Mikä kiihottaa eniten
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja rupesi muuten seisomaan jo edellistä kirjoittaessa M36
Onko tämä vain fantasiaksi tarkoitettu vai pääsetkö/haluaisitko päästä toteuttamaan myös..? Alkoi kiinnostaa ;) N39
Pääsen toteuttamaan äärimmäisen harvoin vaikka kelepaisi päivittäin.. M36
Tarkennetaan vielä että silloin harvoin kun pääsen niin ihan normaalin pyllyn kanssa. Haaveissa olisikin sellainen mistä ylempänä kirjoitin. N39.lla sellainen? ;) M36
Ehkäpä onkin... ;) N39
Hmm.. Haluaisitko keskustella aiheesta privaatisti? Hitto kun tällä palstalla on vaikea vaihtaa yhteystietoja.. M36
Jannu kirjoitti:
https://russiasexygirls.com/303455/marta-e-takes-off-her-black-printed-… tollanen pakkaus
Aika roikut tissit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä vain fantasiaksi tarkoitettu vai pääsetkö/haluaisitko päästä toteuttamaan myös..? Alkoi kiinnostaa ;) N39
Tarkennetaan vielä että silloin harvoin kun pääsen niin ihan normaalin pyllyn kanssa. Haaveissa olisikin sellainen mistä ylempänä kirjoitin. N39.lla sellainen? ;) M36
Ehkäpä onkin... ;) N39
Hmm.. Haluaisitko keskustella aiheesta privaatisti? Hitto kun tällä palstalla on vaikea vaihtaa yhteystietoja.. M36
Laita postia mkolkytkuus(a)gmail.com jos kiinnostaa.. :) M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä onkin... ;) N39
Laitan :)
Laita postia mkolkytkuus(a)gmail.com jos kiinnostaa.. :) M36
Pyöreä peppu naisella ja peppuseksi.
Näin vastikään unta nuoren, kauniin, ruskettuneen naisen suutelemisesta. Uni oli erittäin kiihottava. Tuotti voimakkaan erektion ja jäi moneksi päiväksi mieleen.
Kun olin viisivuotias, 7-vuotias tyttöserkkuni Liisa ja samanikäiånen Soile näyttivät ja levittivät minulle pillua. Sitä muistellen käyn joskus private showssa ja pyydän. lisämaksusta pillun levitystä
Pitkä, mua reilusti vanhempi, xl-kokoinen, sosiaalinen, avoin ja naurava nainen. Ai että <3
Terveisin mies 28. Tai no poikana mä aina itseäni pidän
Vaimo flirttaamassa toisia miehiä, tanssimassa,antaen suukkoja ja molempien käsillä toisiaan tutkien. Silti vaimo on vain minun
Jakkupukuinen johtajanainen laskeutuu piikkikoroiltaan polvilleen mun jalkojen väliin, vetää mun työhaalarit alas, katsoo mua silmiin, ja ottaa duuranikaluni punaisten täyteläisten huulien kehystämään ahnaaseen suuhunsa. Kun olen laukeamassa, painaa mun kalun kurkkuunsa, ottaa lastini puoliksi suoraan kurkusta vatsaan, ja antaa lopun sperman valua huuliltaan kalliille valkoiselle silkkipuserolleen.
Hei. Nämä ovat aivan kauheita keskusteluja. Lopettakaa ja hävetkää nurkassa vuosi ihan hiljaa.
Isorintainen nainen, joka tykkää rintojen imemisestä.
Yök kirjoitti:
Hei. Nämä ovat aivan kauheita keskusteluja. Lopettakaa ja hävetkää nurkassa vuosi ihan hiljaa.
Kauheaa, että sut aseella uhaten pakotettiin nämä kaikki lukemaan. :)
Nuoren naisen kiinteä vartalo sileine ihoineen......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä onkin... ;) N39
Vieläkös N41? linjoilla? Miten menee? T: M36+2 :)
Ehkäpä onkin... ;) N39