Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako naisia lähestyä jos on luuseri?

Vierailija
18.09.2018 |

Itse elän siinä uskossa, että ei kannata. Mutta mikä lienee totuus.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kato nyt jumalauta suurta osaa naisista. Ne ei oo mitään kovin ihmeellisiä prinsessoja. Yhtä luusereita kuin miehetkin. Vai haluatko omaa markkina-arvoasi paremman kumppanin? 

:) Markkina-arvo mainittu.

Vierailija
2/16 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaiselle ottaja löytyy. Pitää vaan mielessä oman tason eikä kuvittele saavansa mitään huippumallia jos ite on Nykänen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työtön niin kyllä. Jos olet ruma, kyllä. Jos olet molempia, ei kannata.

Vierailija
4/16 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko ensin parantaa sitä omaa asennetta?

Vierailija
5/16 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet työtön niin kyllä. Jos olet ruma, kyllä. Jos olet molempia, ei kannata.

En tiedä varmaksi, että olenko ruma. Työtön opiskelija olen.

Vierailija
6/16 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kato nyt jumalauta suurta osaa naisista. Ne ei oo mitään kovin ihmeellisiä prinsessoja. Yhtä luusereita kuin miehetkin. Vai haluatko omaa markkina-arvoasi paremman kumppanin? 

:) Markkina-arvo mainittu.

Kyllä ne vaan aika kaukana on luusereista jos minuun verrataan. Ovat yleensä kuitenkin edes olleet jonkilaisessa työssä, on parisuhteita, omia asuntoja, lapsia, jne. Mitäs minulla on? Ei niin mitään. Tai olen terve (ainakin tietääkseni), siitä saa olla tyytyväinen.

Vierailija
7/16 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko ensin parantaa sitä omaa asennetta?

En tiedä. Muutunko luuserista edes tavikseksi jos muutan pelkkää asennetta?

Vierailija
8/16 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mukava ja fiksu luuseri, niin ilman muuta. Jos olet palstamiestason luuseri, niin ei missään nimessä.

Vierailija
9/16 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mukava ja fiksu luuseri, niin ilman muuta. Jos olet palstamiestason luuseri, niin ei missään nimessä.

Fiksuksi en lähtisi itseäni nimittämään, mutta olen kai ihan mukava. En tiedä oikein siitäkään.

Miten määritellään palstaluuseri?

Vierailija
10/16 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritä ensi mitä tarkoitat luuserilla? 

Vierailija
11/16 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksuksi en lähtisi itseäni nimittämään, mutta olen kai ihan mukava. En tiedä oikein siitäkään.

Miten määritellään palstaluuseri?

Syytät naisia luuseriudestasi.

Vierailija
12/16 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuomitset itsesi luuseriksi olet jo hävinnyt pelin. Niin yksinkertaista se on.

On toki naisia joille kelpaa kaikki mikä miestä muistuttaa, niin että siltä kannalta toivoa on.  Normaali terve nainen ei halua perässävedettävää itseään säälivää reppanaa taakakseen.

Kaikki, ihan kaikki lähtee sieltä ihan omien korviesi välitä, vaikka tietysti muuta väität. Se kuuluu luuseriksi itsensä tuominneiden taudinkuvaan. 

Vierailija
13/16 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneena luuseri-emerituksena voin sanoa, että ei kannata. Tietenkin väliaikainen luuserius voi olla hyväksyttävää, mutta kokonaisvaltainen epäonnistuminen elämässä on sellainen piirre, jota ei yksikään ihminen kumppaniltaan hyväksy. Tämä on valitettavaa faktaa, mutta näin se vain on.

Vierailija
14/16 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeneena luuseri-emerituksena voin sanoa, että ei kannata. Tietenkin väliaikainen luuserius voi olla hyväksyttävää, mutta kokonaisvaltainen epäonnistuminen elämässä on sellainen piirre, jota ei yksikään ihminen kumppaniltaan hyväksy. Tämä on valitettavaa faktaa, mutta näin se vain on.

Sama. 

Työtön saa olla, mutta ei pitkäaikaistyötön.

Vähemmän koulutettu saa olla, mutta ei kouluttamaton.

Köyhä saa olla, mutta valtion almuilla ei saa elää.

Suhteita ei tarvitse olla paljon takana, mutta niitä pitää kuitenkin olla.

Vierailija
15/16 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen huomannut, että joillekkin hyvin harvoille luuserimiehille riittää naisseuraa aivan helvetisti. Siis niin paljon, että miestä voisi oikeasti joksikin playeriksi luulla. Koskaan en ole keksinyt, että mikä heidän salaisuutensa on. :D

Voisi ymmärtää joidenkin menestyneiden supliikkiplayereiden kohdalla, mutta sellaisten "luuserimiesten" kohdalla en vain ymmärrä.

Vierailija
16/16 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaiselle ottaja löytyy. Pitää vaan mielessä oman tason eikä kuvittele saavansa mitään huippumallia jos ite on Nykänen.

No kai sitä nyt hottia naista saisi, jos olisi MAAILMAN PARAS MÄKIHYPPÄÄJÄ.

Meidän Matti vaan taisi tyytyä vähän vaatimattomampiin tapauksiin.