Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV Vihervaaran Annan maailmassa

Vierailija
18.09.2018 |

Meillä oli vieraita lauantaiteellä.
Pöytä notkui herkkuja: paistettua kalkkunaa, kylmää kieltä, keltaista hyytelöä, omenakakkua, mantelileivoksia, hillottuja luumua ja paksua kermaa. Kun kannoin kakun loppua ruokakomeroon, se luiskahti käsistäni lattialle. Keräsin sirpaleet, lakaisin lattian. Sitten vein kakun jäännökset sialle

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairastunut vakavasti.

Itkin koko viime yön, enkä tiedä kenelle puhua. Onneksi on AV.

Löysin alushameestani veritahroja. Säikähdin niin että sydämeni hyppäsi kurkkuun.

Minua ei koske lainkaan, eikä ole kuumetta.

Livahdin salaa peseytymään ja pesin alushameenikin.

Olenko syönyt jotakin myrkyllistä?

Kumpa olisi joku jolta kysyä. Mutta isäni on kauhean ankara, samoin tätini, joka muutti meille miehensä menehdyttyä keuhkokuumeeseen talvella.

Onko minun kutsuttava lääkäri?

Koulun uusi opettaja, neiti Stacy, on tosi mukava. Ehkä voisit kysyä häneltä?

Vierailija
22/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kokeillut sitä uutta hiusväriä mitä kulkukauppias myy?

Hui, hiusten värjääminen on synti.ä!

Kuulin kerran eräästä, joka värjäsi hiuksensa ja niistä tuli mustan sijaan viheriät!

Olen myös kuullut eräästä toisesta saaren tytöstä, joka leikkasi itselleen ilman lupaa otsatukan - ja leikkasi sen tyveä myöten pois.

Hänestä olen kuullut, todella omituinen tyttö. Mutta on tainnut löytää yhtä omituista seuraa erään tohtori B:n ihan mahdottomasta tyttärestä.

Nuo tytöthän ovat kolmansia serkkuja tai jotain. Todella outo tyyppi tuo tohtori B, tulee hyvästä presbyteerisuvusta, mutta silti on jumalankieltäjä. Näin anonyyminä voin kertoa, että minäkin olen heidän kaukainen sukulaisensa, Mary Shipleyn kautta.

Muuten onko linjoilla ketään Charlottetownista? Olisipa hassua törmätä täällä sukulaisiin.

Onko sinulla Shipleyn nilkka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästin tyttäreni erään tohtoriperheen luokse teeillallisille. Nyt kuulin, että siellä oli pyörähdelty musiikin tahdissa myöhempään illalla. En hyväksy tyttärelleni tällaista ennen täysi-ikää. Hyväksyttekö te?

Vierailija
24/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni pyytää ja rukoilee itselleen silkkisukkia. Ei kiitos tähän perheeseen sellaisia! Oletteko sallineet?

Vierailija
25/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin kerran eräästä, joka värjäsi hiuksensa ja niistä tuli mustan sijaan viheriät!

Olen myös kuullut eräästä toisesta saaren tytöstä, joka leikkasi itselleen ilman lupaa otsatukan - ja leikkasi sen tyveä myöten pois.

Hänestä olen kuullut, todella omituinen tyttö. Mutta on tainnut löytää yhtä omituista seuraa erään tohtori B:n ihan mahdottomasta tyttärestä.

Nuo tytöthän ovat kolmansia serkkuja tai jotain. Todella outo tyyppi tuo tohtori B, tulee hyvästä presbyteerisuvusta, mutta silti on jumalankieltäjä. Näin anonyyminä voin kertoa, että minäkin olen heidän kaukainen sukulaisensa, Mary Shipleyn kautta.

Muuten onko linjoilla ketään Charlottetownista? Olisipa hassua törmätä täällä sukulaisiin.

Ei ole. Se on vain yhdellä sukupolvessa. Mutta eiköhän tässä pärjätä ilmankin, sillä säädyllinen nainen ei näytä nilkkojaan.

Vierailija
26/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisittekö liian koreilevana, jos laitan tuplapitsitetyn kauluksen kirkon hyväntekeväisyyspiknikille? Näin tälläisen lehdessä ja ihastun kovasti, mutta turhamaiselta en haluaisi vaikuttaa - eteenkään sunnuntaipäivänä! Kaupunkilaisnaiselle moinen riikinkukkoilu toki sopii, mutta entäpä muille?

Vierailija
27/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin musliininenäliinan vierailla nimikirjaimilla (G.H.) mieheni takin taskusta. Mitä tästä pitäisi ajatella? Tietääkö joku, keheen nimikirjaimet saattaisivat viitata? Asiallisia vastauksia, kiitos. 

Vierailija
28/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo kuulleet naapurikylän suuresta häväistysjutusta? Eräs nuori vaimo oli lähtenyt kylille kertomatta aviomiehelleen mitään ja käynyt vieläpä tansseissa! Tästä seurasi kamala perheriita, kuulemma mies oli huutanut vihaisena nuorikolleen!

Tämän traagillisen tapauksen vuoksi olen ollut jo viikkokausia liian järkyttynyt nukkuakseni ja ruokahalunikin on mennyt. Nyt sitten ankara tätini on huomannut, että olen laihtunut ja surumielinen, ja hän luulee, että olen saamassa kuolemantaudin. Haluaisin niin kertoa hänelle totuuden, mutta voi, en saata kertoa tädilleni kuunnelleeni renkipojan juttuja!

Vierailija
29/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kylämme nuori tyttö on alkanut käydä vanhemman naimattoman miehen luona siivoamassa ja muuten vainkin, ovat kuulemma ystäviä. Onko tuo nyt laitaa? Omaani en päästäisi!

Vierailija
30/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisittekö liian koreilevana, jos laitan tuplapitsitetyn kauluksen kirkon hyväntekeväisyyspiknikille? Näin tälläisen lehdessä ja ihastun kovasti, mutta turhamaiselta en haluaisi vaikuttaa - eteenkään sunnuntaipäivänä! Kaupunkilaisnaiselle moinen riikinkukkoilu toki sopii, mutta entäpä muille?

Tuollainen pukeutuminen sopii ehkä metodisteille ja paavinuskoisille. Kukaan ei varmaankaan tunnusta edes näin anonyyminä kuuluvansa heihin.

Vierailija
31/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Se on vain yhdellä sukupolvessa.

Kenelläkään ei ole nilkkaa polvessa. Pliis, vähän yritystä näihin provoihin.

Vierailija
32/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Se on vain yhdellä sukupolvessa.

Kenelläkään ei ole nilkkaa polvessa. Pliis, vähän yritystä näihin provoihin.

Sun elämäs on murskaantuneiden toiveiden hautausmaa. Nih.

Vierailija
33/33 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielitiettyni suuteli eilen kättäni, kun hän oli saattanut minut kotiin käytyämme kuutamokävelyllä.

Olenko nyt kihloissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi