Olen liian mukavuundenhaluinen että pitäisin rahaa ykkösasiana elämässäni
Lisäksi rahan kuluttaminen ei saa minussa mitään hyvää tunnetta aikaan. Se on kivaa kun tekee hyviä ostoksia. Aina kun saa halvalla niin saa hyvän mielen. Lisäksi panostan esim. ruuassa laatuun ja makuun enemmän. En voisi esim. syödä säilykkeitä, jotenkin siitä tulee semmoinen epäonnistujan fiilis.
Kerään marjoja, sieniä ja semmottii.
En mitenkään arvostele ihmistä jonka suurin milenkiinto kohdistuu työhön ja rahan ansaitsemiseen. Minusta ei vaan siihen ole ja luulen tosiaankin että tuo mukavuudenhalu on se suurin syyllinen.
This in my life.
Kommentit (10)
Mä taas olen liian mukavuudenhaluinen että pitäisin lasten hankkimista ykkösasiana elämässäni.
Lasten saaminen ei saa mussa mitään hyvää tunnetta aikaiseksi. Se on kivaa kun näkee jonkun muun lapsia, mutta sen jälkeen saa hautautua itsekseen omaan hiljaiseen soppiin, missä ei kukaan häiritse ja melua ja vaadi kokoajan jotain.
En mitenkään arvostele ihmisiä, joiden suurin mielenkiinto kohdistuu lapsiin ja rahan menetykseen. Minusta vaan ei ole siihen ja luulen tosiaankin että tuo mukavuudenhalu on suurin syyllinen.
This in my life.
Aah pehmeä sohvani, sinä olet ainoa joka oikeasti ymmärtää minua. Toveri kaukosäädin, älä ikinä lakkaa toimimasta. Kansalaispalkka tai kunnon eläke, tukien hakeminen on niin raskasta. Lisää kaikkia ihania aineita jotka saa olon tuntumaan pehmeältä. Kauppoihin kotiinkuljetus pakolliseksi. Epämukavuus ja rasitukset sakon uhalla rikoksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen liian mukavuudenhaluinen että pitäisin lasten hankkimista ykkösasiana elämässäni.
Lasten saaminen ei saa mussa mitään hyvää tunnetta aikaiseksi. Se on kivaa kun näkee jonkun muun lapsia, mutta sen jälkeen saa hautautua itsekseen omaan hiljaiseen soppiin, missä ei kukaan häiritse ja melua ja vaadi kokoajan jotain.
En mitenkään arvostele ihmisiä, joiden suurin mielenkiinto kohdistuu lapsiin ja rahan menetykseen. Minusta vaan ei ole siihen ja luulen tosiaankin että tuo mukavuudenhalu on suurin syyllinen.
This in my life.
Minulla on kolme lasta ja ne on olleet elämässäni ihan parasta. Mikään ei ole parempaa kuin lapset.
ap.
Minä taas olen niin mukavuudenhaluinen, että olen pitänyt rahaa lähes ykkösasiana elämässäni. Nyt voi sitten elellä mukavasti isossa talossa, omassa rauhassa penniä venyttämättä. Vajaa kymmenen vuotta piti tehdä kuin hullu töitä, mutta nyt puolestaan kerätyt rahat ovat alkaneet tehdä työtä ja elämä on varsin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut lyhyemminkin sanoa olevasi laiska loinen.
Olen tehnyt palkkatyön mitä elämä on eteen tuonut. En myöskään ole köyhä. Tarkoitin että työ ja raha eivät ole minulle ykkösasioita, vaan aina olen kokenut jonkin muun mielekkäämmäksi.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen niin mukavuudenhaluinen, että olen pitänyt rahaa lähes ykkösasiana elämässäni. Nyt voi sitten elellä mukavasti isossa talossa, omassa rauhassa penniä venyttämättä. Vajaa kymmenen vuotta piti tehdä kuin hullu töitä, mutta nyt puolestaan kerätyt rahat ovat alkaneet tehdä työtä ja elämä on varsin mukavaa.
Ei minunkaan tarvitse penniä venyttää ja voin mennä ja ostaa uuden auton heti käteisellä, voin myös lähteä maailmanympärtysmatkalle mutta ei huvita, eikä huvita tuo uusi autokaan. Voin ostaa usemmankin uuden auton mutta se huvittaa vielä vähemmän.
Se on vaan niin että jos haluan hyvän hampurilaisen niin minun pitää itse se tehdä.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan tarvitse penniä venyttää ja voin mennä ja ostaa uuden auton heti käteisellä, voin myös lähteä maailmanympärtysmatkalle mutta ei huvita, eikä huvita tuo uusi autokaan. Voin ostaa usemmankin uuden auton mutta se huvittaa vielä vähemmän.
Se on vaan niin että jos haluan hyvän hampurilaisen niin minun pitää itse se tehdä.
ap.
Mielenkiintoista varakkuutta, rahaa on ostaa vaikka heti useampi auto, mutta hyvään hampurilaiseen ei ole varaa. OK, on minullakin tililläni vastaavia mielikuvitusmiljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Mielenkiintoista varakkuutta, rahaa on ostaa vaikka heti useampi auto, mutta hyvään hampurilaiseen ei ole varaa. OK, on minullakin tililläni vastaavia mielikuvitusmiljoonia.
Kerro mistä saa hyvän hampurilaisen niin voin käydä testaamassa.
Yleensä ovat mauttomia. Haluan hampurilaiseen vahvempia makuja. Joskus hampurilainen on niin mauton että jos silmät kiinni söisi niin ei tietäisi mitä kohtaa tekeleestä pureksii.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Kerro mistä saa hyvän hampurilaisen niin voin käydä testaamassa.
Yleensä ovat mauttomia. Haluan hampurilaiseen vahvempia makuja. Joskus hampurilainen on niin mauton että jos silmät kiinni söisi niin ei tietäisi mitä kohtaa tekeleestä pureksii.
ap.
Tuo on muuten täysin totta. Viimeksi kun ostin grillistä hampurilaisen siinä ainoa maku oli dressingistä. Muuten se oli aivan mauton tekele. Itse tehdyistä sain hyvää palautetta. Kehuja että näistä voisi oikeasti maksaa. Anna ohje niin teen näitä. Joo mä tiedän että äijä osaa tehdä oikeasti todella hyviä hampurilaisia.
Pari lastakin siinä oppi tykkäämään muustakin kuin ketsupista. Kyselemättä burgeri eteen ja kehotus maista ensin ja sano sitten. Pehmennetty maustettu sipuli mitä laitan väliin oli varsinkin aikuisten makuun niin että sitä käytiin närppimässä vaikka kokki mätki lastalla sormille. Sellaisina renkaina se pysyy paremmin täytteenä.
Kurkkusalaattia en käytä vaan suolakurkku viipaleita. Silläkin on merkitys mihin väliin sitä sinappia laittaa. Pihvi on tietenkin se hampurilaisen tärkein juttu. Riittävän tuhti ja oikein maustettu niin se on jo paljon.
Kokonaisuutena haukatessa pitää tuntua aah tai ooh. Silloin voi puhua oikeasti hyvästä hampurilaisesta.
Mukavuuden halua on saada se jonkun muun tekemänä.
Olisit voinut lyhyemminkin sanoa olevasi laiska loinen.