Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö aivan järkyttävästi

Vierailija
16.09.2018 |

Huomenna sillä ei ole aamupalaksi taas mitään kun on syönyt leivät yms. Aivan tolkuton syömään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin tuttua. Asutaan kaksin, mutta teen aina 6-8 hengen satseja ruokaa. Iso vuoka makaronilaatikkoa riittää päiväksi, samaten lasagne. Leipää menee ihan tolkuttomasti. Jos mies avaa muropaketin aamulla, se on syöty illalla. Hän on kuitenkin pitkä ja hoikka, istuu päivät tietokoneella ja urheilee noin kerran viikossa, laihtuu heti jos ei rohmua kaikkea mahdollista (ei vikaa kilpirauhasessa jne). Ruokaan menee kauheasti rahaa ja ottaa suoraan sanottuna päähän maksaa kaikki puoliksi kun minä en ehdi koskaan syömään mitään. No, pieni murhehan tuo on, mutta ei jaksaisi laittaa joka päivä ruokaa, mutta en tiedä mitä suurtalousvuokia pitäisi edes ostaa, että esim. se makaronilaatikko riittäisi useammaksi päiväksi :D

Vierailija
22/24 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, pieni murhehan tuo on, mutta ei jaksaisi laittaa joka päivä ruokaa"

Mieskin varmasti osaa ja pystyy tekemään ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän öisin sängyn alla lenkkimakkaraa piilossa, voin sitten ottaa siitä palasen kun vaimo ei näe.

Vierailija
24/24 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, pieni murhehan tuo on, mutta ei jaksaisi laittaa joka päivä ruokaa"

Mieskin varmasti osaa ja pystyy tekemään ruokaa.

Arkena ei ainakaan onnistu kun päästään kotiin eri aikaan ja minä en halua syödä niin myöhään. Viikonloppuisin tekeekin kyllä, mutta on kyllä hemmetin huono siinä ja kokoajan saa olla auttamassa. Mies tekee kyllä muita hommia sitten tuon edestä, onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän