Olisiko teillä enemmän/parempaa seksiä, jos siivooja hoitaisi asunnon?
Jos joku tekisi meidän molempien työt myös niin siinä tapauksessa ehkä.
Kommentit (5)
..ja sitten ajatuksista katosi kaikki logiikka.
Ei, päinvastoin. Haluan itse hoitaa siivouksen ja perhe myös. Se ei ole iso asia silloin kun ei päästä tilannetta käsistä ja meillä niin ei ole päässyt tapahtumaan vuosiin. Kaikelle on paikkansa, rojua ei ole liikaa ja jokaisella on vastuunsa. Perjantaisiivoukseen + lakanoiden vaihtoon menee meidän viidellä aikaa noin tunti kaikkinensa. Se ei ole liikaa vaadittu. Joka päivä on myös pientä järjestelyä jokaisella, omien astioiden viemistä tiskikoneeseen, tiskikoneen tyhjennystä jne. Menee sitä aikaa turhempaankin.
Sitä paitsi meillä on seksiä 2-3 kertaa viikossa, ei siinä mikään joka toinen viikko käyvä siivooja auttaisi.
Yhdessä tekeminen yhdistää, joten mieluimmin siivoaisin miehen kanssa yhdessä. Toki jokaisen pitää siivota jälkensä itse eli likaisia astioita ja vaatteita ei jätetä muina aikoina toisen siivottavaksi.
Ei olisi. Olen vanhemmiten ja miehen vaihdon myötä yllättänyt itsenikin siitä, että tykkään hoitaa miestä ja asuntoa. Edellisessä pitkässä suhteessa olin jotenkin "kaikki pitää jakaa tasan millilleen ja sentilleen" -tyyppiä, koska mieskin oli sellainen. Eksä ei myöskään koskaan pyytänyt apuani mihinkään, ja en koskaan tuntenut itseäni oikein tarpeelliseksi. Nykyinen mies huolehtii minusta paljon, on avulias ja pyytää myös apuani. Ja minä teen vastapalvelukseksi sitä mitä osaan; hoidan hänen paperiasioitaan, laitan ruokaa ja siivoan, ja hän tykkää kun asunto on siisti ja kehuu siitä usein. Hän hoitaa auton, käy kaupassa ja käy juoksemassa koiran kanssa. Ja seksielämä on loistavaa, kun kumpikin tuntee itsensä tarpeelliseksi ja arvostetuksi.
Parempaa seksiä, jos siivooja hoitaisi seksin ja me siivoaisimme.