Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä nyt sellainen rakkaushuijari? :D Sain kaveripyynnön

Vierailija
16.09.2018 |

komealta n. 50v amerikkalaiselta mieheltä. Hän on postaillut sekä armeija- että sairaala-aiheisia linkkejä facebook-sivuillaan. Ketään hänen kavereitaan ei pääse katsomaan eikä myöskään näe, ketkä ovat tykänneet hänen kuvistaan. Pitäiskö aloittaa kirjoittelemaan? Tässä voisi olla tsänssi päästä eroon rahoistaan :D

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetit, ennen kuin hän ehti kertoa sinulle, että armeijasta on kielletty skypettäminen, niin ettei voi nähdä kauniita kasvojasi livenä.

Mun majurilla oli tämä sama ongelma. Hän oli ihan juuri palaamassa kotiinsa Tanskaan, jonka vuoria hän kaipaili kovasti.

Niin, Tanskan jylhä vuoristo on henkeäsalpaavan kaunis.

😂

Vierailija
42/48 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä teidän rakkaudelle nyt kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olisi ollut ilo seurata pidempään.

Minä kun en ole FB:ssä ja sähköpostin roskapostin tyhjennän viestejä kummemmin lukematta, niin jään kaikesta hauskasta paitsi :( Olen tainnut saada jonkin nigerialaiskirjeen, mutta poistin senkin lukematta.

Vierailija
44/48 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että musta ois kiva jallittaa tollanen huijari  ja postata sitten koko kirjeenvaihto vaikka reddittiin. Eurosenttiäkään se ei musta irti saisi.

Vierailija
45/48 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli hiljattain myös kaveripyyntö lääkäriltä usasta. Olis pitänyt hyväksyä ja alkaa trollata mut sit en ajatellut niin pitkälle. Enskerralla kunnon show pystyyn. :D

Vierailija
46/48 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus netissä pyöri huippujuttu: "kikkaratukkakusetus" jossa pantiin halvalla näutä huijareita.

Suomalainen Mr. Poskeen vedätti huijaria. Juttu oli pitkä ja päättyi siihen että joku huijattiin vastaan Finnairin konetta jonnekin Eurooppaan kylttiä kantaen. Huijari seisoi kyltissä suomalaisen koko nimi: "Otan Poskeen" näkyvästi esillä luullen että nyt tyyppi tulee ja tuo paljon rahaa mukanaan. On siinä ollut koneessa olleilla suomalaisilla hauskaa....

Vierailija
47/48 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että musta ois kiva jallittaa tollanen huijari  ja postata sitten koko kirjeenvaihto vaikka reddittiin. Eurosenttiäkään se ei musta irti saisi.

Melkein tekisi mieli tehdä vielä profiili Matchiin, että voisi tehdä näin! Jos antaa sähköpostiosoitteensa, sieltä tulee nyyhkyroomaani viidessä minuutissa, univormukuvien ja lasten kuvien kanssa.

Vierailija
48/48 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa minulle edes näitä rakkaushuijareiden viestejä. Tuntisin olevani edes 3 sekuntia elossa.

Etkä tuntisi.