Mitä mieltä olet henkilöstä joka omistaa auton mutta siitä huolimatta kulkee 2km:n matkan kauppaan pyörällä tai jopa kävellen?
Onko tässä piheyden huipentuma? Naapurini on tällainen?
Kommentit (36)
Ensimmäisene tulee mieleen, että ehkä hän haluaa säästää eikö sen takia mene lyhyempiä matkoja autolla.
Seuraavaksi tuli huumorimielessä mieleen juttu, että ehkä hän on ajopelkoinen niinkuin minä ja menee autolla vain silloin kun on ihan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän haluaa liikuntaa.
jos haluaa liikuntaa niin miksi ei mene kuntosalille tai vaikka pelaamaan golfia
Hassu idea! Miksi maksaa sali- tai kenttämaksuja kun ihan ilmaiseksi ja arjessa saa kohtuullisen kävelylenkin pelkästään käymällä kaupassa? (Vai enkö nyt tajunnut ironiaa? :D)
Toivottavasti tyypin ostokset kulkee repussa tai kauppakärryssä. Painavan kauppakassin kantaminen on viheliäistä.
Varmaan alkoholia aina veressä enemmän tai vähemmän.
Mä teen juuri noin. Ja päinvastoin olen tuhlaavainen.
Minusta nyt vain on kiva käydä kävellen kaupassa ja kantaa ostoskasseja. Siinä saa mukavasti hyötyliikuntaa. Ja kauppaan on matkaa lähes 3km. Todella rentouttaa ja mukavaa.
Kutsun tällaista ihmistä järkeväksi. Ensinnäkin, haluaa pitää huolta kunnostansa eli kävelee/pyöräilee 2 km päähän kauppaan (yhteensä 4 km kävelyä + paino ruokatavaroist - toivottavasti käyttää reppua - tehostaa kuntokävelyä) ja toisekseen, autoa ei saisi turhaan käyttää lyhyillä matkoilla, jotka vain kuluttavat akkua turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sen on pakko olla. Itsekin Lexus-Mersun omistajana tämän tiedän.
Vierailija kirjoitti:
tämä ei ole tullut itsellä edes mieleen mutta näinhän se asia tietenkin on. naapurini on siis piilojuoppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän haluaa liikuntaa.
jos haluaa liikuntaa niin miksi ei mene kuntosalille tai vaikka pelaamaan golfia
Voi hyvänen aika, kävely kauppaan = hyötyliikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin ukko suuttui minulle saman tyylisestä asiasta. Lähikauppaan on kävellen matkaa 200 m ja autotallilleni (päinvastaisessa suunnassa) 500 m suuntaansa - eikä hän ymmärrä miksi käyn kävellen ostoksilla...
M 38
LoL, no yksinkertaisiin ihmisiin törmää joka paikassa. Mitä se naapurin ukolle kuuluu?
Minä kävin kesän aikana kaupassa pyörällä 6 km:n päässä vaikka on 2 autoa ja muita kulkineita.
Reppu vaan selkään ja menoksi.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen esittäjällä on mopoauto. Antakaa ketjun kuolla.
ei ole vaan Audi a6. hajoa siihen
Jos sinulla olisi Audi, kertoisit sen olevan Audi A6, ei siis pienellä a-kirjaimella.
Ja tuo "hajoa siihen" vahvistaa että isukillasi voi olla Audi, mutta sinulla ei.
Hyvää sunnuntaita Jonne. hyviä pärinöitä (sekä ES, että mopoauto)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla olisi Audi, kertoisit sen olevan Audi A6, ei siis pienellä a-kirjaimella.
Ja tuo "hajoa siihen" vahvistaa että isukillasi voi olla Audi, mutta sinulla ei.
Hyvää sunnuntaita Jonne. hyviä pärinöitä (sekä ES, että mopoauto)
mitä!!
Mitähän taas luin... onko aloittajan kaltaisia ihmisiä oikeasti olemassa?
Käyn satunnaisesti vilkaisemassa näitä keskusteluja, ja aina tulee todettua, etteivät keskustelujen aloituksia tehtailevat ole mitään järjen jättiläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten saat sinäkin mukavasti liikuntaa. Audit kun ovat jatkuvasti korjaamolla.
Kuulostaa ihan normaalilta.
Pidän vähän outoina/laiskoina ihmisiä jotka ajavat autolla noin lyhyet matkat, jollei ole paljon kannettavaa tai huono sää.