Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä hyvä rintapumppu?

05.05.2006 |

Heips,

olen tuumaillut tuota rintapumpun ostamista. Käsikäyttöinen vai sähköllä toimiva? Ainu vai joku muu? Kertokaahan kokemuksistanne.

Mikä teistä on tuntunut parhaimmalta?

Gia

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan mieskin sen haettua kaupasta vaikka samana päivänä kun kotiudutte!

Meillä tehtiin juuri noin ja sairaalassa ihan suosittelivat sitä Ainun käsikäyttöistä! Ja sen siis mies kävi hakemassa ja hyvin toimi! Eri asia jos pumppua tarvitsee joka päivä, silloin ehkä kannattaa harkita aventin pumppua, mutta jos pumppailee silloin tällöin ei todellakaan kannata ostaa niin kallista!

-Alpukka

Vierailija
22/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli käytössä Medela-merkkinen, koska vuokrasin kotiin sairaalamallisen sähköpumpun, johon piti ostaa henkilökohtainen tarvikepaketti. Siitä sai sitten käsikäyttöisenkin pumpun. Käsipumppua myydään myös erikseen (esim. Lastentarvike). Sähkökäyttöistä en ostaisi, ellei ole todella tarvetta.

Ennen kaikkea pumppaaminen/lypsäminen on mielestäni rentoutusharjoitus ja tekniikkalaji, pumpusta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aluksi kahden ekan vauvan kanssa Chicco-pumppu..joka toimi joten kuten, mutta kolmannen kanssa hankin Aventin,joka on tosi kätevä,kun yhdellä kädellä voi pumpata(Chicco-pumpussa tarvittiin molempia käsiä...) Ja kun samalla imetti toisesta niin toisesta sai pumpattua todella hyvin!