Mikä kiihottaa eniten
Kommentit (64)
Nainen joka kuiskaa haluavansa minut sisäänsä nyt heti. Nainen joka nostaa hameen helmaa vilauttaen märäksi kostuneet pikkarit ja valuvat reitensä. Nainen joka muiden huomaamatta hivelee etumustani anova ilme kasvoillaan.
Eli nainen joka haluaa minua eikä pelkää näyttää sitä.
Mikään ei ole yhtä epäkiihottavaa kuin seksi naisen kanssa missä itse pitää tehdä aloite, lämmittely ja yhdyntä samalla kun toinen makaa paikallaan kuolleena lahnana. Ei paljon lohduta vaikka nainen jälkikäteen kehuu tulleensa monta kertaa ja miten seksi oli tosi mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole yhtä epäkiihottavaa kuin seksi naisen kanssa missä itse pitää tehdä aloite, lämmittely ja yhdyntä samalla kun toinen makaa paikallaan kuolleena lahnana. Ei paljon lohduta vaikka nainen jälkikäteen kehuu tulleensa monta kertaa ja miten seksi oli tosi mahtavaa.
Tämähän on perusnainen ja toisenlaiset poikkeuksia. Kyllä se kysyy hyvää mielikuvitusta alkaa nussimaan ku toisesta näkee heti kuinka paljon kiinnostaa ja vielä jos ilmoittaa asian suusanallisesti.
Suuhun paneminen sillee että naisen pää on sun jalkojen välissä.
Visuaalisuus kiihottaa, se kun näkee naisen himon ja nautinnon. Miten hän levittää jalkoja, koskettaa pilluaan, joka kostuu ja avautuu. Tekee sille hyvää, kunnes tulee ja antaa minun nähdä kaiken tietäen että se kiihottaa minuakin suunnattomasti.
Voi kun vielä vaimokin kiihottuisi tästä samasta, niin ei tarvitsisi aina vain fantasioida siitä. Tiedän kuitenkin ettei hän pane pahakseen nähdessään itse minun kiimaani, joten tänään aion kiusata häntä (ja itseäni) koko päivän ja illalla tehdä tuon toisin päin. Toivon että häntä alkaisi himottaa edes sen verran, ettei malttaisi olla katsomatta loppuun asti. Myös esiintyminen kiihottaa :)
Iso suu ja paksut huulet ja isot tissit isoilla ruskeilla ulkonevilla nänneillä
Paljas pillu joka vilahtaa mekon tai hameen alta ja camel toe legginseissä hyvännäköisellä naisella. Usein varsinkin kesäisin toivoo että se mukava flirttaileva nainen johon tutustuit lenkillä tai ulkona istuessa vähän vilauttas vaan ei sellaista kehtaa pyytääkkään :)
Peppua nuoleva nainen on hyperkiihottava.
Nainen seksikkäissä korkokengissä peppu pystyssä kontillaan sängyn reunalla pyytäen saada kalun sisäänsä posliiniin pimpsaansa..
Jussina tanssilavamma kalliorannassa nätti likka puunrungolla kokkoa katellaan ja pitkä kielipusuhali!
Pillusta valuvat spermat yleisellä paikalla niin että nainen nauttii siitä
Nuoltavaksi ja naitavaksi tarjottu tumma ja leveäreunuksinen naisen pyllyreikä mahdollisimman kalpealla iholla. ISO plussa vielä siitä että tuoksuu luonnollisesti pyllyltä eikä suihkusaippualta
Ja rupesi muuten seisomaan jo edellistä kirjoittaessa M36
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä vain fantasiaksi tarkoitettu vai pääsetkö/haluaisitko päästä toteuttamaan myös..? Alkoi kiinnostaa ;) N39
Itsetietoinen, rohkea ja halustaan kertova nainen! Ilmeet, eleet, katse, keskustelut, jotka viittaavat hienosti aiheeseen. Seksissä aloitteellisuus, halu, rentous, puhe, tietty riettauskin. Kun nainen kertoo mitä haluaa ja näyttää nautintonsa.
Hyväperseinen nainen (hoikka) jota on ottamassa takaapäin ja laukeamisen hetkellä hän laittaa selän notkolle ja perseen pystyyn ja mies laukeaa hänen pakaroilleen. On mahtavaa kun pääsee itse ajamaan, mutta on myös mahtavaa katsoa sellaista vaikka netistä ja samalla runkata ja laueta talouspaperiin, uuuhhhh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä vain fantasiaksi tarkoitettu vai pääsetkö/haluaisitko päästä toteuttamaan myös..? Alkoi kiinnostaa ;) N39
Pääsen toteuttamaan äärimmäisen harvoin vaikka kelepaisi päivittäin.. M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsen toteuttamaan äärimmäisen harvoin vaikka kelepaisi päivittäin.. M36
Tarkennetaan vielä että silloin harvoin kun pääsen niin ihan normaalin pyllyn kanssa. Haaveissa olisikin sellainen mistä ylempänä kirjoitin. N39.lla sellainen? ;) M36
Seksilelujen käyttö,ehdottomasti!