Mirtazapin ja lihominen?
Jos olet lihonut Mrtazapin-lääkityksen aikana, olipa käyttöaihe sitten mielialahäiriö, unettomuus tai mikä van, lihoitko lääkityksen aikana?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä pelasti lihomiselta mirzapinin kokeilun aikana on luontainen aineenvaihduntani. En ole ikinä lihonut mistään syömisestä. Mirtsaa suostuin kokeilemaan 2 kuukautta uniongelmien takia. Ei se illalla nukuttanut eikä aamulla meinannut herätä että toimivuudeltaan erittäin huono lääke.
Samaan aikaan monelta muultakin otettiin lääkkeitä pois. Todella monella mirtsa lihotti aivan hirveästi. Sellaista 10 jopa 15 kiloa kuukaudessa. Sitä mirtsapaskaa ja ketopriiniä tuputettiin silloin kaikille jotka käytti unilääkkeitä.
Kaikki kenen tiedän syöneen mitzoja valittavat kauheasta syömisestä ja nälän tunteesta vaikkei oikeasti ole nälkä. Ei ihme että se hyödytön mömmö lihottaa.
Olet varmasti jokaisen maan lääkärin tietoisuudessa harvinaisen tilasi vuoksi. Oletko sanonut ei lehdistölle vai onko juttuja netissä ollenkaan?
Luonnon masennuslääke (Restilen) - https://tonzes.com/deprfi.htm Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
Sitä nälkää kutsutaan mässyiksi, sama kuin esimerkiksi suolan ja nesteen vajeessa tai kannabiksen vaikutuksessa; mielihalu.
Siiis.. söittekö sitä debikseen vai uniongelmiin? Itse syön puolikkaan tai jopa neljäsosatabun ajoittaisiin nukahtamisongelmiin, eikä se kyllä lihota.
Myös uniongelmat voivat lihottaa. Jos et nuku laadukkaasti tai nukut liian vähän, ei kannata ihmetellä painonmuutoksia.