Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kertoa työkaverille että on rakastunut siihen?

Vierailija
15.09.2018 |

-''kysymys otsikossa"

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä johonkin vapaa-ajalla tapahtuvaan juttuun. Kohteen pitää alkaa nähdä sinut muunakin kuin työkaverina. Tai sitten teet niin kuin minä, vedät kännit työpaikan juhlissa ja teet aloitteen. Varsinkin jos olet mies, ole tosi varovainen, ettei sitä tulkita ahdisteluksi.

Vierailija
22/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kirjoitti:

No ei kai kukaan töksäytä työkaverille että hei, olen rakastunut sinuun. Mitä hän siihen edes vastaisi?

Pyydä kaffeelle, ja siinä näet sekunnin sisällä, onko hänkin sinusta kiinnostunut. On paljon mielekkäämpää ilmaista tutustumishalukkuutensa ennen kuin rupea lurittamaan lemmenloruja.

Mutkikaampi tapaus. Kahvilla käydään tauoilla. Olemme puhuneet paljon kaikesta ja ymmärrämme tietyllä tavalla toisiamme. Kerran jo kerroinkin tunteistani mutta hän ei kieltänyt omia tunteitaan.

Ei kieltänyt, mutta ei myöskään myöntänyt niitä olevan? Kyllä varmaan olisi näin tehnyt tuossa tilanteessa tai myöhemmin, jos tunteita olisi. Onko mielestäsi merkkejä siitä, että hän pitäisi sinusta enemmän kuin ystävänä?

Merkkejä on. Ja ei kieltänyt asiaa mutta tavallaan myönsi. Ja se mitä teki vähän aikaa sitten sai miettimään että mitään muuta tekoo ei ollut kuin kiinnostuminen jollain lailla. Teko nimittäin oli sellainen ettei sitä olisi tarvinut missään olosuhteissa tehdä eikä ole muille tehnyt.

Kaatoi sinulle teeveden kuppiin?

Paljon konkreetisempaa. Lähinnä mulla on se ajatus että jos sanon Rakastavani, hän reagoi siihen miten haluaa ja sen jälkeen tietäisin missä mennään ja minun ei tarvitse katua etten sanonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kongreettisempaa? Kalu tökkäsi suhun?

Vierailija
24/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota kännit vetämistä olen miettinyt mutta tunnen hänet niin hyvin että se ei olisi kovin fiksu teko. Siis kännissä tunnustella rakkautta. Eikä mitään seksihommia ole ollut eikä ehdotettu.

Vierailija
25/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, en missään nimessä. Jos vastaus onkin kohtelias ei...mitä sen jälkeen? Vaivautunut hiljaisuus jatkossa kahvipöydässä vai välttelyä joka paikassa. Tunnustamalla pilaat hyvän työkaveruuden.

Vierailija
26/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilauta mirriäsi hänelle hamosen alta, niin selviää tykkääkö susta!

Vierailija
27/27 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi, en missään nimessä. Jos vastaus onkin kohtelias ei...mitä sen jälkeen? Vaivautunut hiljaisuus jatkossa kahvipöydässä vai välttelyä joka paikassa. Tunnustamalla pilaat hyvän työkaveruuden.

Sitten se on ei. Suhtemme on jo sellainen että mitään hiljasuutta ei synny. Puhumme kaikesta.