaa, jossa alaleuka työntyy yläleuan yli?

Ei vaan takaleuka tulee ulos takaa, korvien alta. 

Vierailija
87/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä pitää vetää ranteet auki, kun on niin paljon rumia piirteitä...

Vierailija
88/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan rumana luovuttaa ja kulkee luomuna, eipähän yritä huijata ketään 😂

Vierailija
89/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvonnut, pyöreänaamainen ja pullakätinen.

Vierailija
90/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea ja leveä otsa. Omastani olen saanut kuulla monesti negatiivista kommenttia.

Vierailija
91/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Todella kapeat huulet, siis, ettei näy huulenpunaa lainkaan.

- Huonot hampaat, mua ei häiritse kahvin värjäämät, mutta siis ihan kunnolla reikäiset tai että puuttuu osa kokonaan ällöttää. Varsinkin jos henkikikin haisee.

- Leuattomuus

Tässä varmaan karmeimmat, ehkä joku hirveä iso karvainen luomi keskellä naamaa vielä lisäksi, myös pienipäisyys on aika häiritsevää.

Vierailija
92/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin suomalaisilla ylipaino rumentaa kasvoja niin että kasvot eivät erotu läskin alta. En tiedä miksi amerikkalaisilla ylipainoisilla ihmisillä, max 100 kiloa painavilla erottuu kasvonpiirteet todella hyvin. Yksi syy miksi suomalaisilla kasvot hukkuu jo pienestäkin ylipainosta on se että suomalaisilla on heikko leuka. Monilla hoikillakin ihmisillä on ns. pulloposket ja jopa kaksoisleukaa. Mitä hoikempi on, sitä enemmän kasvojenluusto erottuu. Jos haluaa edes vähänkään selkeät kasvonpiirteet, kannattaa laihduttaa ja pitää itsensä normaalipainoisena.

Usein suomalaisilla on myös vaaleat/ohuet ripset ja kulmat (itsellä ainakin) ja siksi kasvot näyttäisivät muodottomalta pallolta jos läskiä alkaisi naamaankin kertyä. Ylipainoisilla on myös usein laikukkaampi iho, mikä korostaa kasvoja aika väärällä tavalla. En nyt ehkä ihan tätä asiaa pitäisi ensisijaisena syynä elää terveellisesti, mutta onhan se kiva plussa.

Vierailija
93/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät leukaperät naisella. Maskuliinisen ja aika ruman näköistä. Iso nenä on yleensä ruma, samoin syvällä olevat pienet silmät häiritsee.

Vierailija
94/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyssä niska, maha roikkuu, kävellä löntystää kädet suorina kämmenet taaksepäin osoittaen, kateellinen ja pahansuopa.

Tämä ns. buffalo hump on kyllä todella vastenmielinen piirre. Tekee kauniistakin ihmisestä ruman. 

Ensitreffien Heikillä on tollanen :D

Vierailija
95/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä naama ja perunanenä. Paljon isoja patteja tai luomia (ulkonevia) naamassa ja kaulalla. Paksuniskaiset rasvatukkaiset tukkijalkaiset ihmiset. 

Vierailija
96/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaino

kellastuneet hampaat

tukka kuin petolinnun perse

pienet, lähellä toisiaan olevat silmät

leveä naama, perunanenä, eikä ollenkaan leukaa

roikkuvat kasvot

sivuille sojottavat pitkät tissit tai ukoilla manboobsit

persjalkainen ja pitkäselkäinen

Vierailija
97/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen lihava, jolla bulldogin kasvot ja ehkä vielä kaupan päälle jotain epämuodostumia.

Vierailija
98/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ylipainoinen, ei hymyile, ohut tukka, huonot hampaat, pussirinnat, näkyvä ihokarvoitus, tupakan / alkoholin turmeleva iho jne.

Vierailija
99/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on takaleuka? Uusi termi mulle, mutta jos se tarkoittaa sitä, mitä luulen, niin kyllä, samaa mieltä!

Leuka "tulee ulos" takaa, korvien alapuolelta. 

Eikö Brad Pittillä ole sellainen "takaleuka" eli vahvasti takaa painottuva ja leveä leuka??

Vierailija
100/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leuka "tulee ulos" takaa, korvien alapuolelta. 

Eikö Brad Pittillä ole sellainen "takaleuka" eli vahvasti takaa painottuva ja leveä leuka??

On jonkin verran takaleukaa ja siihen koristeena marsun posket. Aika koomista, mutta ei komiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme