Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vihreät painostaneet Touko Aaltoa eroamaan puheenjohtajan paikalta vai miksi uupumus iski kuin salama kirkkaalta taivaalta?

Vierailija
15.09.2018 |

Herää kysymys, että onko Aalto oikeasti uupunut vaiko akuutti stressireaktio?
Kannatus laskenut bilekivien ja lentokone episodia puolustamisen jälkeen kuin lehmän häntä!
Haluttiinko Touko sivuun ja joku nuori nainen tilalle " varapugeenjohtajaksi"?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa on ainakin kesälomalta varsin iloisia kuvia, joissa näyttää hyvinvoivalta. Ihan itse on aiheuttanut loppukesän mokailunsa.

Vierailija
22/30 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suv gitt ei suvainneet edes omaa, itse valitsemaansa, puh.johtajaa. Tavallaan hauskaakin. Kupla on pieni ja ahdas paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdessä pitkänlinjan vihreä poliitikko sanoi tänään että Touko Aalto oli suuri virhe.

Vierailija
24/30 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mueltä. Aiemmin olen vihreitä välillä äänestänytkin, mutta noin tyhmää ihmistä en suostu kannattamaan. Ei yhtään tilannetajua! Ihan uskomaton tollo!

Vierailija
25/30 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että koko puolueen johtovtajuaa että Touko oli harha-askel, mutta eivät halua myöntää julkisesti ettei kannatus romahda entisestään, ennenkuin pj vaihdettu.

Vierailija
26/30 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa on ainakin kesälomalta varsin iloisia kuvia, joissa näyttää hyvinvoivalta. Ihan itse on aiheuttanut loppukesän mokailunsa.

Itse ihmettelin samaa. Uupunut ihminen ei jaksa instaa päivitellä.

Kyllä kyseessä on nyt akuutti vitutus.

Vierailija
27/30 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo 5.9 Toukon postaamaa insta videota, niin kasvot ovat ilmeikkäät, eloisat. Väsynyt ja uupunut ihminen eivsaa kasvoille pilkettä.

Tai sitten Touko on todellinen näyttelijä.

Vai uupuiko reilussa viikossa?

Vierailija
28/30 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kiva näyttää Toukon instavideo psykiatrile. Mitä mueltä ammattilaiset olisivat et onko uupunut?

Vierailija
29/30 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukolle kävi perinteiset. Hän on yliopistomaailmasta tullut kilt.ti.mies, joka yhtäkkiä tuli kuuluisaksi ja naiset alkoivat pyöriä ympärillä. Nousi ns. hattuun. Kokematon poliitikko ei tajunnut, että puolueen puheenjohtaja on jatkuvasti suurennuslasin alla, jopa vapaa-ajalla.

Vihreiden kenttä halusi oman näköisensä puheenjohtajan joka Touko olikin eikä puolue-eliitin suosikkia Emma Karia jonka ulosanti ja eleet eivät keskiluokkaan iskeneet. Ongelmana vain oli ettei sitten kukaan  puolueen konkareista halunnut neuvoa Toukoa miten julkisuudessa tulee käyttäytyä. Hänen olisi pitänyt palkata pr-konsultti itselleen. Nyt kun Touko on mokaillut niin uudeksi pj:ksi ujutetaan joku puolue-eliitin hyväksymä ehdokas.

Vierailija
30/30 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko oli kesällä Tukholman yökerhossa läpsiessään p...lylle miestä vielä kondiksessa ja hymyssä suin. Vastahan ne aloitti työt ja sitä ennen oliko 3 kkden kesäloma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan