Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17-vuotias Bea odottaa toista lastaan

Vierailija
17.09.2018 |

Sai esikoisensa 14-vuotiaana.

Kommentit (396)

Vierailija
2/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Bea saa paljon tukea vanhemmiltaan, sillä lasten isät eivät ole mukana arjessa"

:-S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö kuvan äitinsä kanssa?

En enää hämmästelee yhtään.

Vierailija
4/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenkohan miehen lapsia tulee vielä saamaan tuolla vauhdilla?

Vierailija
5/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin älytön tapaus. Raskaana oleva 14v pitäisi ottaa kiireellisesti huostaan, sillä hän ei ole kykenevä huolehtimaan lapsesta eivätkä vanhemmat ole osanneet hoitaa vznhemman velvollisuuksia. 14v ei pitäisi mennä sänkyyn vielä kenenkään kanssa, sillä tämä on ihan lapsi vielä. 14v ei voi kehityystasostaan johtuen vielä ymmärtää mihin on ryhtymässä pitäessään lapsen, miten noin nuoren sallitaan pitää lapsi? Ja nyt on toinen tulossa, hyvähän se on lapsia puskea maailmaan kun toiset (veronmaksajat) elättävät hänet ja lapsensa! Aivan järjetöntä.

Vierailija
6/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana saanu esikoisen.. huhhuh :(

Vierailija
7/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin seksuaalisesti hyväksikäytetyksi 14-vuotiaana. Olen välillä kauhuissani ajatellut että jos olisin tullut raskaaksi tuon "suhteen" seurauksesta... Nyt kymmenen vuoden päästä olen alkanut miettimään että lapsen voisin hankkia jos sopiva mies osuu kohdalle. 

Vierailija
8/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä kuvaan äitinsä kanssa?

Vierailija
9/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se biologia jännä kun jolapsena paukahdetaan paksuksi niin helposti. Tosin meillä ihmisillä sukukypsyys saavutetaan kyllä melko myöhään. Harvalla muulla eläimellä sukukypsyys saavutetaan vasta noin 12 vuodesta ylöspäin.

Vierailija
10/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa joku aiemmin kommentoinut sanoi, että 14v ei ole valmis sänkyyn. Kuka sen määrää, sinä vai laki? Ei ainakaan jälkimmäinen. Olen itsekin harrastanut seksiä 13-vuotiaasta lähtien, mutta paksuksi en ole tullut, sillä olen hoitanut ehkäisypuolen. Eli, vanhempien olisi osattava opettaa lapsilleen ehkäisyn merkitys. Muuten lopputulos on tämä.

Surullista on, että alaikäinen tyttö on jo toistamiseen paksuna. Tulevaisuuden eli aikuisiän tasapainoiset kumppanit ovat vähissä, sillä kieltämättä kaksi lasta (joilla on vieläpä eri isät) omaava teiniäiti ei ole houkuttelevimmasta päästä markkinoilla.

No, toivottavasti tyttö kuitenkin saa opiskeltua itselleen ammatin jos toisenkin! Se helpottaa hänen itsensä sekä lastensa elämää kummasti.

Se että sun mielestä on ok että pikkulapset paneskelee niin ok. Outo ihminen olet. Ton ikänen on toki yleensä kiinnostunut seksistä, mutta ei noin nuori voi todellakaan sitä harrastaa.

N19

Vierailija
11/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain netissä sanottiin, että Bea on äitinsä ainoa lapsi, js äiti olisi halunnut enemmän lapsia. Nyt ilmeisesti teettää lisää lapsia alaikäisellä lapsellaan. Jos äiti olisi vastuuntuntoinen, näin ei olisi käynyt.

Tämä uusin trendi palkita näitä teiniäitejä näyttämällä heitä TV:ssä ja mediassa ja usein vielä useammassa teiniäitiohjelmassa, on vastenmielinen.

Vierailija
12/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ihmeellisempää olisi jos isät olisivat kuvioissa...

Vierailija
13/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa joku aiemmin kommentoinut sanoi, että 14v ei ole valmis sänkyyn. Kuka sen määrää, sinä vai laki? Ei ainakaan jälkimmäinen. Olen itsekin harrastanut seksiä 13-vuotiaasta lähtien, mutta paksuksi en ole tullut, sillä olen hoitanut ehkäisypuolen. Eli, vanhempien olisi osattava opettaa lapsilleen ehkäisyn merkitys. Muuten lopputulos on tämä.

Surullista on, että alaikäinen tyttö on jo toistamiseen paksuna. Tulevaisuuden eli aikuisiän tasapainoiset kumppanit ovat vähissä, sillä kieltämättä kaksi lasta (joilla on vieläpä eri isät) omaava teiniäiti ei ole houkuttelevimmasta päästä markkinoilla.

No, toivottavasti tyttö kuitenkin saa opiskeltua itselleen ammatin jos toisenkin! Se helpottaa hänen itsensä sekä lastensa elämää kummasti.

Surullista on, että 13-vuotias harrastaa seksiä.

Vierailija
14/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ylipainoinen äiti on av-raadin mielestä kykenemätön kasvattamaan lastaan.

Vierailija
15/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tervettä ole. Itse olin ekalla kerralla 14 ja kadun valtavasti. Oksettaa. Kiim aiset kollit puhuvat kyllä pään pyörälle...

Vierailija
17/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/201809132201197048_pt.shtml

Tuossa yksi. Jossain oli vielä "edustavampi".

Ei ole kyse ylipainosta, iloliemi jättää jäljet.

Vierailija
18/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-14-vuotias ei ole kypsä seksiin. Olin aika kehittynyt, kylillä viihtyvä 14-vuotias. Kaikenlaista tuli kokeiltua, mutta onneksi järki ja käsi ehti väliin loppupeleissä. Tuon ikäinen tyttö on tosi altis, varsinkin, jos on ihastunut poikaan, joka usein on hiukan vanhempi. Jos silloinen kahden viikon poikaystävä olisi saanut tahtonsa läpi, minulla voisi (apua!) olla 44-vuotias lapsi.

Vierailija
19/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauravatko käheää tupakkanaurua?

Vierailija
20/396 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/201809132201197048_pt.shtml

Tuossa yksi. Jossain oli vielä "edustavampi".

Ei ole kyse ylipainosta, iloliemi jättää jäljet.

Mulla on samanlaiset silmäpussit ja todella ei ole iloliemestä kyse vaan vuorotyöstä ja huonosti nukutuista öistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän