Oletteko saikuttaneet tänään kun on satanut vettä?
Vai saikuttateko vasta kun tulee paremmat ilmat?
Kommentit (9)
En tänään. Mä saikutin eräänä talvena kun oli niin kylmä etten jaksanut lähteä aamulla auton ikkunoita raappaamaan. Erään kerran saikutin kun auto ei lähtenyt pakkasella käyntiin. Alapeukuttaa saa ihan vapaasti. Mä vastsin vaan tohon kysymykseen.
Saikutan sillon kun olen sairas. Harvoin sillonkaan, kun pystyn tekee etänä töitä.
Juu olen nyt vielä 2kk saikulla. Toivottavasti sitten tulee lisää. :)
Kiitos kysymästä, en saikuta. Tänään loppui saikku ja töitä on tehty. Mielummin saikuttaisin kauniina kesäpäivänä kuin vesisateella.
En saikuta säiden takia, vaan pelkästään jos olen sairas. Tänään muuten on paistanut koko päivän aurinko.
Ei tänään, keskiviikkona vasta.
Sitten taas ensi maanantaina töihin -ehkä.
Saikutin tänään, koska olen sairas. Huomenna jo uskon pääseväni töihin. Edellisestä saikusta onkin jo pari-kolme vuotta aikaa. Edellinen sairaus osui sopivasti viime vuoden joululomalle, joten ei tarvinnut saikuttaa.
Minä saikutan sateen takia, mutten tuon ulkona tapahtuvan vesisateen, vaan pyllystä lentävän kakkasateen takia. Ei vesisade ole mikään syy jäädä kotiin, emmehän me ole sokerista tehty! Ja sateenvarjot on keksitty. Ihme juttuja sitä.
Peltohommia tehty.
t. maajussi