Perhosia vatsassa nettimiehen takia - voikohan tästä tulla mitään?
Ollaan pari viikkoa kirjoiteltu ja se on tuonut hyvän mielen joka ilta. Molemmilla on raskas elämänvaihe takana. Vaihdettiin kuvatkin ja molemmat tykkäsi näkemästään.
Mies vaikuttaa tavalliselta mukavalta perusmieheltä, jolla ei ole peukalo keskellä kämmentä. Mielenkiinnon kohteet ovat erilaiset kuin minulla, mutta se ei haittaa, koska tykkään itsekin harrastella omissa porukoissani. Hänellä ei ole lapsia ja omien sanojensa mukaan on hyväksynyt asian. Minulla on lapsiluku täynnä, enkä varmaan enää edes saisi lapsia, koska ikää alkaa olla jo niin paljon.
Asumme alle puolen tunnin matkan päässä toisistamme, eikä kumpikaan halua luopua omasta kodistaan. Minulle sopisi oikein hyvin sellainen parisuhde, että asutaan omissa huusholleissa. En vain ole ihan varma, häiritsisikö se pidemmän päälle suhdetta vai olisiko se jopa hyvä asia. Kovin tiiviisti emme ehtisi näkemään toisiamme.
On hyvä pitää realiteetit mielessä. Jos jokin asia on täysin mahdoton yhteensovittaa tulevaisuudessa, niin ei silloin kannata mennä edes tapaamaan sellaista tyyppiä. ap