Mitä te toivotte mieheltä?
Millainen miehen pitää olla, että sytyttää? Ulkonäköä, luonnetta, jne.
Ihan vain sillä kyselen, että kannattaako tässä edes elätellä mitään toiveita naisen saamisesta.
Kommentit (11)
Huumorintajua. Miehekkyyttä. Ei mikään nutturapäinen soijapoika. Siistiä kotia ( en jää treffeillä paikalle, jos koti, kuin kaatopaikka)
7-8 ulkonäköä, koska olen itse samoissa lukemissa. Ei ylipainoa, itsekin hoikka.
Ei ryyppää paljon eikä polta. Itse samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajua. Miehekkyyttä. Ei mikään nutturapäinen soijapoika. Siistiä kotia ( en jää treffeillä paikalle, jos koti, kuin kaatopaikka)
9-10 ulkonäköä, vaikken ole samoissa lukemissa. Treenattu, itse lihava. 20cm peenis. Palkka 50k/v. Ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9-10 ulkonäköä, vaikken ole samoissa lukemissa. Treenattu, itse lihava. 20cm peenis. Palkka 50k/v. Ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perussetit siis.
Aviomieheltä 90-42-90
Ikä, kuume, miljoonat tilillä
Luotettavuutta, rehellisyyttä, uskollisuutta, huumorintajua, keskustelutaitoa, toisen huomioimista, suojelevaa (ei aggressiivista tai mustasukkaista) asennoitumista naiseen, tukea ja turvaa arjessa, kannustusta, hellyyttä ja leikkimielisyyttä.
Luotettava, ystävällinen ja muut huomioon ottava.
Että antaa didldottaa itseään kakkoseen
Vierailija kirjoitti:
Että antaa didldottaa itseään kakkoseen
no minnes sitten
Nosto