Olin tuollainen vauva.
"Sydäntäsärkevä tarina leviää somessa – tämän luettuasi et anna enää koskaan lapsesi itkeä yksin
LIFESTYLE > KOTI JULKAISTU 12.04.2016 10:49
vauva, itku, äiti, suukko
"Mager ja hänen aviomiehensä, Matt, olivat käyneet uskonnollisessa tapahtumassa pian tyttärensä syntymän jälkeen. Siellä he olivat kuulleet sydäntäsärkevän tarinan lähetyssaarnaajalta, joka oli viettänyt aikaa orpokodissa Ugandassa:
– Hän käveli lastenhuoneeseen, jossa oli yli 100 kehtoa vauvoineen. Hän kuunteli hämmästyksen vallassa ja ihmetteli, sillä hän kuuli vain hiljaisuutta. Ääni, joka on todella harvinainen missä tahansa lastenhuoneessa, saati sitten lastenhuoneessa, jossa on yli 100 vauvaa. Hän kääntyi isäntänsä puoleen ja kysyi, miksi lastenhuone on hiljainen. Sitten, hänen vastauksensa oli jotain, mitä en ikinä, koskaan unohda. KOSKAAN. Se oli minun "miksi?"-hetkeni, Mager kirjoittaa.
Isäntä oli nimittäin katsonut lähetyssaarnaajaa ja todennut: "Oltuaan täällä noin viikon ja itkettyään lukemattomia tunteja, he lopulta lopettavat, kun tajuavat, ettei kukaan tule heidän luokseen. Ei kymmenessä minuutissa, ei neljässä tunnissa, ja ehkä ei koskaan..."
Mager kertoo tarinan särkeneen hänen sydämensä, ja se sai hänet tekemään lupauksen mennä aina tyttärensä luokse."
Olen ihan suomalainen. Minäkin päätin mennä heti, kun lapsi vähänkin inahtaa. Siitäkin huolimatta, että anoppi yritti mua estää.
Kommentit (4)
Minäkin menin aina. Se, joka koitti kieltää, oli oma äitini. Taisin olla tuollainen lapsi minäkin, vähän orpo aikuisenakin.
Olisikohan koliikkivauvankin itku hiljentynyt? Olisiko vauva noissa oloissa kuollut, jos olisi ollut koliikki?
äiti
Menkää tekin.
ap