Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ei juo alkoholia?

kettytyttö
18.09.2018 |

Miksi joku täysi-ikäinen, terveydentilasta ja uskonnosta riippumaton ihminen ei halua edes maistaa koskaan alkoholia. Se on ihan ymmärrettävää että kunnon lärvejä ei tahdo vetää ja kontata kotia, mutta pieni maistaminen esim ruuan kanssa, mitä pahaa siinä on. Melko ennakkoluuloista sanoisin. Kertokaa te, jotka ette ikinä juo ja tule juomaankaan.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuillakseni.

Vierailija
2/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee huono olo pienestäkin määrästä. Alkaa väsyttää ja pää tulee kipeäksi. Harmittaa itseäkin, koska vielä 10 vuotta sitten nautin rentouttavasta punkkulasista ja oli kiva vetää välillä kännit. Nykyään ei keho kestä enää ollenkaan, edes sitä yhtä lasillista. N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kettytyttö kirjoitti:

Miksi joku täysi-ikäinen, terveydentilasta ja uskonnosta riippumaton ihminen ei halua edes maistaa koskaan alkoholia. Se on ihan ymmärrettävää että kunnon lärvejä ei tahdo vetää ja kontata kotia, mutta pieni maistaminen esim ruuan kanssa, mitä pahaa siinä on. Melko ennakkoluuloista sanoisin. Kertokaa te, jotka ette ikinä juo ja tule juomaankaan.

Mä juon joskus, mutta hyvin harvoin. Syy: en tykkää alkoholin mausta, yök.

Vierailija
4/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on alkoholin väärinkäyttöä olla juomatta kunnolla, silloin kun aletaan juomaan. Humala ei sovi pääkopalleni lainkaan. Näistä syistä en juo pisaraakaan. Muut saavat puolestani juoda itsensä vaikka sairaalakuntoon, ei kuulu minulle.

Vierailija
5/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu hyvältä.

Vierailija
6/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useilla on ollut alkoholiongelma tai alkoholistivanhemmat.

Vierailija
7/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuillakseni.

TÄmä mullakin nykyään. En vaan jaksa enää näitä ihmettelijöitä.

Vierailija
8/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä juoda jotakin mikä on epäterveellistä, maistuu pahalta ja saa ihmiset käyttäytymään typerästi. Olen maistanut muutamia alkoholijuomia parin pisaran verran, ja minusta ne ovat olleet kauheita kaikki.

Miksi pitää perustella että ei juo?

Vierailija
9/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä selitysvelvollisuus tuossa on? Mitä se kenellekään muulle kuuluu?

Yksinkertainen vastaus: ei vain tee mieli. Mikä pakko on juoda? Tulee vain huono ja huippaava olo. Ei palkitse yhtään. 

Vierailija
10/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi väkisin juoda ruuan kanssa, jos ei vain halua? En saa siitä mitään nautintoa.

Vierailija
11/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei sovi mulle. Aina lähtee homma käsistä. On erittäin vaikeaa jättää vain yhteen. Parempi siis olla ilman. Muut eivät vain tunnu oikein ymmärtävän. Olenhan ihan normaali juuri 30 vuotta täyttänyt perheenäiti. He eivät vain tiedä, miten olen aikoinani sekoillut alkoholin kanssa. Pitävät mua jonain niuhona, vaikka en koskaan kritisoi kenenkään alkoholinkäyttöä.

Vierailija
12/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ei vedä huumeita? Miksi joku ei viiltele itseään? Miksi joku ei kävele tulisilla hiilillä? 

Melko ennakkoluuloista eikö olekin?

Vierailija
13/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää mausta.

14/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu nickname sulla :D

Itselleni ei vaan toi alkomahooli maistu. Ruuan kanssa nautiuttua viiniä en laske alkoholin käytöksi. Jos tulee joskus jotain parempaa ruokaa touhuttua niin katson yleensä siihen mukaan jonkun sopivan viinin.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
15/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku täysi-ikäinen, terveydentilasta ja uskonnosta riippumaton ihminen JUO alkoholia? Sehän ei ole ihmiselle mitenkään välttämätöntä, joten melko erikoista olettaa, että sitä pitäisi juoda.

Vierailija
16/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kettytyttö kirjoitti:

mutta pieni maistaminen esim ruuan kanssa, mitä pahaa siinä on

Jättitutkimus: Alkoholia ei kannattaisi juoda yhtään – ylilääkäri: ”Ei ole uusi tieto”

https://www.is.fi/terveys/art-2000005824573.html

Riittääkö tiede, vai pitääkö myös mutuilla?

Vierailija
17/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta muuhun kuin rahanmenoon.

Vierailija
18/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut joskus, mutta en vaan pidä alkoholin mausta. Varsinkin viinin ja oluen haju saavat aikaan yökötysrefleksin.

En ole ikinä ollut humalassa, enkä osaa sitä elämääni enää kaivata reilun 30 vuoden iässä.

(en ole uskovainen enkä raivoraittiista tai alkoholistiperheestä)

Vierailija
19/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluuloista olla laittamatta sisuksiinsa ainetta, joka on terveydelle haitallista? Okei. Tässä tapauksessa olen erittäin mielelläni ennakkoluuloinen. Laajennan ennakkoluuloni koskemaan myös huumeita, tupakkaa yms.

Vierailija
20/93 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon alkoholia, mutta eihän se nyt oikeasti mitään extraa ihmiselle anna. Tyhmien juttuja. Millään älykkäällä syyllä juomista ei voi puolustella. Fiksuin ihminen on absolutisti minun mielestäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän