Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaussalihoitajat töykeitä

Vierailija
18.09.2018 |

Hädin tuskin esittelivät itsensä ja sen jälkeen tuntui että minut unohdettiin. Ilmeisesti valmistelujen aikana joku oli niin hauskaa että ääneen naurettiin. Tuli tunne että minulle nauretaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PKKS?

Vierailija
2/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hoitajat olivat hyvin ystävällisiä mutta anestesialääkäri oli kamala. Ei tuntunut älyävän, että viimeisillään raskaana oleva ei voi tietyn pisteen jälkeen enää taipua enempää ihan siksi, että vatsa ottaa jalkoihin- äyski ja tiuski sitten minulle siitä, kun ei osunut piikit sinne minne piti...

Vierailija
4/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet hoitsut on hemmetin töykeitä. Jotenkin sille alalle valikoituu ihme tärkeitä ,olevinaan tärkeitä ihmisiä! 

Vierailija
5/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaussaliin hakeutuuki vähemmän sosiaaliset tyypit. Hoitavat kyllä hommansa, mutta tarvitsee vähemmän jutustella.

Vierailija
6/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella monet hoitsut on hemmetin töykeitä. Jotenkin sille alalle valikoituu ihme tärkeitä ,olevinaan tärkeitä ihmisiä! 

Niin totta. Ovat olevinaan niin korkeastikoulutettuja ja jotkut muut (yleensä naiset) typerykset tukevat heitä siinä.

Vierailija
7/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hädin tuskin esittelivät itsensä ja sen jälkeen tuntui että minut unohdettiin. Ilmeisesti valmistelujen aikana joku oli niin hauskaa että ääneen naurettiin. Tuli tunne että minulle nauretaan.

Olen pahoillani jos sinulle välittyi sellainen tunne. Uskon kuitenkin, että sinulle ei naurettu, vaan hoitajien ammatillinen käytös herpaantui hetkeksi ja he nauroivat jollekin keskinäiselle vitsilleen. Tämä ei tietysti ole suotavaa, valitettavasti näin kuitenkin välillä käy, kyse on siis huonosta asiakaspalvelusta. Emme leikkaussalissa vitsaile tai naura potilaiden kustannuksella, se ei kuulu hoitajien ammattietiikkaan. En missään nimessä halua vähätellä tuntemaasi mielipahaa varsinkin, kun leikkaussaliin tulo on aina astetta jännittävämpi tapahtuma potilaalle. Toivon kuitenkin, että et yleistä tätä yksittäistä tapahtumaa koskemaan muita HUS:in klinikoita tai muuta Suomea.

Kaikkea hyvää sinulle, toiv.sait avun vaivaasi.

Vierailija
8/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päinvastainen kokemus Herttoniemen sairaalan käsikirurgiasta. Kerroin alkuhaastattelussa , sekä leikkaussalissa, sen olevan ensimmäinen leikkaukseni ja jännitän kovin. Diapamia ei voitu antaa, koska minulla ei ollut yöksi ”hoitajaa” kotona ja minulla on verenpainelääkitys. Kaikki hoitajat olivat todella ystävällisiä. Esittäytyivät etunimillään, jotka tietysti meni minulta ohi. Minulta kysyttiin vointia vähän väliä ja aina oli joku ystävällinen käsi pitelemässä/hipaisemassa olkapäästä. Salissa taisi olla 3 hoitajaa leikkauksen jälkeenkin ja kaikki he kiittivät minua minun ”osuudesta” , toivottivat hyvät jatkot ym. Aivan super mukavia ihmisiä!

Vierailija
9/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä ollut aina esilääkkeestä niin töttöröössä, että en olisi paljoa pystynyt keskustelemaan. Ja ei olisi voinutkaan, kun äkkiä on lyöty happi naamalle ja alettu laskemaan suoneen nukutusainetta. Ei siinä mitään kovin tärkeitä keskusteluja ole ehtinyt käydä.

Sitä paitsi, minusta on hienoa, että henkilökunta on hymyillen ja nauraen töissä, kuin naama norsunveellä. Hienoa,että nauttivat työpaikalla olosta.

Vierailija
10/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelivät itsensä?

Vierailija
11/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittelivät itsensä?

Olen se Hertsikassa leikattu. Kyllä, kaikki hoitajat sanoivat minulle nimensä. Yksi seisoi tietsikan luona kirjaamassa jotain tietoja, yksi puhdisti/pesi leikattavan alueen ja kolmas oli laittamassa tippaa varuiksi toiseen käsivarteen. Leikkaus ei ollut nukutuksessa.

Vierailija
12/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Jumankauta sairaala eikä mikään viiden tähden hotelli!

Tämä tuntuu kovin monella potilaalla unohtuvan, olette POTILAITA, ette ASIAKKAITA!

13/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokirra kirjoitti:

Tämä tuntuu kovin monella potilaalla unohtuvan, olette POTILAITA, ette ASIAKKAITA!

Saa niille potilaillekin olla ystävällinen. Ei tekisi pahaa tehdä hoitotyötä osittain

asiakasnäkökulmasta.

Vierailija
14/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Aivokirra kirjoitti:

Saa niille potilaillekin olla ystävällinen. Ei tekisi pahaa tehdä hoitotyötä osittain

asiakasnäkökulmasta.

Saa, mutta jos se ei luonnistu niin miksi teeskennellä? Itse ainakin arvostan paljon enemmän ammattitaitoista hoitsua tai kirurgia joka tekee työnsä kunnolla, eikä lepertele ja nuole perrsettä.

Vierailija
15/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään palsta ollut sairaanhoitajien moittimispäivä.

Ketäs haukutaan hu ?

Vierailija
16/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa potilaana olleena voin sanoa että ystävällisiä ovat hoitajat salissa aina olleet. Itsekin olen heidän kanssaan läppää heittänyt.

Ei joka sairaalassa olla tympeitä.178

Vierailija
17/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulussa potilaana olleena voin sanoa että ystävällisiä ovat hoitajat salissa aina olleet. Itsekin olen heidän kanssaan läppää heittänyt.

Ei joka sairaalassa olla tympeitä.178

Hitostako tuo numero tuohon tuli...

Vierailija
18/25 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ovat esitelleet itsensä, ja sitten jatkaneet varsinaista työtä. Eli alkaneet valmistella leikkausta. Leikkauksesta riippuen he voivat joutua hakemaan/laittamaan esille ison joukon tavaroita ja välineitä. Eli kumpi on tärkeämpää. Lääkärillä kaikki välineet lähellä vai hoitaja puhunut mukavia sinun kanssa? Ja kai se nyt hyvä on että työpaikalla on kivaa. Ihan kamalaa jos ei töissä saisi nauraa.

Vierailija
19/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole puhunut töykeästi potilaille koskaan. Sen sijaan monta potilasta ja etenkin omaista on tullut iholle ja päin naamaa huutamaan, esim lääkärin tekemien päätöksien vuoksi tai jos muuten vaan pännii. aika epäkiitollista työtä... sh

Vierailija
20/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ikivalittajat muista vanhaa lausetta "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa".

Tämä on aina hyvä pitää mielessä, kun kohtaa minkä tahansa alan asiakaspalvelijan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän