Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat rumat piirteet ihmisen ulkonäössä?

Vierailija
19.09.2018 |

Millaisia piirteitä pidät rumina? Saduissa pahiksilla on noita-akkamaiset piirteet, mutta tosielämässä moni kapeakasvoinen ja pitkänenäinen on todella kaunis.

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus, epäsymmetrisyys, "vääristyneet" mittasuhteet. Ikävä persoonallisuus ei varsinaisesti rumenna, mutta tekee kyllä henkilöstä epähaluttavan.

Vierailija
22/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaleuat ovat järkyt! Ei sovi edes miehille vaikka jotkut ihailevat takaleukaisia miehiä ja pitävät heitä jotenkin maskuliinisina. En ole koskaan tätä ymmärtänyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ja lävistykset rumentavat naista. Korvikset ok ja jossakin puoliksi piilossa oleva tatska on ok.

Vierailija
24/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsänenä, siansilmät, omituisen muotoinen pää, ohut ja hapsottava tukka, huono iho, ylipaino, etenkin keskivartalolihavuus, romuluinen ja epäsuhtainen ruumiinrakenne.

Vierailija
25/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisleuka ja punaiseksi värjätty kynitty tukka. 

Vierailija
26/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaleuat ovat järkyt! Ei sovi edes miehille vaikka jotkut ihailevat takaleukaisia miehiä ja pitävät heitä jotenkin maskuliinisina. En ole koskaan tätä ymmärtänyt...

Mikä on takaleuka? Uusi termi mulle, mutta jos se tarkoittaa sitä, mitä luulen, niin kyllä, samaa mieltä!

Vierailija
27/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on takaleuka? Uusi termi mulle, mutta jos se tarkoittaa sitä, mitä luulen, niin kyllä, samaa mieltä!

Leuka "tulee ulos" takaa, korvien alapuolelta. 

Vierailija
28/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät lähellä toisiaan, matala otsa

Vierailija
29/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leuka "tulee ulos" takaa, korvien alapuolelta. 

'

Mulla on tuollaiset leukaperät ja olen nainen. Ei ole nättiä joo. Siihen kun vielä yhdistyy erittäin pieni ja hento leuan kärkiosa, on vaikutelma suorastaan koominen. Miehekkäät, kulmikkaat ja leveät leukaperät mutta siro, pieni ja taaksepäin vetäytynyt leuka.

Vierailija
30/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo takaleuka on kyllä melko nolo, antaa jotenkin alkukantaisen ja karikatyyrimaisen vaikutelman. Mitä jykevämpi niin sen karseempi. Jos jollakin on semmonen leuka niin helposti sitä miettii, että mitä kummaa tuolle on valunut suun takaosaan... 

Vierailija
31/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitäytetyt huulet tyyliin.... Uino tai Harjusola

Vierailija
32/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkamaiset turbohuulet sopivat vain niille, joilla ne ovat luonnostaan. 

Vierailija
33/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset saa tällaisista ketjuista? Aina ilkeitä ja negatiivisia ketjuja, suomaliset elää negatiivisuudesta

Vierailija
34/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikeastaan mikään muu ällötä kuin rumat hampaat. En ikinä ymmärrä miksi jotkut suhteellisen nuoretkin ihmiset pitävät esim. suuria ulostyöntyviä hampaita, kun ne saisi suoristettuakin. 

Vierailija
35/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jäätävä ketju. Olen ihan normaalinnäköinen nainen, mutta mietin miten kiva täältä olisi lukea luetteloa omista piirteistään ja kuinka paljon ihmiset voivat hävetä vaikka akneaan, varsinkin nuorena, tai jotain kasvojensa piirrettä, jolle eivät voi yhtään mitään. Sitten täällä kirjoitetaan, että rupeaa oksettamaan, kun näkee semmoisen ja semmoisen piirteen toisessa. Ja samaan aikaan sitten kuitenkin jeesustellaan, jos joku meikkaa, laittaa ripsien pidennykset tai käy leikkauksissa

Vierailija
36/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaa kuva takaleuasta? En osaa hahmottaa kuvailujen perusteella :D

Vierailija
37/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä epäsymmetrisempi, sen rumempi. Kauniit kasvot ovat sopusuhtaiset ja lähes symmetriset.

Ei muuten ole.

Valokuvaajan hätkähdyttävät otokset näyttävät, miten muuttuisimme jos kasvomme olisivat symmetriset

Kaikkien ihmisten kasvot ovat epäsymmetriset, ja usein se häiritsee ihmistä itseään. Valokuvaajan kuvamuokkaukset kuitenkin osoittavat, että epäsymmetrisuus saattaa olla hyväkin juttu: niin hätkähdyttävältä näyttäisimme, jos kasvomme olisivat täysin symmetriset.

https://www.voice.fi/muoti-ja-kauneus/a-64013

Vierailija
38/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo aiempi, joka siitä kyseli, ja jos ymmärsin selityksestä oikein, niin sillä tarkoitetaan juuri sitä mitä epäilinkin, eli ylemmän kuvan kaltaista: http://www.ylift.com/wp-content/uploads/2013/05/Botox-Jawline-Reduction…

Vierailija
39/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo aiempi, joka siitä kyseli, ja jos ymmärsin selityksestä oikein, niin sillä tarkoitetaan juuri sitä mitä epäilinkin, eli ylemmän kuvan kaltaista: http://www.ylift.com/wp-content/uploads/2013/05/Botox-Jawline-Reduction…

Hyi että... Ei tommosta voi muuta kuin katsoa ja miettiä mitä helv... Miten takaleukainen mies tai nainen edes löytää puolison? Jostain toisesta takaleukaisesta? Tuo on kuitenkin niin karsea haitta, ettei sitä voi piilottaa edes meikillä tai hiuksilla. Tai no korkeintaan kampauksella sen saa hetkellisesti piiloon valokuvissa.

Vierailija
40/186 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyssä niska, maha roikkuu, kävellä löntystää kädet suorina kämmenet taaksepäin osoittaen, kateellinen ja pahansuopa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi