Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella eri vuosikymmenellä olevan miehen kanssa?

Vierailija
15.09.2018 |

Esimerkiksi, jos olet itse 36 ja mies 40. Minä en, paitsi silloin ei haittaa, jos mies nuorempi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa en, muuten kyllä.

Vierailija
2/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä olen 39 ja mies 41. Kohtahan kirin  kiinni taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole miehen kanssa samaa syntymäpäivää niin ollaan pakostikin välillä eri vuosikymmenellä vaikka välillä ollaankin samanikäisiä

Vierailija
4/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä on 10 vuotta ikäeroa. En ikinä voisi olla itseäni nuoremman tai lyhemmän miehen kanssa, ei se ole mulle mikään pikkuveli.

Vierailija
5/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Täytyy aina erota muutamaksi vuodeksi ja palata sit yhteen kun ollaan taas samalla vuosikymmenellä

Vierailija
6/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mikä siinä on niin vaikeaa olisi? - Mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä enempi se, minkä ikäinen joku on vain viite arvo siitä, että minulla ja hänellä saattaisi olla, jotain yhteistä.

Vierailija
7/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin nelikymppistä pidän liian vanhana ja setämäisenä.

Ap

Vierailija
8/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kirjoituksia syntyy kun ihmisellä  ei ole oikeita ongelmia.

Vierailija
9/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin nelikymppistä pidän liian vanhana ja setämäisenä.

Ap

Ja ennen kuin huomaatkaan olet itse nelikymppinen ja tunnet itsesi henkisesti teiniksi.

Kasva aikuiseksi, jooko.

Vierailija
10/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ilkeillä. Kai sitä saa kysyä muiden mielipiteitä. Ehkä johtuu vain siitä, etten tykkää itse vanheta.

Ap

Vierailija
11/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko.. tuntuu liian vanhalta ja et sit vanhettuu niin paljon nopeemmin mua. En myöskään yhtään nuoremman kanssa.

Vierailija
12/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia kirjoituksia syntyy kun ihmisellä  ei ole oikeita ongelmia.

Tai sitten tuo on seurausta isommista ongelmista...

Vierailija
13/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokainen saa itse valita oman seurustelukumppaninsa.

Vierailija
14/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Ap:lla on ongelma: Hän voi seurustella joko tasan itsensä ikäisen tai nuoremman kanssa. Tämä onnistuu siihen saakka, kun hän itse täyttää neljäkymmentä. Tuolloin hänen tulee suunnata vuorille kuolemaan, koska on auttamatta ikäloppu.

Sillä välin me muut täällä porskutetaan ja seukataan kenen kanssa halutaan iästä piittaamatta.

Vierailija
15/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse ilkeillä. Kai sitä saa kysyä muiden mielipiteitä. Ehkä johtuu vain siitä, etten tykkää itse vanheta.

Ap

Muistuttaako se eri vuosikymmenellä oleva mies sinua siitä elämän välttämättömyydestä että vanheminen alkaa kun elämä alkaa?

En ymmärrä muttei tarvitsekaan. Helpommalla pääsee kun yrittää nauttia elämästään sen kaikissa eri vaiheissa.

Vierailija
16/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun joku keksii aikakoneen.

Vierailija
17/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, tyhmempi, ikäerohullu. Katkeroitunut "ihmisroska"

Vierailija
18/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me molemmat ollaan ihan samalla vuosikymmenellä. vaikeaahan se olisi seurustella eri vuosikymmenellä olevan kanssa, kun aikakonettakaan ei ole vielä keksitty.

Vierailija
19/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muistuttaako se eri vuosikymmenellä oleva mies sinua siitä elämän välttämättömyydestä että vanheminen alkaa kun elämä alkaa?

En ymmärrä muttei tarvitsekaan. Helpommalla pääsee kun yrittää nauttia elämästään sen kaikissa eri vaiheissa.

Etenkin treffipalstalla korkeampi kynnys ottaa yhteys nelikymppiseen, kun iän näkee heti. Yleensä muutenkin tuon ikäisillä lapsia edellisistä suhteista ja ne pitäisi samalla hyväksyä mukaan. Ja kyllähän sitä joku raja on oltava. En esimerkiksi lähtisi vastaamaan yli 60-vuotiaalle, jos itse kaksikymppinen.

Vierailija
20/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja miehellä on 10 vuotta ikäeroa. En ikinä voisi olla itseäni nuoremman tai lyhemmän miehen kanssa, ei se ole mulle mikään pikkuveli.

Myönnät siis olevasi miestäsi alempana, kun olet häntä lyhyempi ja nuorempi? Alamainen, ja hän katsoo sinua alaspäin, kuin pikkusiskoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän