Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni raskaana olevan ystäväni miehen kanssa

Vierailija
15.09.2018 |

Menin sänkyyn raskaana olevan ystäväni miehen kanssa. Ystäväni ja hänen miehellään on ollut vaikeaa siitä lähtien, kun ystäväni tuli raskaaksi.
Ystäväni on kertonut, että hänellä ei ole oikein ollut seksihaluja pitkään aikaan eikä varsinkaan nyt raskauden aikana ja tätä ystävän mies ei ole kestänyt.
Ajauduttiin sitten sänkyyn miehen flirttailun myötä yhtenä heinäkuun viikonloppuna. Ystäväni ei tietenkään tiedä asiasta mitään ja mietin, että pitäisikö hänelle kertoa asiasta. Tavallaan kadun ja tavallaan en, koska ystäväni on pihdannut seksiä jo vuoden. Niin ja jos sillä nyt on jotain väliä, niin itse olen 26 ystäväni 32 ja hänen miehensä 33

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäksi itse olen sopraano. ap

Vierailija
22/24 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja senkin unohdin mainita, että olemme siis tuon ystäväni miehen kanssa sisarpuolia. Emme ole tietenkään biologista sukua keskenämme mutta silti vähän epäilyttää että miten muut suhtautuvat jos saamme lapsen yhdessä.

Mitä tehdä?

Ap

Suosittelen hakemaan apua. Hävettää sun käytös täällä. Ei taida olla ensimmäinen kerta, kun häiriköit ja esität täällä aloittajia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja lisäksi itse olen sopraano. ap

Anteeksi ap. Olen aivan sekaisin. Huomasin juuri, että menkat alkoi.

Vierailija
24/24 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että avoimia suhteita ei ollut valmiiksi sovittuna?

Kannattaa tehdä se viimeistään tämän jälkeen. Monogamia aiheuttaa aivan turhaa salailua ja sydänsurua, kun seksin pitäisi olla iloinen asia. Suojausta käyettäessä yhdyntä ei juuri eroa halauksesta - ainoa ero on sukupuolielimien hinkkaantuminen toisiinsa.

Joten pannaan kun tavataan, eikös juu? ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme