Onko tämä nyt sellainen rakkaushuijari? :D Sain kaveripyynnön
komealta n. 50v amerikkalaiselta mieheltä. Hän on postaillut sekä armeija- että sairaala-aiheisia linkkejä facebook-sivuillaan. Ketään hänen kavereitaan ei pääse katsomaan eikä myöskään näe, ketkä ovat tykänneet hänen kuvistaan. Pitäiskö aloittaa kirjoittelemaan? Tässä voisi olla tsänssi päästä eroon rahoistaan :D
Kommentit (48)
Mun suosikkeja on ne, jotka kehuvat kauneuttani maasta taivaaseen, vaikka minulla ei ole profiilissani lainkaan kuvia itsestäni! ;)
"I lost my wife few years ago during child labor, she died when giving birth to my second baby"
Kuinka surullista :,( ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä hänen vastaus: "I work as a physician in the Armed Force of the United State of America I'm currently working in Republic of Syria, I will return to America very soon because my retirement is December I'm an Internal Armed Force Orthopedics"
Tää on niin mahtavaa :D ap
Muista esittää osanottosi hänen vaimonsa poismenon johdosta. Syöpäänhän vaimo menehtyi. Ja kysy myös, mitä majurin tyttärelle kuuluu.
Surullista. Eläkeläinen saanut vielä vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Ooh Stephen haluaa tietää olenko naimisissa! Nyt hän on vaihtanut englannin kielelle :D ap
Sano olevasi Jumalan morsian ja eläväsi nunnaluostarissa. Kerro myös että olet tehnyt köyhyyslupauksen :)
Käyttäjä15228 kirjoitti:
Surullista. Eläkeläinen saanut vielä vauvoja.
Kyllähän noin 40-vuotias voi vielä saada lapsia. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, mutta muuten perus nigerialainen huijaus.
"Do you have an email address or a whatsapp?"
Oikeassa olitte :D Nyt en enää jaksa kirjoitella, mutta oli kyllä ihana pikaromanssi. ap
Mä oon saanut kans seurata näitä läheltä. Yks 5-kymppinen tuttuni ihastui tällaiseen huijariin. Ehätti laittaa rahaakin.
Mutta kyllä ne todellakin vaivaa näkee, hienot oli tarinat ja selitykset ja kehui tuttuani maasta taivaisiin. Tuli kuvia ja rakkaudentunnustuksia. Ja suosittelupuhelu myös korkea-arvoiselta kollegalta. 😆😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh Stephen haluaa tietää olenko naimisissa! Nyt hän on vaihtanut englannin kielelle :D ap
Sano olevasi Jumalan morsian ja eläväsi nunnaluostarissa. Kerro myös että olet tehnyt köyhyyslupauksen :)
Lisäksi kyllä sanoisin olevani rikkaan teollisuuspohatan ainoa perijä...
Estin nyt tän tyypin. Mutta jäi kyllä vaivaamaan hänen tyttärensä Amanda. En ehtinyt kuulla, minkäsuuruisen summan olisin voinut lähettää hänen sairaalakulujensa korvaamiseksi. Ja olisiko Stephen tullut luokseni Suomeen, jos olisin maksanut hänen matkansa? Niin monta kysymystä jäi auki :'( ap
Vierailija kirjoitti:
Miten tuota kuvahakua käytetään?
Klikkaa kuvan päällä hiiren jompaakumpaa näppäintä ja vie kohtaan google kuva haku. Tai sit kopio kuva ja liitä kuvan etsimis palveluun, niit on useita.
Vierailija kirjoitti:
"Do you have an email address or a whatsapp?"
Oikeassa olitte :D Nyt en enää jaksa kirjoitella, mutta oli kyllä ihana pikaromanssi. ap
Kyllä nyt ainakin kuukausi pitää kirjoitella.
Lopetit, ennen kuin hän ehti kertoa sinulle, että armeijasta on kielletty skypettäminen, niin ettei voi nähdä kauniita kasvojasi livenä.
Mun majurilla oli tämä sama ongelma. Hän oli ihan juuri palaamassa kotiinsa Tanskaan, jonka vuoria hän kaipaili kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Estin nyt tän tyypin. Mutta jäi kyllä vaivaamaan hänen tyttärensä Amanda. En ehtinyt kuulla, minkäsuuruisen summan olisin voinut lähettää hänen sairaalakulujensa korvaamiseksi. Ja olisiko Stephen tullut luokseni Suomeen, jos olisin maksanut hänen matkansa? Niin monta kysymystä jäi auki :'( ap
Olitpa nössö.
Vierailija kirjoitti:
"I lost my wife few years ago during child labor, she died when giving birth to my second baby"
Kuinka surullista :,( ap
no mihin se on pistänyt tuon vauvan, kun itse on sotimassa Syyriassa? Johonkin vauvaluukkuun? Ja kyseessä siis vauva nro 2. Missäs se ykkönen on?
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa minulle edes näitä rakkaushuijareiden viestejä. Tuntisin olevani edes 3 sekuntia elossa.
Mutta olisi toinen ääni kellossa jos joku suomalainen erkki lähestyisi kertomalla ihastuneensa profiilikuvaasi ja vannoisi rakkauttaan. Saisi välittömästi syytteen stalkkauksesta, lähestymiskiellon ja poliisit perään.
Vierailija kirjoitti:
Lopetit, ennen kuin hän ehti kertoa sinulle, että armeijasta on kielletty skypettäminen, niin ettei voi nähdä kauniita kasvojasi livenä.
Mun majurilla oli tämä sama ongelma. Hän oli ihan juuri palaamassa kotiinsa Tanskaan, jonka vuoria hän kaipaili kovasti.
Niin, Tanskan jylhä vuoristo on henkeäsalpaavan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
No just ku ehdin hakea popparit!
Ai jotain muusikoita vai?
Mullekin tuli kerran tuollainen pyyntö. Ei ollut kovin uskottavaa, kun hän kehui profiilini olleen mielenkiintoinen, joten päätti lähestyä. Mulla ei näy julkisesti mitään tietoja ja kuvakin on epätarkka.