Mikä kiihottaa eniten
Kommentit (64)
Kaksi kiihottavinta asiaa jaetulla ykkössijalla:
Anaaliyhdyntä
Suihinotto loppuun asti niin että penis ei poistu suusta koko aikana
Vierailija kirjoitti:
Viivapillu
Runsaasti ulkonevat häpyhuulet.
Aktiivinen nainen, joka kertoo miten kiihottunut on ja nautttii, voihkii ja huohottaa. Lantio liikkuu työntöjen mukana ihanasti. Pyytää voihkien lisää kun painan....ja kertoo kun orkku tulee...
Vaimon orgasmit ja kiihko ylipäätään.
Koetuista rintojen väliin paneminen. Ei koetuista kaksi naista ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Peppuleikit.
M40
Fantasioista sitten olisi ihana saada nainen ejakuloimaan päälleni sekä kokeilla pissaleikkejä.
M40
Lyhyt hoikka nainen, käteen sopivat tissit, muodokas, viiva ja takapimpska, posliini, hänen orgasminsa.
Eniten kiihottaa suuseksi kumpaan tahansa suuntaan. Se fiilis kun toinen saa ja toinen antaa suurella intohimolla ja rakkaudella suutaan, ja haluaa antaa tajunnan räjäyttävän laukeaminen. Se on fiiliksestä kiinni, haluaako saada, vai haluaako sitäkin enemmän antaa.
Vierailija kirjoitti:
Aktiivinen nainen, joka kertoo miten kiihottunut on ja nautttii, voihkii ja huohottaa. Lantio liikkuu työntöjen mukana ihanasti. Pyytää voihkien lisää kun painan....ja kertoo kun orkku tulee...
Suuseksissä aktiivinen ja loistava osaava nainen joka rakastaa imemistä ja spermaa 😋
Nainen panee minua Starpilla! Molemmat nauttii kiihkoaa mielettömästi.
Waimo pelkissä mustissa sukkahousuissa
Vaimon muodokas pepa uhkeat reidet ja tuuhea karvatussu.
Vierailija kirjoitti:
Nainen panee minua Starpilla! Molemmat nauttii kiihkoaa mielettömästi.
Starkilla? Ostosten lomassa?
Pitää taukoa muutama päivä ja sitten päästä katseen alle.
Vanhempi nainen katselijana. Ottaisin vaatteita pois hiljalleen kiusoitellen ja koskettelisin itseäni hänen katsellessa. Lopuksi laukeaminen avaran kaula-aukon tarjoamaan näkymään, paljaille rinnoille, vaatteille tai jopa kasvoille.. Katsojan ehdoilla :)
Toinen kiihottavas tapaus olisi sauna-ilta vanhemman pariskunnan kanssa. Saunomista ja katsottaisiin mitä tapahtuu. Paljon aikaa ja mukavaa tunnelmaa. Ristiin runkkailua miehen kanssa... Peseytymistä, vihjailua ja katselua koko porukalla. Tai sitten villiä panemista porukassa. heheh, mitä vaan sattuiskin.
M27
Isot tissit