Gaala ohjelma
Kenelle tämä lapsellisuuden huippu on tehty? On sitten maailman huonoin ohjelma vähään aikaan. Miksi tehdään?
Kommentit (39)
Kun Hirviniemi saanut sitten Jussia niin ohjelmalla hyvitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan oli monta ihan hyvääkin juttua.
Ihan hyvää viihdettä, tykkään.
Heikki Silvennoinen on edelleen huikea.
Nimenomaan. Paras samba-asu oli hauska. Näin sen pikkuriikkisen kultaisen liivinkin hänen yllään - mielikuvituksellani.
Paras kyttääjä kyllä hävisi mun naapurille.
Ja Aku Hirvinemi solahti joukkoon hyvin. Kolmanneksi paras Kummeli Silvennoisen ja Kahilaisen jälkeen. Aku on kuin oppisopimuskoulutuksessa - hyvä, että osaaminen siirtyy nuoremmillekin. Eikä varmasti tuu tästä burnouttia, niinkuin Tuntemattomasta sotilaasta ja Louhimiehestä.
Tsemppiä, pojat! Tykkääjät tykkää. Niinkuin mä tykkäsin ysärin alussa poikaystävästäni, koska sillä oli kaikki kummelit videoituina.
Musta se keskeneräisyys ja rouheus ja repeilyt omalle esitykselle teki just ohjelmasta aidon.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka muistaa Velipuolikuut, Soitinmenot ja Pulttiboissit ei pysty katsomaan nykypäivän "huumoriohjelmia" oksentamatta.
Pulttiboisia ei voinut katsoa oksentamatta, Soitinmenot oli erittäin rasittava ja Velipuolikuuta katselin vain Akin ja Turon takia.
Eipä ole hääviä tämä komiikka tänäkään päivänä, muttei ollut aikoinaankaan. Lapinlahden linnut handlasivat asiansa. Niiltä tuli hyvää komiikkaa.
Kiroilu ja alatyyliset vitsit huonoksi ideaa.
Varmaan lapsiakin katseli ohjelmaa.
Mun mielestä tuhmat viittaukset eivät mitenkään antaneet lisäarvoa ohjelman huumorille.
Olen pitänyt Silvennoisen huumoria sellaisena, ettei kalastele noilla keinoilla naurua kuin nyt Gaalassa.
Hetkittäin ihan hyviä heittoja, hetkittäin pitkästynyt olo.
Sitä myös ihmettelen kantaako tuo palkintojenjakoide pelkästään kuitenkaan monen jakson verran?
Sisko ja sen veli esimerkiksi taas kerran muistuttaa siitä, että hyvä huumori voi olla hyvinkin vähäeleistä ilman mekkaloimista ja kiroilemista ja todella hykerryttäväå ja kestää myös ajan hampaan.
Kuka muistaa, jaksaa muistella tai edes haluaa näitä nykyisiä *huumoriohjelmia*?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka muistaa Velipuolikuut, Soitinmenot ja Pulttiboissit ei pysty katsomaan nykypäivän "huumoriohjelmia" oksentamatta.
Pulttiboisia ei voinut katsoa oksentamatta, Soitinmenot oli erittäin rasittava ja Velipuolikuuta katselin vain Akin ja Turon takia.
Eipä ole hääviä tämä komiikka tänäkään päivänä, muttei ollut aikoinaankaan. Lapinlahden linnut handlasivat asiansa. Niiltä tuli hyvää komiikkaa.
Aki ja Turo kylläkin olivat ohjelmassa nimeltä Hymyhuulet.
Oliko Aki ja Turo Velipuolikuussa? Minä näin ne Hymyhuulissa.
Sysipska tekele, ei naurata kuin tekijöitään Heidät pitäisi sulkea viikoksi katsomaan tekemäänsä kuraa tauotta.
Ja kaiken päälle viä ne juntit ns. Kutsuvieraat. Ei muuta ku tissit tyrkylle.
Vierailija kirjoitti:
Sisko ja sen veli esimerkiksi taas kerran muistuttaa siitä, että hyvä huumori voi olla hyvinkin vähäeleistä ilman mekkaloimista ja kiroilemista ja todella hykerryttäväå ja kestää myös ajan hampaan.
Kuka muistaa, jaksaa muistella tai edes haluaa näitä nykyisiä *huumoriohjelmia*?
Huumoria on monenlaista, joskus mennään hienovaraisesti ja hitaasti ja välillä niin syvältä riman alta ettei sitä etukäteen uskoisi.
Parempi myöhään on edelleen katsottavaa.
Kirjoitettu/esitetty todella laiskasti, luotetaan vanhaa karismaan, joka rapistunut pahasti, ei jatkoon.
En katsonut ekaa jaksoa ja eilenkin näin vain noin 20 minuuttia lopusta mutta kyllä mua nauratti useampikin kohta! Täytyy katsoa vaikka uusintana vähän enemmänkin.
Nojoo, paikoitellen hauskoja juttuja ja sitten välillä semmoista pitkitettyä meh-vitsiä. Esim. kummeli-justimus kinastelu joka jatkui ohjelman loppuun asti ja loppu oli melkoinen lässähdys.
Mua nauratti se lopun ”Kyllä lähtee” biisi. Varsinkin kun puhuttiin sanoittajasta ja sitten hoetaan kahta sanaa 😂
Jopa Putous on naurattanut mua enemmän kuin tämä.