Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia lähestyminen netissä

Vierailija
16.09.2018 |

Miten paljon voi naisille jutella netinkautta esim tinderissä tutustuen ? Näin vuosien nettitreffailun jälkeen olen huomannut sen menneen paljon vaikeammaksi kuin ennen. Ihmiset ovat "kiireellisiä", näkemisen sopimimen on usein viikon prosessi. Jos liian usein koittaa jutella ( muutaman kerran viikossa ) niin pyöritään jos siinä rajoilla alkaako olla monen mielestä ahdistava kun "kokajan juttelee". Tähän vielä päälle se että keskustelut naisten kanssa ovat aina olleet tasoa työhaastattelu kun toisen vastaukset eivät poiki minkään laista keskustelua jossei itse väännä sellaista jokaista toisen sanaa analysoidan ja hyväksikäyttäen.

Ennenkuin alkaa lynkkaus etten osaa keskustella tms. niin puhun mielelläni ihan mistä vaan aiheesta jos toinen siitä on kiinnostunut. Ihmisiä ei tunnu kiinnostavan hirveästi panostaa toisiin ihmisiin. Eikä asiaa helpota että suurinosa ikäisistäni naisista on yh-äitejä minkä kanssa näkemisen esteeksi tulee vielä iso muuttuja, lapsi.

Kaiken tämän parun jälkeen kysynkin että miten usein voi naisille jutella ? ja toiseksi se ainainen mitä kuuluun kysyminen on typerää niin mitä te pidätte että teiltä kysyy satunnaisesti ?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASL?

Vierailija
2/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 M Tku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nyt ylianalysoida samalla kun typistät naiset tiukaksi yhdeksi massaksi. Rentoudu vähän. Ihmisiä ne vaan on niin kuin sinäkin.

Vierailija
4/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia käytät tuollaista sijamuotoa?

Vierailija
5/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että luet enemmän kirjallisuutta, niin saat hyviä vinkkejä kirjoittamiseen.

Vierailija
6/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ihmisiä kaikki on. Nykyaikana kun kaikki taistelee huomiosta helposti jää taka-alalle ilman asiaan panostamista. Olen lopettanut suurimmat analyysien tekemiset ja otan ihmisen sellaisena kuin he on.

Vierailija
7/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luopua Tinderistä. Itse olen nainen siellä ja alussa jaksoin jutella kauheasti kaikille ja sopia jatkuvasti treffejä. Nyt roikun siellä yhä jostain syystä, vaikka koko Tinder alkanut tympiä. Monilla siellä on Tinder väsymys päällä. Siksi vaikuttavat tympeiltä.

Vierailija
8/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon voi naisille jutella netinkautta esim tinderissä tutustuen ? Näin vuosien nettitreffailun jälkeen olen huomannut sen menneen paljon vaikeammaksi kuin ennen. Ihmiset ovat "kiireellisiä", näkemisen sopimimen on usein viikon prosessi. Jos liian usein koittaa jutella ( muutaman kerran viikossa ) niin pyöritään jos siinä rajoilla alkaako olla monen mielestä ahdistava kun "kokajan juttelee". Tähän vielä päälle se että keskustelut naisten kanssa ovat aina olleet tasoa työhaastattelu kun toisen vastaukset eivät poiki minkään laista keskustelua jossei itse väännä sellaista jokaista toisen sanaa analysoidan ja hyväksikäyttäen.

Ennenkuin alkaa lynkkaus etten osaa keskustella tms. niin puhun mielelläni ihan mistä vaan aiheesta jos toinen siitä on kiinnostunut. Ihmisiä ei tunnu kiinnostavan hirveästi panostaa toisiin ihmisiin. Eikä asiaa helpota että suurinosa ikäisistäni naisista on yh-äitejä minkä kanssa näkemisen esteeksi tulee vielä iso muuttuja, lapsi.

Kaiken tämän parun jälkeen kysynkin että miten usein voi naisille jutella ? ja toiseksi se ainainen mitä kuuluun kysyminen on typerää niin mitä te pidätte että teiltä kysyy satunnaisesti ?

Olipa ankeita vastauksia sulle, vaikka kysymyksesi oli hyvä ja hyvinmuotoiltu. Jos joku nainen on niin pissisprinsessa, ettei " mitä kuuluu" kelpaa, niin pistä rastia vaan.

Vierailija
9/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa luopua Tinderistä. Itse olen nainen siellä ja alussa jaksoin jutella kauheasti kaikille ja sopia jatkuvasti treffejä. Nyt roikun siellä yhä jostain syystä, vaikka koko Tinder alkanut tympiä. Monilla siellä on Tinder väsymys päällä. Siksi vaikuttavat tympeiltä.

+1, tuntuu että se uupumus ulottyy nykyään jo ihan normaaleihin ihmissuhteisiin poislukien lähimmät ystävät.

Vierailija
10/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hakevat sosiaalisesta mediasta ja treffisovelluksista vain yhtä asiaa: korotusta itsetuntoon (match, tykkäys, kehuva kommentti)

Ei siis ole mitään väliäkirjoitatko heille ikinä mitään, treffit ovat vain kaukainen haave, saavuttamaton unelma.

JOS joku nainen sattuisi olemaan vakavissaan liikkeellä, hän laittaisi sinulle viestiä ensin. Hyvää odotusta.

Vierailija
11/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ankeutta tapahtuu kun ollaan päästy tinderistä jo pois esim whatsapp tai snapchat tms. pikaviestintäväline. Tunne on kuin puun ja kuoren välissä, puhut liikaa niin todennäköisesti olet ahdistava ja puhut liian vähän niin olet irrelevantti.

Vierailija
12/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin luulet että "naiset" ovat yksi iso massa jolla on vain yksi mielipide, en ennusta kovin hyvää onnea naisasioissa...

Ps. Hyvä keskustelu ei perustu kyselylle

Vierailija
13/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin luulet että "naiset" ovat yksi iso massa jolla on vain yksi mielipide, en ennusta kovin hyvää onnea naisasioissa...

Saako työnhakuun kysyä yleisiä vinkkejä? Eiväthän työnantajat ole yksi iso massa, jolla on vain yksi mielipide

Vierailija
14/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tarkentaa miten luulen että naiset on "yksi iso massa"? Toiseksi olen havainnut tämän olevan normaalia ihan yleisesti kaikenlaisilla naisilla kun en ole nirso. Vaikea olla puhumatta yleisesti tästä.

Vierailija
15/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hakevat sosiaalisesta mediasta ja treffisovelluksista vain yhtä asiaa: korotusta itsetuntoon (match, tykkäys, kehuva kommentti)

Ei siis ole mitään väliäkirjoitatko heille ikinä mitään, treffit ovat vain kaukainen haave, saavuttamaton unelma.

JOS joku nainen sattuisi olemaan vakavissaan liikkeellä, hän laittaisi sinulle viestiä ensin. Hyvää odotusta.

En ymmärrä (tässäkään asiassa) miesten logiikkaa. Ensin jaksetaan kertoa kyllästymiseen asti, että miehille tinder on vain panosovellus. Miehet painaa tinderissä ihan kaikkia, miehet ei valikoi. Ja sitten perään itketään, että naiset hakee tinderistä vain itsetunnon kohotusta, kehuja ja tykkäyksiä. No lopettakaa niiden kehujen ja tykkäysten antaminen!

Vierailija
16/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin puhunut mitään seksuaalissävytteistä edes naisille kun se on instant ahdistus jossei tilanne ole siihen orgaanisesti ajautunut. Ei sillä sukupuolella ole merkitystä minulle miten puhun, tosin miehille sanon asioita mitä en sanoisi naisille koska ne ottavat sen vitsillä. Silti sanon ne samat asiat naisillekkin mutta en kärkkäästi.

Ongelma on että mistä puhua? Minua kiinnostaa lähes mikä tahansa terveydestä politiikkaan ja ihmissuhteisiin. Voin puhua taiteesta tai vaikka piparien ravintosisällöstä. Tuntuu ettei ihmiset osaa puhua nykyään oikeen muusta kuin oman sosiaalisen piirin lonkeroista ja josset siihen piiriin kuulu niin aika vähän on puhuttavaa. Pois lukien naurattajat mitkä vaan koittavat saada huvittavatn reaktion kaikesta.

Vierailija
17/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä (tässäkään asiassa) miesten logiikkaa. Ensin jaksetaan kertoa kyllästymiseen asti, että miehille tinder on vain panosovellus. Miehet painaa tinderissä ihan kaikkia, miehet ei valikoi. Ja sitten perään itketään, että naiset hakee tinderistä vain itsetunnon kohotusta, kehuja ja tykkäyksiä. No lopettakaa niiden kehujen ja tykkäysten antaminen!

Ap komppaa tätä. Pitäisi itsensä uhrata ja lopettaa se mahdollisuus saada huomiot takaisin että tilanteelle jotain tapahtuisi. Harmi että keskiverto mies ei ajattele niin pitkälle.

Vierailija
18/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tarkentaa miten luulen että naiset on "yksi iso massa"? Toiseksi olen havainnut tämän olevan normaalia ihan yleisesti kaikenlaisilla naisilla kun en ole nirso. Vaikea olla puhumatta yleisesti tästä.

Kysyit esimerkiksi että mistä naisten kanssa pitäisi keskustella. No sehän riippuu ihan ko naisesta ja hänen kiinnostuksen kohteistaan!

Ylipäätään sen miettiminen miten muuttaisi itseään on typerää. Miksi haluaisit seuraa jolle et kelpaa sellaisena kuin olet? Jos juttu ei luista, ette ole toisillenne sopivia. Ei silloin kannata muuttaa mitään, vaan etsiä uusi juttukumppani! Miksi yrittää puristaa mehua kivestä?

Ps. Esim mulle se "kuin kaverille" juttelu johtaa siihen, että päädyt vain kaveriksi. Et siis voi kysellä ja arvata mikä toimii, voit vain olla oma itsesi ja toivoa kohtaavasi naisen joka sopii sinulle ja toisin päin.

Vierailija
19/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika oletetusti se on kiinni henkilöstä ja hänen mielitymyksistään mistä hän haluaa puhua. Enemmän kiinnostaa vastaajan omakohtainen kokemus.

Ja tietty se itsensä muuttamisen ajatteleminen on typerää naisen näkökulmasta ku naiset aina tuputtaa että "ole vain oma itsesi" sun muuta puutaheinää. Ikävä kyllä se ei toimi niin jos olet mies. Kukaan nainen ei sinua halua ilman että olet kehittänyt itseäsi tai ehkä joku mutta todennäköisyys siihen että se kenestä olet itse kiinnostunut pitäisis sinusta ihan vain sellaisena kuin olet on turhan pieni.

Ainoa asia mille en voi tehdä mitään on pituuteni ( 173 ), kaiken muun koen pystyväni parantamaan oman itseni kohdalla.

Ps. Miten sinun kohdallasi jutellaan niinkuin ei kaverille ? Pystytkö vetämään linjan siihen kohtaan missä se muuttuu kaverilliseksi?

Vierailija
20/30 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkuin kaverille -puhe tarkoittaa flirttailua ja kiusottelua.

Tuo väite taas siitä että miehen pitää aina muuttaa itsensä, on pahimman luokan turnoff ja just sitä kaikki naiset on massaa -ajattelua. Meinasitko loppuikäsi siis esittää jotain mitä et ole? Ja jos pidät naisia ylipäätään noin hankalina prinsessoina, miksi edes haluat sellaisen seuraa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi