Onkohan mulla peräsuolessa joku semmoinen ”pussi”?
Joskus viimeisten päivien aikana näin palstalla juttua ”pussukasta”, joka voi olla peräsuolessa, ja näin estää kaiken ulosteen ulospääsyn. En kuitenkaan muista kuollaksenikaan mikä se ketju oli. Mistä pussista siis puhutaan, mikä sen nimi on?
Voisin istua vessassa koko päivän ja silti tunnen ettei suoli tyhjene. Sairastin nuorempana vuosikausia ummetusta ja se ilmeisesti voi aiheuttaa tämän pussin muodostumisen. Osaako joku auttaa?
Kommentit (12)
Oletko nainen? Peräsuolen laskeuma?
Koeta syödä lenkkimakkarat muovikuorineen, niin saat kätevästi paskasi valmiiksi pussitettuna.
Jätteen hävittämiseen voit käyttää koiranjätöksille varattuja jätelaatikoita.
Säästät samalla vettä ja maailma pelastuuuuuuuuuuuuuuu u uu.
Av lääkäreiltä päätit sitten kysyä? Tsiisus.
Ota jo se kondomi pois sieltä persiistä.
Vierailija kirjoitti:
Av lääkäreiltä päätit sitten kysyä? Tsiisus.
No, av-lääkärit tiesivät vastauksen!
Juuri tuota rectoselea ajattelin. Olen nainen. Onkohan kovin tyypillinen 30-vuotiailla, jotka eivät ole synnyttäneet?
Raivostuttava vaiva joka tapauksessa. Pitääkö tuo hoitaa vai annanko vain jäädä muhimaan?
Ap
Palstalla kyllä tiedetään usein hämmentävän paljon hämmentävistä asioista, mutta mahdollisen laskeumasi olemassaolon suhteen sinä itse olet ensisijainen asiantuntija. Lääkäri tulee hyvänä kakkosena.
Näin lyhyesti: jos se kävelee kuin ankka, se todennäköisesti on ankka. Löydät kotihoito-ohjeita verkosta. Lääkäriltä voi saada lähetteen leikkaukseen, jos et saa tilannetta hallintaan ravinnolla ja lantionpohjan jumpalla.
Jos tavataan voin kyllä vilkaista ja tunnustella.
Olen takuulla laillistamaton lääketieteen lisensiaatti.
Pelko ja housut pois ja valoa sinne missä se ei luonnostaan paista.
Kannattaa ehkä käydä näyttämässä lääkärillä? Onko sinulla ummetusta edelleen?
🇺🇦🇮🇱
Rectocele eli rektoseele?
🇺🇦🇮🇱