Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikien pitäisi pystyä ottamaan haltuun tyttömäisiä ominaisuuksia sanoo tutkimus

Vierailija
19.09.2018 |

Poikien pitäisi pystyä ottamaan haltuun tyttömäisiä ominaisuuksia, koska niitä tarvitaan elämässä" – Poikatutkimus pyrkii purkamaan sukupuolistuneita käytäntöjä, joita on kaikkialla
https://yle.fi/uutiset/3-10391891

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti tässä ketjussa ei keksitä "naisellisiksi" ominaisuuksiksi muuta kuin pms-oireet ja hämiskammo? Miten olisi empatiakyky, verbaalisuus, kyky ottaa apua vastaan kun sitä tarvitsee ...?

Mä olen verbaalisempi kuin moni nainen. En tiennyt että se on muka jotenkin sukupuolinen ominaisuus. Ainoa missä olen tarvinut apua on ollut muutot. Aika paksua väittää ettei miehillä ole empatiakykyä.

Tuollaisella jonnijoutavalla hutkimuksella en pyyhi edes takapuolta. Mä pysyn miehenä ja toivon että naiset pysyy naisellisina. Juttu on siinä että puolet täydentävät toisiaan.

Kuka on väittänyt ettei ole? On kuitenkin tietynlainen kirjoittamaton empiirinen fakta, että suurin osa miehistä potee jonkin sortin empatiakyvyn puutetta. Johtuu varmaan miesten keskuudessa vallitsevasta putkiaivoisuudesta. Sinähän juuri itse kiellät ettei ole "sukupuoliominaisuuksia" ole olemasssa. Sitten seuraavassa lauseessa kuitenkin sanot että pysyköön miehet miehinä ja naiset naisina.

Työpaikkakiusaamista esiintyy eniten naisvaltaisilla aloilla, tässäkö se naisten miehiä suurempi empatiakyky ilmenee? Vain noin yhtenä  esimerkkinä. -eri

Vierailija
42/42 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mitä haluan, muut tekee mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi