Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia lähestyminen netissä

Vierailija
16.09.2018 |

Miten paljon voi naisille jutella netinkautta esim tinderissä tutustuen ? Näin vuosien nettitreffailun jälkeen olen huomannut sen menneen paljon vaikeammaksi kuin ennen. Ihmiset ovat "kiireellisiä", näkemisen sopimimen on usein viikon prosessi. Jos liian usein koittaa jutella ( muutaman kerran viikossa ) niin pyöritään jos siinä rajoilla alkaako olla monen mielestä ahdistava kun "kokajan juttelee". Tähän vielä päälle se että keskustelut naisten kanssa ovat aina olleet tasoa työhaastattelu kun toisen vastaukset eivät poiki minkään laista keskustelua jossei itse väännä sellaista jokaista toisen sanaa analysoidan ja hyväksikäyttäen.

Ennenkuin alkaa lynkkaus etten osaa keskustella tms. niin puhun mielelläni ihan mistä vaan aiheesta jos toinen siitä on kiinnostunut. Ihmisiä ei tunnu kiinnostavan hirveästi panostaa toisiin ihmisiin. Eikä asiaa helpota että suurinosa ikäisistäni naisista on yh-äitejä minkä kanssa näkemisen esteeksi tulee vielä iso muuttuja, lapsi.

Kaiken tämän parun jälkeen kysynkin että miten usein voi naisille jutella ? ja toiseksi se ainainen mitä kuuluun kysyminen on typerää niin mitä te pidätte että teiltä kysyy satunnaisesti ?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailusta on enemmän haittaa kuin hyötyä jos randomilla netissä juttelee ihmisille, naiset ei tuppaa pitämään siitä kuin harvoilta miehiltä kenet he kokevat mielyttäväksi tai puoleensa vetäväksi luonnostaan. En koe itselleni sitä järkeväksi, niinkuin aikaisemmin sanoin se useimmiten on instant turnoff naisille kun sanot jotain seksuaalista koska "haluat vaan seksiä ja mä en etsi sellaista".

Miten miehen ei kuulu muuttaa itseään ? En ymmärrä tätä väitettä.

Olet huono kokki etkä tykkää tehdä ruokaa, ET opettele kokkaamaan koska itsensä kehittäminen on "epäaitoa".

Olet huono julkinenpuhuja, ET opettele puhumaan vaan hyväksyt vaan sen että "en ole hyvä puhumaan ja tälläinen vain olen"

Olet epäatleettinen, ET mene salille tai harrastamaan tarvittavaa kehon harjoitetta vaan hyväksyt että olet risukinttu ja tälläiset geenit nyt vain ovat. 

Mitä järkeä missään on jos et halua kehittyä ihmisenä ? 

Enkä vieläkään ole saanut mitään perusteluja miten olen kasannut kaikki naiset yhteen kasaan, ja toiseksi miten pystyn edes puhumaan tämänlaisesta asiasta ilman että teen yleistyksen ?

Vierailija
22/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailusta on enemmän haittaa kuin hyötyä jos randomilla netissä juttelee ihmisille, naiset ei tuppaa pitämään siitä kuin harvoilta miehiltä kenet he kokevat mielyttäväksi tai puoleensa vetäväksi luonnostaan. En koe itselleni sitä järkeväksi, niinkuin aikaisemmin sanoin se useimmiten on instant turnoff naisille kun sanot jotain seksuaalista koska "haluat vaan seksiä ja mä en etsi sellaista".

Miten miehen ei kuulu muuttaa itseään ? En ymmärrä tätä väitettä.

Olet huono kokki etkä tykkää tehdä ruokaa, ET opettele kokkaamaan koska itsensä kehittäminen on "epäaitoa".

Olet huono julkinenpuhuja, ET opettele puhumaan vaan hyväksyt vaan sen että "en ole hyvä puhumaan ja tälläinen vain olen"

Olet epäatleettinen, ET mene salille tai harrastamaan tarvittavaa kehon harjoitetta vaan hyväksyt että olet risukinttu ja tälläiset geenit nyt vain ovat. 

Mitä järkeä missään on jos et halua kehittyä ihmisenä ? 

Enkä vieläkään ole saanut mitään perusteluja miten olen kasannut kaikki naiset yhteen kasaan, ja toiseksi miten pystyn edes puhumaan tämänlaisesta asiasta ilman että teen yleistyksen ?

Kehittäminen ja muuttaminen on eri asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu ja kiusoittelu on eri asia kuin "jonkin seksuaalisen sanominen".

Itsensä kehittämistä ja uusien asioiden opettelua soisi kunkin tekevän ITSENSÄ vuoksi. Ei saadakseen kumppanin. Todella outoa rinnastaa se naisten vaativuuteen - etkö siis muuten harrastaisi tai ikinä opettelisi mitään uutta jos ei "naiset vaatisi"?!

Sori ap, olet niiiiin pihalla koko aiheesta, että itse en ainakaan jaksa enää perustella enempää. Olet malliesimerkki "kilttimiehestä", enkä tiedä auttaako siihen mikään muu kuin pitkäkestoinen terapia.

Vierailija
24/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit kehittää itseäsi ilman muuttamatta itseäsi ?

Vierailija
25/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä kiinnostuin miehestäni? Siksi, että hän aloitti keskustelun omasta elämästään, mitä on tehnyt viimeaikoina, mitä tekee, mitä hän haluaa. Siis minkälaista elämää viettää ja kenen kanssa. 

Vierailija
26/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä kiinnostuin miehestäni? Siksi, että hän aloitti keskustelun omasta elämästään, mitä on tehnyt viimeaikoina, mitä tekee, mitä hän haluaa. Siis minkälaista elämää viettää ja kenen kanssa. 

Monologi on aika huono keskustelumuoto jos usein ihmisten vastaukset ovat alle 5 sanaisia internetissä kun keskustelujoita on usein monta. Ymmärrettävää mutta silti hyvin paljon asiaa vaikeuttavaa.

Vierailija
27/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monologi on aika huono keskustelumuoto jos usein ihmisten vastaukset ovat alle 5 sanaisia internetissä kun keskustelujoita on usein monta. Ymmärrettävää mutta silti hyvin paljon asiaa vaikeuttavaa.

Miksi ihmeessä olet edes kiinnostunut ihmisestä, joka ei joko osaa keskustella, tai ei ole kiinnostunut sinusta?

Vierailija
28/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet edes kiinnostunut ihmisestä, joka ei joko osaa keskustella, tai ei ole kiinnostunut sinusta?

Oletukseni on että naiset ovat aika etäisiä jutellessaan netissä kun kyselijöitä on usein monta ja ollut pidemmän aikaa, toiseksi ymmärrän että naisille se on helpompaa vain vastaa eikä investoida omaa aikaa ja vaivaa miettiäkseen jopa jotain keskusteltavaa. Harvaa naista kiinnostaa mies vain ulkonäön perustella ja jos niin on niin ei ainakana kosketa suurinta osaa miehistä.

Vierailija
29/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka monologista on puhunut. Ei se sitä minun tapauksessani ollut. Teet turhia tulkintoja ja oletuksia. Nyt ymmärrän, mikä on ongelmasi: Ennakkoluulot ja oletukset, joiden perusteella viesittelet täälläkin. Jänkäät ja vänkäät vastaan ottamatta neuvoista onkeesi.

Vierailija
30/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhuin että se on lähes monologia niinkuin hyvin monella miehellä internetissä naisille puhuminen kun vastapuoli ei jatka keskustelua vaan vain vastaa kysytyyn. En ymmärrä mitä "jänkkään ja vänkkään" vastaan kun mitään konkreettista eteenpäin menevää neuvoa ei ole ilmaantunut.  Olen avoin neuvoille. Huutelu ja syyttely ei keskustelu paranna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi