Mihin maahan haluaisit muuttaa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä canada on houkuttelevin.
Se on ihan Kanada suomeksi. Mikä osa sua kiehtoo, sillä maan eri osat poikkeavat suuresti toisistaan.
kanadassa on aivan sairaan kylmät talvet.
Kylmät muttei kaikkialla niin kosteat, ei tunnu yhtä pahalta pakkanen sisämaassa kuin meren rannalla.
Olen ajatellut muuttaa Madeiralle kun olen vanha.
Usa ainoa ja oikea maa mun kohdallani.
Jonnekin itä eurooppaan. Naiset ovat kauniimpia kuin suomessa eikä sitä ruskeeta porukkaa juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Britteihin maaseudulle <3
Minä myös!
Ihan sama kunhan pääsisi pois Suomesta.
En halua muuttaa. Asun Romaniassa. Puolaan menisin, jos olisi pakko vaihtaa maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä canada on houkuttelevin.
Se on ihan Kanada suomeksi. Mikä osa sua kiehtoo, sillä maan eri osat poikkeavat suuresti toisistaan.
En ole se kenelle vastasit, mutta ranskankielisille alueille ei kannata muuttaa. Kanadanranskalaiset ovat suvaitsemattomia ja vanhaikaisia ksenofoobikkoja, lisäksi todella omahyväisiä. Edes englantia äidinkielenään puhuvat kanadalaiset eivät ole tervetulleita ranskankielisille alueille.
Ohna sama kuin Suomessa. Suomenkieliset eivät ole tervetulleita ruotsinkielisille alueille.
Johonkin vaan lämpimämpään maahan maaseudulle tai pikkupaikkakunnalle. Etelä-Englantikin jo kävisi, mutta kyllä esim. Ranskan Provence, Italian pohjoisosat tai Espanjan rehevämmät alueet olisivat vielä mukavampia.
Vierailija kirjoitti:
Usa ainoa ja oikea maa mun kohdallani.
Tanne on vain melko vaikeaa paasta, varsinkin nykyisin kun et ole naimisissa Trumpin kanssa.
Asun Pohjois-Espanjassa ja haluan takaisin Suomeen
Uusi Seelanti tai Australia