Laulun sanat joissa valehdellaan
"Kerran kukkia voi kaunis kotimaa": kyllä se kuule kukkii ihan joka vuosi.
Ja valehtelu jatkuu:
"Kerran vain pettyä voi toiseen jokainen": voi hyvinkin pettyä jopa päivittäin samaan ihmiseen.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vielä on kesää jäljellä...
Riippuu siitä, milloin laulu esitetään.
Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse EILEN
Jos hän on laskenut eilen, öitä jouluun on enää kaksi
Annoin pikkusormen, se vei koko käden
Mun sydämeni tänne jää
Mä joka päivä töitä teen, joka ainoa aamu seitsemäksi meen
Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa, missä onnen kaukorantaan laine liplattaa.
Missä kukat kauneimmat luo aina loistettaan, siellä huolet huomisen voi jäädä unholaan.
Mun sydän roihuaa, loppuun palaa
Pikkulintu suruton laulelee: Nyt kevät on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuu heti kotiin kohta tapahtuu, sulta veroilmoituksen täyttö unohtuu..." Ei varmasti jätä mies veroilmoitusta täyttämättä (os esitäytetty ei pidä paikkaansa), vaikka muija kekkuloisi nahkakaulapannassa ruoska kädessä. Muuten tulee hurjat mätkyt.
Veroilmoitusta tarvitsee harvoin nykyään täyttää kun on se esitäytetty. Toki jos on vähennyksiä jotka ei siinä näy. Niiden takia ei tosin tule mätkyjä mutta jää palautukset saamatta.
Kyllä matkakorvaukset kannattaa hakea vaikka olisi esitäytetty ilmoitus. Jos muija läpsii pyllylle ruoskalla, on vaikea laskea samalla junamatkojen summia yhteen.
Viimeisen laulun valmiiksi sain
Irwin Goodman - Viimeinen laulu
Se ei ollut hänen viimeinen laulunsa.
Vierailija kirjoitti:
Eppu Normaalin kappaleessa Mutta Ihmeistä Suurin (Joka Jäi Näkemättä):
"Olen nähnyt älykkään painijan
Ja rehellisen poliitikon"
Raitista näyttelijää ei ole nähnyt. Et ymmärrä mitä kuulet.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, se on Vexi Salmen laulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, se on Vexi Salmen laulu.
No, ei ollut Vexinkään viimeinen.
Porsaita äidin oomme kaikki. Kädelliset eivät ole sorkkaeläimiä.
Mikko Harjun Sinä riität:
Sinä riität, sinä riität, olet kaunis juuri noin
Ja sä löydät vielä jonkun joka ei koskaan mene pois.
Eieiei. Aina et vaan riitä vaikka mitä tekisit. Yksinäisiä tuskin lohduttaa ajatus että "kyllä säkin vielä jonku löydät!"
Vierailija kirjoitti:
Siniset valot eivät vaadi pysähtymään
Japanissa on kylläkin siniset valot paikoittain käytössä, vaikka vihreät onkin yleistyneet. Silti niitä edelleen kutsutaan sinisiksi valoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa, missä onnen kaukorantaan laine liplattaa.
Missä kukat kauneimmat luo aina loistettaan, siellä huolet huomisen voi jäädä unholaan.
Tuohan siis kertroo Eestistä. Siellä on sitä naisten rakkauden loistetta ja juopottelemalla ne huolet unohtuu. Tosimiesten retkillä tämä pitää kyllä täysin paikkansa.
"Rakkaus on lumivalkoinen". Ei ole, ennemmin tulipunainen, tai pahimmillaan p*skanruskea.
"Kumipallona luokses pompin taas". Aika haastavaa.
Käy tuuli läpi pääni etelästä pohjoiseen. (J. Leskinen: Viidestoista yö) Ei käy. nenäni osoittaa pohjoiseen, joten korvani ovat kohti itää ja länttä, ja siihen suuntaan myös tuuli pääni läpi käy.
Nikke Ankara pisamat täyttä valhetta koko biisi tai sitten Nikke on oikeesti ainoa mies maailmassa joka tykkää pskalänttinaamoista