Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ja vävy.

Mother-in-law
17.09.2018 |

Miten läheiset välit on normaalia anopilla ja vävyllä? Äitini on jatkuvasti pyytämässä jotain apua. Kuljetusta milloin mihinkin. Kehuu koko ajan miten mukava ja komea hän on. Minua taas haukkuu takanapäin johon veljeni puuttui, ettei se voi olla aina niin yksipuolista. Hän soittelee mieheni työpaikalle ja pyytää apua milloin milläkin varjolla. Meille on tullut riitoja mieheni kanssa juuri edellisten asioiden takia.
Minun mielestäni asia joka ei äidin sanojen mukaan ollut kiireellinen. Mies lähti välittömästi toimittamaan asian. Jouluna näin, kun äiti silitti mieheni kättä noin muka ystävälliseen sävyyn. Istuttiin meidän olohuoneessa ja huomasian sen.
Äiti on jo vanha, mutta minä olen ollut se huonompi lapsi. Ja sen kyllä tuntee/huomaa. Epäilen, että tämä voi kuulostaa oudolta, mutta minä se taidan olla kaiken pajan alku ja juuri. Välillä äiti kehuu miten positiivinen ja iloinen olen. Onkohan näin oikeesti sen mielestä. Antakaa joku hyvä" ohje"jonka avulla voin päästä tässä eteenpäin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta yhtä kolmiodraamaa seurattuna että  mies se on vävykin. Ehkä äitisi yrittää napata sun miestä ja saa siitä jotain sairasta mielihyvää. 

Vierailija
2/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi. Tuon halusinkin kuulla. Olen ajatellut samoin , mutta voiko noin suuri ikäero mahdollistaa sellaisen. Isäni kuoli vuosia sitten ja äitini asuu omassa kodissaan yksin.

Tuntuu, että omat korjaukset/ kuljetukset on ensisijaisia. Kotona pitää pyytää useasti. Puhelinsoitto vaan, niin johan tulee vauhtia mieheeni. Olen useasti miettinyt, että jos pärjäisin talodellisesti yksin soisin heidän kuuluvan toisilleen. Nyt, kun kirjoitan tätä se helpottaa kummasti. Samaten epäluulo kaihertaa mieltäni .Mitä minä voisin tehdä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde mukaan seuraavalla kerralla ja istu niiden väliin.

Vierailija
4/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan olisi oiva keino. Täytyy ottaa käyttöön !

Vierailija
5/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä toimii isokin ikäero. Itse sinkkuvuosina etsinkin vain vanhempia 60+ naisia. Toki mieltymykset naisien suhteen siihen vaikuttivat isolti. Sittemmin vakiinnuin parisuhteeseen oman ikäisen naisen, tai oikeastaan tyttösen, kanssa.

Anoppini sai sittemmin vihiä, että pidän vanhemmista lyyleistä. Pieni muotoinen kiusoittelu alkoi tuolloin joka vuosien mittaan paheni ja muuttui aina vaan suoranaisemmaksi.

Lopulta viimeinen niitti oli, kun kaksin olimme yhteisellä mökillämme. Eräänä aamuna tupaan tullessani makuu kammarista anoppini pylly pystyssä nojaili pirtin pöytään hädin tuskin vesirajaan yltävässä silkkisessä yöpaidassaan.

Olevinaan oli lukemassa jotakin. Iloisesti vain huomenet olkansa yli huikkasi ja hymyili kiusoittelevaan tyyliinsä. Samalla vaihteli painoa jalalta toiselle, jotta paljaana loistava perä näyttäisi mahdollisimman houkuttelevalta. Ja näyttihän se hyvälle. Leveä lantioinen 62 -vuotias nainen selkä sopivasti kaarella ilman mitään pikkuhousuja. Kuin valmiina ottamaan kalun sisäänsä. Päässä jyskytti ja väljät bokserit paljastivat armotta seisovan kaluni. Mutisin huomenet ja kävelin hänen taakseen samalla kun kaivoin stondiksen esiin boksereiden lahkeesta.

Hetken ihailin ja puristelin tuota naisellisen leveää perää. Anoppi nautti selvästi tilanteesta. Painauduin lähemmäs häntä ja kun hän tunsi kovan kaluni hävyllään hän voihkaisi voimakkaasti. Hän tarrautui kaluuni haarojensa välistä ja ohjasi sen pillunsa huulille. Painoin ensin terskani sisään ja nautin tuosta kuuman kosteasta tunteesta hetken, kunnes painoin koko kaluni hänen ihanan kiimaisen pillunsa syleilyyn aina palleja myöten. Hetken fiilistelin sitä näkyä ja tunnetta, kunnes anoppini kehoitti minua naimaan häntä ja lujaa. Tuntui upealta ottaa tuota naista siinä pöydällä aamu auringon lämmittäessä ihoa ruudun takaa. En kauaa kestänyt kun laskin ensimmäiset satsit hänen pillun perukoille.

Vedin kaluni ulos ja katselin kuinka sperma valui ulos hänestä. Näky oli mahtava ja kaluni edelleen seisoi kovana himosta tuota naista kohtaan. Dippailin kulliani hänen taivaalliseen pimpsaan ihaillen kuinka sperma ryöpsähteli ulos kaluni mukana.

Sitten kun terskani ei ollut enää niin herkkä edellisestä laakista, niin aloitin naimaan häntä takaa kuin viimeistä päivää. Tuvan täytti korvia huumava naimisen läiske ja anoppini voihkinta. En saanut millään tarpeekseni tuosta kypsästä naisesta. Koko ajan tuntui kuin kuti olisi lähdössä, mutta sain hallittua sen. Anoppini polvet löivät loukkua kun hän viimein tuli. Oli koko työ pysyä hänen sisällään, mutta olin tilanteen herra ja anoppini vikisi käsittelyssäni. Lopulta tunsin kudin lähtevän. Painoin kaluni palleja myöten tuohon ihanan taivaalliseen pilluun ja pumppasin valtavat satsit hänen sisäänsä.

Anoppi oli kuin jyrän alle jäänyt. Hänen jalat ei meinanneet oikein kantaa, joten nostin hänet syliini ja kannoin hänet makkarin puolelle. Suljin hänet syleilyyni ja molemmat torkahdettiin toviksi. Kun siitä tokenimme, niin keskustelimme tapahtuneesta. Tulimme siihen tulokseen, että me molemmat olemme tarvinneet jotain tällaista, mutta että voidaanko tätä enää tämän koomin harrastaa.

Päätimme, että nauttisimme toisistamme nyt, kun vielä puolitoista viikkoa olisimme kahden mökkeilemässä. Se puolitoista viikkoa menikin rattoisasti rakastellen. Anopin oppi tuntemaan erittäin hyvin ja pidin siitä. Niin piti myös hän ja emmehän me ole osanneet sen koomin näppejä irti toisistamme pitää. Pelaamme kuitenkin varman päälle, joten ei pelkoa ole toistaiseksi ollut kiinni jäämisestä.

Vierailija
6/10 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
7/10 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero tuli anopista nåin rovaniemellä.vävy juoksi kokoajan housuja lyhennettåmässä anopin luona ja viimeinen niitti tuli,kunselvisi,että anoppi ja vävy olivat saunoneet yhdessä lähes parikymmetä vuotta. ja oma tytär oli tietoinen asiasta.

Vierailija
8/10 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vävy tietää että hyödytte äitisi kuolemasta. Rahaa pitää kumartaa ja juosta sen eteen.

Vierailija
9/10 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas vuosi menossa suhdetta leski-anopin kanssa. Käyn viikon - parin välein auttelemassa ja samalla puretaan paineet. Oikein rattoisa nainen vaikka on minua 37-vuotta vanhempi.

Vierailija
10/10 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia että vävy panee anoppia. Ei kannata huolia.