Haluaisin lähteä kauppaan ostamaan kaljaa mutta ulkona sataa vettä
Ainoa kulkuneuvoni on fillari ja taksi maksaa liikaa. Mikä siis neuvoksi.
Joo ja raittius ei sitten ole mikään vaihtoehto.
Kommentit (16)
Bussipysäkille on 10 minuutin kävelymatka. Saman verran menee pyöräillessä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö bussi kulje?
Mulla on kauppoja vaikka kuinka lähipiirissä ja omistan sateenvarjon, joten terve vaan, meikä lähtee kauppaan. Ja joo, maksa-arvot on koholla ja uudet kokeet lähiaikoina. Pitäis lopettaa kyllä ja aionkin.
Nyt sade taukosi. Ei muuta kun täyttä vauhtia fillarilla kauppaan. Jos näette Kouvolassa fillarin kulkevan lähemmäs seitsemääkymppiä niin väistäkää ihmeessä sillä minä en ehdi jarruttelemaan.
jos olet nainen niin ota matchi tinderistä ja pyydä tulemaan kaupan kautta luoksesi
Alkoholin myyminen kotiin on kiellettyä lukuunottamatta ykköskaljaa.
Vierailija kirjoitti:
kauppakassi.fi
Ellet ole vedenkestävä, et ole kaljankestäväkään.
Miksi sitä kaljaa täytyy kitata? Halvemmaksi tulisi hakea alkosta pullo kirkasta
Pyydä jotain tuttua kylään ja kysy jos vois samalla tuoda kaljaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä kaljaa täytyy kitata? Halvemmaksi tulisi hakea alkosta pullo kirkasta
Alkot on kiinni
Oletko ikinä koettanut kaataa pihalla kaljaa päällesi kunnes vaatteesi ovat läpimärät?
Vierailija kirjoitti:
Tee pikakiljut mahassasi. Syöt 1kg sokeria, 2l yli 43-asteista vettä ja pussillinen kuivahiivaa. Sekoittele hyppimällä. Känni alkaa tunnin päästä nousemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä koettanut kaataa pihalla kaljaa päällesi kunnes vaatteesi ovat läpimärät?
Vierailija kirjoitti:
Jos näkee sellaisen vaivan että hakee sateessa kaljaa, miksi ihmeessä tuhlata se kaatamalla päälleen?
Mun tekisi mieli mennä paikalliseen kaljalle, mutta sama ongelma kuin sullakin. Mulla ei ole edes fillaria. Yritin etsiä sateenvarjoa, mutta ei löydy sellaistakaan.