Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei kaikki Mirenalla varustetut!!

Vierailija
18.07.2008 |

Nousiko painonne? Minkä verran? Heti vai myöhemmin? Mulla on ollut kierukka kohta 2kk ja painoni on tippunut 4kg. Normaalia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty mullakin voi vaikuttaa se, että noita pienokaisia on kolme, esikoinenkin vasta reilut 3 v. Eli tekemistä on ja syömään ei aina ehdi vaikka nälättäis. Silti vähän ihmetyttää tämä painon tippuminen. Lääkäri kun sanoi että sitä turvotusta kyllä tulee kierukasta. ap

Vierailija
2/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen on painoni pysynyt 2 kg tarkkuudella rajoissa.

Kova streessi tosin nykyäänkin tiputtaa painoa.Mutta paino nousee tuon Mirenan kanssa helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kierukalla tuollaista vaikutusta on, vaikka hormoneja sisältääkin. Elämäntilanne voi tehdä saman. Oletko esim. imettänyt samaan aikaan tms. joka voisi selittää asian?

Vierailija
4/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v4kk. Pitääköhän tässä sitten huolestua, jos olenkin sairas..? :( ap

Vierailija
5/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt yli vuoden käytön jälkeen on tullut jo varmaan 10 kiloa...

Vierailija
6/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta muutaman kuukauden mirena on ollut, mutta paino on noususuunnassa, vaikka olen kyllä syönyt samanlailla kuin aikaisemminkin, ehkä jopa hieman vähemmänkin. Ärsyttävää jos tämä on pysyvä olotila.

Vierailija
7/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat laihduttaneet minua toistakymmentä kiloa. Laihdun väsyneenä ja stressaantuneena, enkä ole neljään vuoteen muuta ollutkaan. Myöskin vaikuttaa se, ettei enää voi lösiä sohvalla iltaisin rauhassa keksipaketin ja jäätelön kanssa, eikä muutenkaan herkutella aina kun siltä tuntuu. Salaa vaan pistän välillä pienen suklaapalan suuhun niin ettei lapset näe ja kerjää kanssa.

Tiedoksi vaan, etten ollut ennen lapsiakaan ylipainoinen, nyt vain olen liian laiha. BMI 19.