Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Edellisistä kuukautisista 40 päivää. Pitäisikö tehdä raskaustesti?

Vierailija
18.09.2018 |

Edellisten kuukautisten alusta siis 40 päivää kalenterilla nopeasti laskettuna. Epäsäännöllinen kierto. Mietin tehdäkö raskaustesti vai odottaa kun tosiaan epäsäännöllinen kierto on. Mitä sinä tekisit tilanteessani?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin testin, tosin tein itsekin juuri koska hirveästi erilaisia oireita jotka viittaavat raskauteen ja kahdet viimeisimmät menkat olleet todella normaalista poikkeavat. Testini näytti negatiivista mutta pelottaa silti olenko paksuna (hyi s*atana)

Vierailija
2/11 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhia testeihin tuhlaamaan, näkee sen sitten aikanaan, onko raskaana vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ootko 22 vai 55.

Vierailija
4/11 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kieltämättä pitäisin lapsen, vaikkei siis yritetä kylläkään missään nimessä. Mutta siinä mielessä ei ole kovin kiirettä joo.. viikonloppuna olisi kyllä yhdet juhlat tulossa, että sitä ennen varmaan pakko tehdä.

Ap

Vierailija
5/11 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan ootko 22 vai 55.

Olen 23v.

Vierailija
6/11 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä muuta ole ollut kuin tosiaan kuukautisia ei ole kuulunut ja väsymys on ihan järkyttävää. Väsyttää ihan s**tanasti yhtäkkiä! Mitään ei jaksaisi tehdä, ei mitään! Normaalisti olen paljon pirteämpi... Ja pieniä flunssan oireita on myöskin, mutta ei kuitenkaan tunnu oikeasti olevan flunssa. No kukapa näistä tietää.

Ap

Vierailija
7/11 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harrastanut seksiä? Jos olet, niin raskauden mahdollisuus on olemassa ja testin tekeminen järkevää, mikäli kuukautisiakaan ei kuulu.

Vierailija
8/11 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet harrastanut seksiä ja aiot esim. siellä juhlissa juoda alkoholia tai tehdä muuta mahdolliselle sikiölle haitallista tee se testi. 

Vierailija
9/11 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jos siltä tuntuu. Mulla myös epäsäännöllinen kierto ja kuitenkin kerran 38. päivänä päätin tehdä testin, vaikka oireitakaan ei ollut. No, vahva positiivinen tulos tuli.

Vierailija
10/11 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vain syksystä johtuvaa stressiä. Mutta kannattaa tehdä testi ennen juhlia. Muutenhan asialla ei ole kiire, jos haluat kerran pitää mahdollisen lapsen.

Vierailija
11/11 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi ennen juhlia, mikäli aiot siellä alkoholia juoda :)