Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin niin löytää ihanan ja kivan miehen :(

Vierailija
18.09.2018 |

...mut mistä, kun en tykkää käydä baareissa, en halua laittaa pärstääni esim. Tinderiin enkä someen pahemmin, eikä myöskään ole mahdollista oikein tavata ketään varteenotettavaa esim. työn kautta? 💔 Pitääkö mun oikeesti taas lähteä opiskelemaan, että saisi tilaisuuden tavata ihmisiä... ?Harrastuksen aloittaminen tai jollekin kurssille menotkin tuntuu niin plääh kun ei sinänsä pahemmin kiinnosta mikään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kuule tämä maa pullollaan. Mutta mitenkäs sinä, osaatko ja pystytkö keskustelemaan miehen kanssa vai meneekö pupu pöksyyn ? Meillä on töissä yks ikisinkku nainen joka saa vaivoin sanottua pari sanaa ja sen jälkeen tuijottaa naama punaisena jotain ilmoitustaulua niinkö siinä olis jotain kiinnostavaakin.

Vierailija
2/8 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on kuule tämä maa pullollaan. Mutta mitenkäs sinä, osaatko ja pystytkö keskustelemaan miehen kanssa vai meneekö pupu pöksyyn ? Meillä on töissä yks ikisinkku nainen joka saa vaivoin sanottua pari sanaa ja sen jälkeen tuijottaa naama punaisena jotain ilmoitustaulua niinkö siinä olis jotain kiinnostavaakin.

Tuo tieto auttaakin minua tosi paljon. Ymmärrän kyllä, ettei se nainen ainakaan sulle halua puhua... 😆 Jätä hänet rauhaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa, enkä viihdy somessa. Tinderiin ja muihin deittihommiin en ryhdy, koska hävettää ja enkä kuitenkaan saisi sieltä ketään. Töissä en ole, ja opiskelupaikassa ei ole sopivia naisia. Harrastukset taas ovat sellaisia ettei sielläkään naisia näe.

Olen vain aika kylmästi alkanut totuttautua ajatukseen, että en tule naista saamaan/löytämään. Itseasiassa olen alkanut jopa kehitellä jonkinasteista inhoa naisia kohtaan, että se yksinäinen kohtaloni olisi helpompi kestää.

Vierailija
4/8 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoteen en ole sellaista löytänyt. Suomi on yksinäisiä ihmisiä täynnä.

5/8 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...mut mistä, kun en tykkää käydä baareissa, en halua laittaa pärstääni esim. Tinderiin enkä someen pahemmin, eikä myöskään ole mahdollista oikein tavata ketään varteenotettavaa esim. työn kautta? 💔 Pitääkö mun oikeesti taas lähteä opiskelemaan, että saisi tilaisuuden tavata ihmisiä... ?Harrastuksen aloittaminen tai jollekin kurssille menotkin tuntuu niin plääh kun ei sinänsä pahemmin kiinnosta mikään.

Voi siellä somessa olla ilman pärstääkin :

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
6/8 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiselle mies löytyy

Vierailija
7/8 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset