Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gaala ohjelma

Seppo paalasmaa
15.09.2018 |

Kenelle tämä lapsellisuuden huippu on tehty? On sitten maailman huonoin ohjelma vähään aikaan. Miksi tehdään?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Putous on naurattanut mua enemmän kuin tämä. 

Vierailija
22/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli huono. Pettymys.. Harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Hirviniemi saanut sitten Jussia niin ohjelmalla hyvitys?

Vierailija
24/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan oli monta ihan hyvääkin juttua.

Ihan hyvää viihdettä, tykkään.

Heikki Silvennoinen on edelleen huikea.

Nimenomaan. Paras samba-asu oli hauska. Näin sen pikkuriikkisen kultaisen liivinkin hänen yllään - mielikuvituksellani. 

Paras kyttääjä kyllä hävisi mun naapurille.

Vierailija
25/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Aku Hirvinemi solahti joukkoon hyvin. Kolmanneksi paras Kummeli Silvennoisen ja Kahilaisen jälkeen. Aku on kuin oppisopimuskoulutuksessa - hyvä, että osaaminen siirtyy nuoremmillekin. Eikä varmasti tuu tästä burnouttia, niinkuin Tuntemattomasta sotilaasta ja Louhimiehestä.

Tsemppiä, pojat! Tykkääjät tykkää. Niinkuin mä tykkäsin ysärin alussa poikaystävästäni, koska sillä oli kaikki kummelit videoituina.

Vierailija
26/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se keskeneräisyys ja rouheus ja repeilyt omalle esitykselle teki just ohjelmasta aidon.

Vierailija
27/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka muistaa Velipuolikuut, Soitinmenot ja Pulttiboissit ei pysty katsomaan nykypäivän "huumoriohjelmia" oksentamatta.

Pulttiboisia ei voinut katsoa oksentamatta, Soitinmenot oli erittäin rasittava ja Velipuolikuuta katselin vain Akin ja Turon takia.

Eipä ole hääviä tämä komiikka tänäkään päivänä, muttei ollut aikoinaankaan. Lapinlahden linnut handlasivat asiansa. Niiltä tuli hyvää komiikkaa.

Vierailija
28/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu ja alatyyliset vitsit huonoksi ideaa.

Varmaan lapsiakin katseli ohjelmaa.

Mun mielestä tuhmat viittaukset eivät mitenkään antaneet lisäarvoa ohjelman huumorille.

Olen pitänyt Silvennoisen huumoria sellaisena, ettei kalastele noilla keinoilla naurua kuin nyt Gaalassa.

Hetkittäin ihan hyviä heittoja, hetkittäin pitkästynyt olo.

Sitä myös ihmettelen kantaako tuo palkintojenjakoide pelkästään kuitenkaan monen jakson verran?

Vierailija
29/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ja sen veli esimerkiksi taas kerran muistuttaa siitä, että hyvä huumori voi olla hyvinkin vähäeleistä ilman mekkaloimista ja kiroilemista ja todella hykerryttäväå ja kestää myös ajan hampaan.

Kuka muistaa, jaksaa muistella tai edes haluaa näitä nykyisiä *huumoriohjelmia*?

Vierailija
30/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka muistaa Velipuolikuut, Soitinmenot ja Pulttiboissit ei pysty katsomaan nykypäivän "huumoriohjelmia" oksentamatta.

Pulttiboisia ei voinut katsoa oksentamatta, Soitinmenot oli erittäin rasittava ja Velipuolikuuta katselin vain Akin ja Turon takia.

Eipä ole hääviä tämä komiikka tänäkään päivänä, muttei ollut aikoinaankaan. Lapinlahden linnut handlasivat asiansa. Niiltä tuli hyvää komiikkaa.

Aki ja Turo kylläkin olivat ohjelmassa nimeltä Hymyhuulet.

Vierailija
31/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Aki ja Turo Velipuolikuussa? Minä näin ne Hymyhuulissa.

Vierailija
32/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sysipska tekele, ei naurata kuin tekijöitään Heidät pitäisi sulkea viikoksi katsomaan tekemäänsä kuraa tauotta.

Vierailija
33/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken päälle viä ne juntit ns. Kutsuvieraat. Ei muuta ku tissit tyrkylle.

Vierailija
34/39 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko ja sen veli esimerkiksi taas kerran muistuttaa siitä, että hyvä huumori voi olla hyvinkin vähäeleistä ilman mekkaloimista ja kiroilemista ja todella hykerryttäväå ja kestää myös ajan hampaan.

Kuka muistaa, jaksaa muistella tai edes haluaa näitä nykyisiä *huumoriohjelmia*?

Huumoria on monenlaista, joskus mennään hienovaraisesti ja hitaasti ja välillä niin syvältä riman alta ettei sitä etukäteen uskoisi. 

Vierailija
35/39 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään on edelleen katsottavaa.

Vierailija
36/39 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitettu/esitetty todella laiskasti, luotetaan vanhaa karismaan, joka rapistunut pahasti, ei jatkoon.

Vierailija
37/39 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut ekaa jaksoa ja eilenkin näin vain noin 20 minuuttia lopusta mutta kyllä mua nauratti useampikin kohta! Täytyy katsoa vaikka uusintana vähän enemmänkin.

Vierailija
38/39 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, paikoitellen hauskoja juttuja ja sitten välillä semmoista pitkitettyä meh-vitsiä. Esim. kummeli-justimus kinastelu joka jatkui ohjelman loppuun asti ja loppu oli melkoinen lässähdys. 

Vierailija
39/39 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti se lopun ”Kyllä lähtee” biisi. Varsinkin kun puhuttiin sanoittajasta ja sitten hoetaan kahta sanaa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi