Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos poliisi soittaisi nyt ovikelloasi, minkä syyn takia olettaisit heidän tavoittelevan sinua?

Vierailija
16.09.2018 |

Niin, kertokaas mitä konnuuksia on tullut tehtyä. :)

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-ikäinen tuotaisiin kotiin humalassa.

Vierailija
42/70 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavarikoivat rikosvälineeni eli tietokoneeni waretuksieni vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni lääkitseminen niinkuin ennenkin. Mutta jos noudattaisin lakeja niin tuskin olisin enää tässä.

Vierailija
44/70 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naapurustossa on tapahtunut joku rikos. Ei oikein muun asian kans vois mun oven taakse nyt tulla.

Vierailija
45/70 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että joku on kuollut tai että teini on sekaantunut joihinkin tyhmyyksiin. 

Vierailija
46/70 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään erikoisempaa. Tuttavapiiriin kuuluu poliiseja. Ovat tavallisia ihmisiä siinä missä muutkin.

Vierailija
47/70 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tultaisiin pidättään ylitsetursuavan seksikkyyteni vuoksi, kateellisia kun ovat :(

Vierailija
48/70 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä osoite

Vierailija
49/70 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tulee mieleen että lehmäni (tai naapurin lehmät) ovat karanneet tielle ja etsivät niiden omistajaa.

Tämä vuoksi meillä on kerran ollut poliisi oven takana ja näin syyspimeillä eläimet karkailevat muutenkin enemmän kuin kesällä.

Vierailija
50/70 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin tulee mieleen että lehmäni (tai naapurin lehmät) ovat karanneet tielle ja etsivät niiden omistajaa.

Tämä vuoksi meillä on kerran ollut poliisi oven takana ja näin syyspimeillä eläimet karkailevat muutenkin enemmän kuin kesällä.

Pidähän vaimosi kurissa! 

Vierailija
51/70 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mieheltäni, että onko hän unohtanut kotiavaimen..

Ei vaan. Jos olis joku muu poliisi kuin mieheni, lyyhistyisin ovelle samantien. Mies on tällä hetkellä töissä ja jos tähän osoitteeseen pitäisi jokin poliisiasia toimittaa, mies soittaisi mulle, että kollega tulee käymään tai tulisivat itse partiokaverinsa kanssa. Ainut syy, miksi hän ei soittaisi mulle tai tulisi itse käymään, olisi se, että hän olisi kuollut tai loukkaantunut pahasti virantoimituksessa.

Vierailija
52/70 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olis työvuoro loppunut ja olis unohtanut avaimensa.

Vierailija
53/70 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät huijata rahaa. Varkaita.

Vierailija
54/70 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulis mieleen, että etsivät jotakuta tuttuani. Joskus etsittiin veljeä armeijaan, ja joskus oli sisko muuten vain etsinnässä.

Koskaan en ole ollut poliisien kanssa tekemisissä omien tekojeni takia. :D

Vierailija
55/70 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändimme basisti luultavasti kännissä tehnyt ilmiannon kitaristista joka soittaa bassoa plektralla eikä sormilla :D

Vierailija
56/70 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhainen naapurini olisi taas ilmoittanu hätäkeskukseen kuinka asunnossani hakataan/tapetaan joku tai ryöstö käynnissä. 4 kertaa ovat poliisit käyneet luonani tarkistamassa tilannetta huolestuneen naapurin soiton takia. 3 kertaa tulivat sen jälkeen kun olin juuri kotiutunut iltavuorosta ja 1 kerran keskellä yötä sen jälkeen kun kissani metsästi kärpästä ja siinä samalla tiputti jonkun astian tai koristeen lattialle joka särkyi.

Vierailija
57/70 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt niin isoja konnuuksia elämässäni. Säikähtäisin, että jollekin läheiselle on sattunut pahasti.

Vierailija
58/70 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velipoika tulisi käymään. Harvoin kyllä virkavaatteissa tulee.

Vierailija
59/70 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru-uutinen (todennäköinen) tai silminnäkijähavainnon tiedustelu (ei todennäköinen). Muuta en keksi vaikka miten mietin.

Vierailija
60/70 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 90-vuotias äitini autoilee yhä, joten...........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi