Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H*lvetti kun aina pitää sataa! :(

Vierailija
19.09.2018 |

Aamusta iltaan aina vettä, kyllä tämä Suomi on p*rseestä!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii sa*atana, koko kesänkin satoi ihan putkeen eikä ollut kuivaa missään lainkaan.

Kesä nyt oli harvinaisuus. Samaa ei nähdä seuraavaan 100 vuoteen.

Nähdään, tästä tulee jokakesäinen ilmiö jo muutamassa kymmenessä vuodessa. Nyt meneillään oleva syksykin on ollut poikkeuksellisen lämmin ja kuiva. Talvet tulevat muuttuvat pimeiksi, sateisiksi ja myrsyisiksi, jouluna lämpötila tulee olemaan +10-15 astetta. Ei hyvä suuntaus.

Vierailija
22/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin  Stadin eteläisen kantakaupungin elämän menosta, satoi tai paistoi, riittää kun sydän vain rinnassa lyö 

Maalaistollosta se saattaa tuntua hienolta paikalta. Kaupunkilainen taas suuntaa oikeaan kaupunkiin.

Minä olen Stadilainen kylläkin ja asun keskustassa, ja sehän sinua lähiössä asuvana kateellisena vtuttaa

Ja Maalaistollouteen liittyy just toi Helsingin väheksyminen, koska ovat kateellisia

Itse en taas ymmärrä Kurvissa asuvana tuota joidenkin hehkutusta "stadista". Pieni rupunen kaupunki. Kurvista ei ole kuin kiven heitto Viikkiin, jossa on jo lehmiä ja peltoja. Jos oikeasti haluatte keulia, niin muuttakaa edes oikeaan kaupunkiin.

Älä esitä "maailman miestä" ja Stadilaisena kerron, että se vtun Kurvi ei ole Eiran, eikä Ullanlinnan tasoinen paikka.

P*rsereikiä ne ovat joka tapauksessa. Maailman mies en ole, mutta ymmärrän ettei Helsinki ole mikään metropoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin  Stadin eteläisen kantakaupungin elämän menosta, satoi tai paistoi, riittää kun sydän vain rinnassa lyö 

Maalaistollosta se saattaa tuntua hienolta paikalta. Kaupunkilainen taas suuntaa oikeaan kaupunkiin.

Minä olen Stadilainen kylläkin ja asun keskustassa, ja sehän sinua lähiössä asuvana kateellisena vtuttaa

Ja Maalaistollouteen liittyy just toi Helsingin väheksyminen, koska ovat kateellisia

Itse en taas ymmärrä Kurvissa asuvana tuota joidenkin hehkutusta "stadista". Pieni rupunen kaupunki. Kurvista ei ole kuin kiven heitto Viikkiin, jossa on jo lehmiä ja peltoja. Jos oikeasti haluatte keulia, niin muuttakaa edes oikeaan kaupunkiin.

Mikä tässä Stadissa niin rupusta on? Olet itse varmaan junan tuoma, ja tulet tänne arvostelemaan olevinaan "maailman miehenä", kun olet kerran Berliinissä käynyt. Asut pienessä 18m2 kopissa? ja tottahan toki, se varmaan vituttaa

Vierailija
24/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse asua lähiössä 

En tiedä luetko Kurvin lähiöksi. Itse en kuitenkaan keulisi asuvani kaupungissa kun vertaa sitä vaikka Berliiniin.

No mitä sitä siihen vertaa? Suomi on Suomi, ja sinä et asu Ullanlinnassa, vaikka kuinka Berliinit vertaisit.

Ei kukaan halua asua Ullanlinnassa.

Vierailija
25/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä esitä "maailman miestä" ja Stadilaisena kerron, että se vtun Kurvi ei ole Eiran, eikä Ullanlinnan tasoinen paikka.

P*rsereikiä ne ovat joka tapauksessa. Maailman mies en ole, mutta ymmärrän ettei Helsinki ole mikään metropoli.

Kuka väitti, että on metropoli? Ja miksi pitäs  olla? Ihan riittävän iso ja viihtyisä, varsinkin jos asuu Hyvällä alueella.

Vierailija
26/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua asua Ullanlinnassa.

No kyllä varmasti haluu, mutta kateuttaa ei sitä myönnä.

Ei ne asuntojen hinnat siellä turhaan kalliita ole. Kysynnän ja tarjonnan laillahan ne muodostuu.

kaikilla ei mahdollisuutta, sitten kateellisena huudellaan

Vierailija
27/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa ja lähes 20 lämmintä, täällä Suomessa nyt.

Vierailija
28/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä Stadissa niin rupusta on? Olet itse varmaan junan tuoma, ja tulet tänne arvostelemaan olevinaan "maailman miehenä", kun olet kerran Berliinissä käynyt. Asut pienessä 18m2 kopissa? ja tottahan toki, se varmaan vituttaa

Pitää paikkansa. Olen Järvenpäästä, asun pienessä kopissa Kurvissa. Käyn muutaman kerran vuodessa Berliinissä klubittamassa ja kyllähän tuo harmittaa maksaa itsensä kipeäksi kun en tunne saavani rahalle vastinetta. Helsinki on tyypillinen eurooppalainen pikku kaupunki, joka on aluksi kiva kun sinne muuttaa, mutta sitten siihen kyllästyy.

Vierailija
29/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh.. täällä on ihan ihkaoikeita paljasjalkaisia stadilaisia. Saammeko suudella varpaitanne? Kai muistatte äänestää Vihreitä?

Vierailija
30/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee aurinko tuli esiin

Vierailija
31/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs helvettiä kitiset, ei tälläkään hetkellä sada, kaunis syysilma. Juuri tultiin vauvan kanssa ulkoa eikä tietoakaan sateesta. Kesälläkään ei paljoa satanut, ihania hellepäiviä. Ootko semmonen ärsyttävä negatiivinen paskiainen, joka ei osaa nauttia silloin kun on hyvä sää,mutta vinkuu sitten kun sataa. Nyt hop sinne ulos kun ei sada

Vierailija
32/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh.. täällä on ihan ihkaoikeita paljasjalkaisia stadilaisia. Saammeko suudella varpaitanne? Kai muistatte äänestää Vihreitä?

Saat ottaa vaikka suihin, jos haluut, ja niellä elämän eliksiirilastit, mutta en äänestä