miten haluaisit että sinua naitaisiin
Kommentit (25)
Että minä saisin olla se, joka käsittelee.
Et ymmärtäisi ohjeita kuitenkaan, koska et ymmärrä edes postata seksipalstalle.
Ihan normaalisti.En ole yhdynnässä ollut 2,5vuoteen vaikka muuta seksiä saanut mutta yhdyntää en joten sitä kun edes saisi niin olisin onnellinen.
Perinteisesti. Isot maalaishäät, mies kosii eikä mitään esiaviollista!
Rajusti ja lähetyssaarnaaja-asennossa.
Ei ole väliä, miten minä haluaisin, koska sinä et sitä tule koskaan tekemään. Ota mieluummin selvä, mistä oma kiinnostuksenkohteesi tykkää tai haluaa. Hän luultavasti haluaa jotain aivan erilaista kuin vastaajat 1 - xxx.
Haluan aina takaapäin rintojen väliin. Jos ei mies siihen pysty, se on vain poikanen.
Vierailija kirjoitti:
Just niinku mun fwb tekee, eli ensin aloittaa suutelemalla pikkuhiljaa vaativammin, suulle useita kertoja ja siitä pikku hiljaa muualle. Erektio kovenee housuissa koko ajan, vaatteet vähenee. Mies riisuu multa rintsikat. Hyväilen miestä ensin boksereiden päältä, sitten housut pois ja otan suuhun, taivas että haluan tuota ihanaa kalua. Mies määrää tahdin, kääntää mut doggyyn ja työntyy sisään. Aloittaa työntelyn hitaasti mutta kiihdyttää tahtia. Pitää kädet mun selällä/lanteilla, omistajan elkein. Loppuun nussii eläimellisellä kiihkolla, olen ihan täynnä kivikovaa miestä, aaaaaaaah. Jälkihehkut sylitellen, pusutellen, silitellen toisiimme kietoutuneena, hiljaa.
Sä et edes saa?
Vierailija kirjoitti:
Just niinku mun fwb tekee, eli ensin aloittaa suutelemalla pikkuhiljaa vaativammin, suulle useita kertoja ja siitä pikku hiljaa muualle. Erektio kovenee housuissa koko ajan, vaatteet vähenee. Mies riisuu multa rintsikat. Hyväilen miestä ensin boksereiden päältä, sitten housut pois ja otan suuhun, taivas että haluan tuota ihanaa kalua. Mies määrää tahdin, kääntää mut doggyyn ja työntyy sisään. Aloittaa työntelyn hitaasti mutta kiihdyttää tahtia. Pitää kädet mun selällä/lanteilla, omistajan elkein. Loppuun nussii eläimellisellä kiihkolla, olen ihan täynnä kivikovaa miestä, aaaaaaaah. Jälkihehkut sylitellen, pusutellen, silitellen toisiimme kietoutuneena, hiljaa.
Mitä varten sun lantit on mukana? Onko se sitä benefittiä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti lähetyssaarnaajassa.
Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti lähetyssaarnaajassa.
Tylsää.
Mutta taattua O: ta
Otsikko on muotoiltu niin että oletus on että nainen haluaa aina miehen olevan se aktiivinen osapuoli.
Jos naisen suurin fetissi/tahto on että nainen pääsee ratsastamaan miehen päällä niin silloin se on kyllä nainen joka nai miestä.
Seisten seinää vasten. 5 cm:n pituusero...
Miksi haluat tietää? Et tule sitä kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tietää? Et tule sitä kokemaan.
Miksi ei? Tietenkin omasta puolisosta osaa lukea mikä tuntuu hyvältä, mikä ei ja mikä taasen todella hyvältä, niin ainahan sitä jotain vinkkejä voi ottaa varastoon. Tietenkin jutellaan mistä tykätään ja jälkeen päinkin kerrotaan jos joku oli erityisen hyvää (varmuuden vuoksi). Välillä olisi kiva kokeilla ohimennen jotain uutta, jos sieltä löytyisi jotain, mistä toinen ei edes itse tiennyt pitävänsä.
ei-ap
Naimiset on mun osalta nähty jo, ei kiitos enää. Olen loppuelämäni selibaatissa. Rakastelu oli isoin unelmani mutta kun en kelpaa miehille kuin seksiin eikä kukaan ole mua koskaan rakastanut, olen tuon unelman jo kuopannut.
Siis et tule kokemaan sitä minun kanssani, joten turhaan kertoisin. #23
Tämän siitä saa kun on aihe vapaa.