Mies on vienyt alushousuni kirpparille myyntiin.
Oli jostain kuullut, että maksavat jopa 30€/kpl.
Ei uskonut jäävänsä kiinni, kun tietää, etten minä voisi eksyä moisiin ryysylöihin.
Tässä nyt kuitenkin asia johti toiseen jne... sain selville touhut. Tällä ähmäkäpälällä on sellainen nettisivusto, jossa on kuvia minusta näiden alushousujeni kanssa. On salaa kuvannut. On pyllistystä ja vaikka mitä joogaa, mutta ainut syy miksi mies on vielä hengissä on se että on näistä kuvista ymmärtänyt leikata pään pois.
Näihin kuviin siis pääsee käsiksi, kun ostaa paketin. Jokaisessa paketissa on osoite siihen kuvaan, jossa kyseiset pöksyt löytyy.
Ukko on ne sinne pakannut ilmatiiviisiin pusseihin, ettei aromit karkaa, eikä muka pääsisi haistelemaan, ellei osta. Kävin katsomassa ja kyllä niitä pusseja on selvästi käyty repimässä auki.
Sillä on oikein nimikin mallistolle. SyysUnelma..
Voi widdu sanon minä.
Eikä tässä vielä kaikki.
Myynnissä oli myös xxxl kokoisia pöksyjä ja niiden alkuperää tivatessa selvisi, että on ottanut anoppinsa kalsareita pyykkikopasta, kun ollaan käyty kylässä. Ihmettelinkin kun yhtäkkiä alkoi niin mielellään siellä käydä.
Niissä kuvissa pyllistelee mies itse.
Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä? Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Onko ero ainut vaihtoehto?
Jos joku ei usko, niin käykää Inkoon kirpparilla katsomassa.
Kommentit (22)
Mitä ihmettä olen kirjoittanut. Siis Sipoon kirpparilla, eikä Inkoon.
tv. A-P
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä olen kirjoittanut. Siis Sipoon kirpparilla, eikä Inkoon.
tv. A-P
Oliko sittenkin Porvoon tori?
Tämähän oli jopa hyvä aloitus! 4/5. Taitavaa sanankäyttöäkin.
Jos mielikuvitusta riittää, miksi tuhlata tekstiä tänne trollailuun?
Anopin pöksyjen myyminen ja itse keikistely niissä erityisen hauska sivujuonne.
Vierailija kirjoitti:
Bisnesmiehiä. Ostanee sinulle uusia tarpeen mukaan.
Eikös sitä koko ajan toitoteta, että pienyrittäjiä tarvitaan? Tässä sitä sitten nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Jos mielikuvitusta riittää, miksi tuhlata tekstiä tänne trollailuun?
Noo, täällä saa kritiikin suoraan. Ja on sitäpaitsi aika laaja lukijakuntakin. Parhaassa tapauksessa julkaistaan lehdissäkin.
Kyllä nyt oli illan paras juttu
Oliko ne xxxl-kokoisetkin 30€/kpl, vaikka niissä on niin paljon enemmän kangasta?
Kuka myy oman äitinsä alushousuja miehille haisteltavaksi? Nyt vähän kunnioitusta...
Vierailija kirjoitti:
Kuka myy oman äitinsä alushousuja miehille haisteltavaksi? Nyt vähän kunnioitusta...
Ei kai kukaani. Olivat anopin.
Kas kun ei mummovainaan korsetteja samantien😁
No nyt on jo vähän yritystä!
Hieman pitäisi vielä miettiä, kuka se anoppiNSA on minä-muodossa kirjoittavan miehelle - tai ehkä ap jättää vain avaamatta polyamorisen suhteensa.
Ihan vilkas mielikuvitus jollakin....
Oli kyllä hyvä, nyt takaisin seuraamaan "Miksi mieheni työkaveri (nainen) pyysi miestäni oluelle?" Ja jotain nillitystä Patriasta.
Ja jos, jos sattuisi olemaan totta niin leikkaa ihmeessä se pää irti, 30€ on liian vähän jos kuvat mukana.
Hauska stoori. Joku kirjailija varmaan pöllii tämän. Tai on jo kirjoittanut tämän.
Miehen poseeraminen anopin kalsareissa oli hyvä lisämauste.
Nyt kaikki huutonettiin myymään pöksyjä.
Seuraavaksi töräytät köntsät ja pyydät satasen.
Sitten vielä sanotaan, ettei palstalla ole hyvää satiiria. 😂
Bisnesmiehiä. Ostanee sinulle uusia tarpeen mukaan.