Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhosia vatsassa nettimiehen takia - voikohan tästä tulla mitään?

Vierailija
16.09.2018 |

Ollaan pari viikkoa kirjoiteltu ja se on tuonut hyvän mielen joka ilta. Molemmilla on raskas elämänvaihe takana. Vaihdettiin kuvatkin ja molemmat tykkäsi näkemästään.

Mies vaikuttaa tavalliselta mukavalta perusmieheltä, jolla ei ole peukalo keskellä kämmentä. Mielenkiinnon kohteet ovat erilaiset kuin minulla, mutta se ei haittaa, koska tykkään itsekin harrastella omissa porukoissani. Hänellä ei ole lapsia ja omien sanojensa mukaan on hyväksynyt asian. Minulla on lapsiluku täynnä, enkä varmaan enää edes saisi lapsia, koska ikää alkaa olla jo niin paljon.

Asumme alle puolen tunnin matkan päässä toisistamme, eikä kumpikaan halua luopua omasta kodistaan. Minulle sopisi oikein hyvin sellainen parisuhde, että asutaan omissa huusholleissa. En vain ole ihan varma, häiritsisikö se pidemmän päälle suhdetta vai olisiko se jopa hyvä asia. Kovin tiiviisti emme ehtisi näkemään toisiamme.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä analysoin tilannetta liikaa, mutta olen luonteeltani järki-ihminen ja pohdin tilannetta myös lasteni kannalta. En haluaisi sekoittaa heidän elämäänsä seurustelusuhteellani. Toisaalta en halua jättää omaa eläämääkään elämättä. ap

Vierailija
2/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosuhteeksi menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole siis tavanneet? Minä olen pitänyt itse kiinni siitä, että en kirjoittele toiselle mitään kiintymyksen ja ihastuksen osoituksia ennen kuin on todella tavattu. Siellä treffeillä näet ihan sen oikean ihmisen ja sitten saa innostua niin paljonkuin haluaa, mutta kuvista ja runsaasta kirjoittelusta huolimatta vastassa voi olla ihan muuta kuin osapuolet ovat kuvitelleet. Muutenhan tuo tilanteenne kuulostaa ihan siltä, että suhde olisi mahdollinen.

Vierailija
4/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä ihminen mene asioiden edelle! Järjestäkää ensi viikolle tapaaminen, sitä ennen on aivan turha tutkailla omia fiiliksiään saati haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta.

Vierailija
5/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla tavattu vielä. Sitä vähän pelkäänkin, että lässähtääkö juttu siihen, jos toinen ei enää livenä miellytäkään. Ei vaan haluaisi menettää tätä mukavaa olotilaa ihan vielä. Siksi en ole kiirehtinyt treffien kanssa, eikä mieskään ole niiden perään vielä kysellyt. ap

Vierailija
6/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosuhteeksi menee.

Sekin sopisi minulle, jos mies vain olisi hyvä sängyssä. Jännittää, jos siihen asti kaikki menee hyvin, mutta sängyssä tuleekin vastaan pannukakku. ap

Vierailija
7/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla tavattu vielä. Sitä vähän pelkäänkin, että lässähtääkö juttu siihen, jos toinen ei enää livenä miellytäkään. Ei vaan haluaisi menettää tätä mukavaa olotilaa ihan vielä. Siksi en ole kiirehtinyt treffien kanssa, eikä mieskään ole niiden perään vielä kysellyt. ap

Ole varovainen. Älä ennen tapaamistanne kerro mitään kovin henkilökohtaisia asioita, tunteita, kokemuksia, historiaa, haaveita jne. Sinä et ihan oikeasti voi tietää, millainen ihminen on kyseessä. Pysyttele arkipäivän tapahtumissa ja small talkissa, älä avaudu ventovieraalle ihmiselle.

Vierailija
8/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole varovainen. Älä ennen tapaamistanne kerro mitään kovin henkilökohtaisia asioita, tunteita, kokemuksia, historiaa, haaveita jne. Sinä et ihan oikeasti voi tietää, millainen ihminen on kyseessä. Pysyttele arkipäivän tapahtumissa ja small talkissa, älä avaudu ventovieraalle ihmiselle.

Voi ei, ollaan jo puhuttu molemminpuolisesti henkilökohtaisista asioista. En ole ennen harrastanut nettitreffailua, joten tein kaikki mahdolliset aloittelijan virheet. Toivottavasti mies osoittautuu kunnolliseksi tyypiksi, eikä ole mikään vedättäjä tai psykopaatti. ap

Vierailija
9/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaahan lisää vinkkejä, mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä nettituttavuuksien kanssa. Olisiko parempi nyt alussa treffailla mahdollisimman monia miehiä ja vasta sitten tehdä päätös sen mukaan, kenen kanssa kemia toimii livenä parhaiten? ap

Vierailija
10/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaahan lisää vinkkejä, mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä nettituttavuuksien kanssa. Olisiko parempi nyt alussa treffailla mahdollisimman monia miehiä ja vasta sitten tehdä päätös sen mukaan, kenen kanssa kemia toimii livenä parhaiten? ap

Treffaa nyt tämä yksi. Mitä järkeä haalia muita ihan vain varmuuden vuoksi, jos kuitenkin tässä vaiheessa on hyvä fiilis tästä yhdestä. Mutta tavatkaa pian.

Vierailija
11/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffaa nyt tämä yksi. Mitä järkeä haalia muita ihan vain varmuuden vuoksi, jos kuitenkin tässä vaiheessa on hyvä fiilis tästä yhdestä. Mutta tavatkaa pian.

Nän ajattelinkin tehdä. Aikani ei edes riittäisi jatkuvasti treffeillä käymiseen eri miesten kanssa. Millainen treffipaikka toimii parhaiten, kun en halua mennä kahvittelemaan? Itse tykkäisin mieluiten mennä vaikka kävelylenkille. Onko se huono idea? Olisi kiva päästä tutustumaan jonkin puuhastelun parissa rinta rinnan, jottei tilanne tuntuisi liian väkinäiseltä ja tulisi kiusallisia hiljaisia hetkiä. ap

Vierailija
12/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa kirjoiteltu ilman tapaamista jo mietitään muuttoa. :D

Vierailija
13/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kahvilla pikimmiten. Huoh.

Vierailija
14/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän tapauksessa avoin suhde toimii varmasti parhaiten jos molemmilla on jo asunto ja perhe. Silloin kumpikin saa mennä halujensa mukaan eikä ole sidottu mihinkään. Tämä on syytä ottaa heti puheeksi ettei mies rupea mielessään kehittelemään enempää ja pety myöhemmäsä vaiheessa.

Vierailija
15/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen provoa, koska ap kirjoittaa sivistyneesti mutta olisi sitten aivan pöljä ja tietämätön. Ei käy yksiin.

JOS ap olisi tosissaan, niin: olet saanut kuvan jostain miehestä. Et välttämättä henkilöltä, jonka kanssa kirjoitteet. Ei ole ehkä mies lainkaan. Kaikki, mitä hän on kertonuy, voi olla totta tai olla olematta.

1) googlaa nimellä

2) tarkista tiedot, osoite, puh nro ym

3) TAPAA HÄNET JULKISELLA PAIKALLA.

Luvassa hirveä romahdus jos ja kun ihminen on aivan muuta kuin mitä väittää.

Ai niin, aki annoit jo nettipankkitunnuksesi hänelle?

Vierailija
16/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta sinulla on? Anna aikaa nyt etenkin lapsille, ja asuuko osa lapsista isänsä kanssa, heitäkin pitää nähdä ja huolehtia. Mielestäni lapset ensin on hyvä tässäkin muistaa. Mikä elämä menee ohi, seksielämä? Vastuullinen äiti huolehtii lapsistaan. Ovat varmaan herkässä iässä ja kärsivät äidin nettiin uppoutumisesta jo muutenkin.

Järki käteen!

Vierailija
17/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen provoa, koska ap kirjoittaa sivistyneesti mutta olisi sitten aivan pöljä ja tietämätön. Ei käy yksiin.

JOS ap olisi tosissaan, niin: olet saanut kuvan jostain miehestä. Et välttämättä henkilöltä, jonka kanssa kirjoitteet. Ei ole ehkä mies lainkaan. Kaikki, mitä hän on kertonuy, voi olla totta tai olla olematta.

1) googlaa nimellä

En ole pöljä, mutta treffailu ja nettideittailu on minulle ihan uusi maailma. Silloin kun itse aikoinaan pariuduin edelliseen suhteeseeni, ei vielä ollut nettiä.

Googlasin miehen ja löytyy facebook, twitter yms. Kuvat vastasivat sitä, mitä tinderissä näkyi ja lähetti minulle. Puhelinnumeron perusteella sain osoitteen. Kaikki netistä löytämäni tieto tukee sitä, mitä mies on minulle kertonutkin. Itse olen sen sijaan ollut kovin tarkka yksityisyydestäni, joten miehellä olisi enemmän syytä epäillä minua, koska netistä ei löydy mitään, jos ei osaa varta vasten etsiä kiertotien kautta.

Ilman muuta tapaan miehen ensin julkisella paikalla, mutta olisi kiva tietää kokeneemmilta, millaiset paikat ovat kivoja, koska kahvilaan en halua.

Vierailija
18/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) googlaa nimellä

En ole pöljä, mutta treffailu ja nettideittailu on minulle ihan uusi maailma. Silloin kun itse aikoinaan pariuduin edelliseen suhteeseeni, ei vielä ollut nettiä.

Googlasin miehen ja löytyy facebook, twitter yms. Kuvat vastasivat sitä, mitä tinderissä näkyi ja lähetti minulle. Puhelinnumeron perusteella sain osoitteen. Kaikki netistä löytämäni tieto tukee sitä, mitä mies on minulle kertonutkin. Itse olen sen sijaan ollut kovin tarkka yksityisyydestäni, joten miehellä olisi enemmän syytä epäillä minua, koska netistä ei löydy mitään, jos ei osaa varta vasten etsiä kiertotien kautta.

Ilman muuta tapaan miehen ensin julkisella paikalla, mutta olisi kiva tietää kokeneemmilta, millaiset paikat ovat kivoja, koska kahvilaan en halua.

Ap kirjoitti tämän.

Vierailija
19/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) googlaa nimellä

Kävelylenkki on oikein hyvä valinta ensitapaamiselle. Säästä ja asuinpaikasta riippuu, millainen. Esimerkiksi Helsingissä olen itse käynyt kiertämässä Töölönlahden treffien merkeissä.

Vierailija
20/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta sinulla on? Anna aikaa nyt etenkin lapsille, ja asuuko osa lapsista isänsä kanssa, heitäkin pitää nähdä ja huolehtia. Mielestäni lapset ensin on hyvä tässäkin muistaa. Mikä elämä menee ohi, seksielämä? Vastuullinen äiti huolehtii lapsistaan. Ovat varmaan herkässä iässä ja kärsivät äidin nettiin uppoutumisesta jo muutenkin.

Järki käteen!

Lapset eivät ole enää kovin paljoa äidissä kiinni, vaan kulkevat jo omissa menoissaan ja kaveriensa kanssa mielummin kuin kyhnöttävät kanssani. Tietenkin ajattelen ensisijaisesti lapsiani ja huolehdin heistä, enkä ole heitä hylkäämässä, vaikka haluan löytää itselleni aikuista seuraa, läheisyyttä ja parisuhteen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi